Dissataan nibaa -lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vittu. En vaan kykene kirjoittamaan tuohon toiseen ketjuun.
Ansaitsinko nyt banaanin?

Tänään katsomaan mahdollista tulevaa OMAA taloa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kuva
Turhaa vouhotusta turhasta asiasta. Olemme netissä, etkä voi kirjoittaa jonkun nimimerkin aloittamaan ketjuun. WTF?
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nimenomaan.
Enkä ole ainoa.
Kuva
Dumis

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

EKATPC!

Ollut visainen pohdinta mihin menis lounaalle, kun Amican canaviillocci (*huik*) ei kelpaa. Jäljelle jäi ABC:n burgeri tai yhen lounasmestan buffa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kaupoille ostamaan pari kk sitteen tilaamani ruokatilan seinävalaisin. Pitkä oli kotimaisen toimittajan odotteluaika.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä yritän vongata kaveria rantsuun. Ois ihana ottaa pari tuntia aurinkoa, pulahtaa ehkä uimaan ja sit tulla kotiin valmistautuun illan pileisiin.
Eilen tapahtu liian monta pikku juttua mitkä sai mut näkeen punasta. Vitutuskäyrä oli illalla niin korkeella et ihan itku tuli. Vitutti.
Onneks ei enää vaan fiilis on hyvä ja peilistä kattoo ilosen näkönen nainen :]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kohta lähtee kolmas koneellinen pyykkiä ja parin juustokakun valmistamisen jälkeen toinen koneellinen tiskejä. Vuodenaikakoriste päivitetty kesään, vaatekaapit jätkätty ja kummitytölle menevät vaatteet lajiteltu, koko kämppä imuroitu, kaikki pinnat pyyhitty ja talon kahdesta matosta toinen pesty ja toinen piesty. Vielä pieni moppaus ja järkkäys ja ensi viikon vaatteiden valkkaus. Ja pakkaus. Ja sitten voiskin vaikka nauttia yhden kylmän, aah!

:h:

Ainiin, vessan pesu!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lyhyt työpäivä melkein loppu, sit salille, kaupoille ja lyyltavasti terdelle jonnekin statiin 8)
milli

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Mietin tässä kan, että kuinkas pitkään "vapaaehtoisesti" jaksaa lauantaina tehdä töitä.. Kotiin voisi sitten huristella kukkatallin tms kautta, vai jättäisikö sen vasta huomiselle..hmm...
ainakin kotona voisi touhustella, kun nyt kerran keli on viilentynyt jo siedettäväksi :)
1108

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Päivä mennyt matematiikan parissa. Tavallaan tuntuu hassulta että pitkästä aikaa laskee näitä paskoja ja hoksaa pienen mietinnän jälkeen että niin joo...näinhän se menikin. Kai se tieto on alitajuntaan hakattu koska ensiksi katson tehtävää ja tajua vittujakaan mutta niin se vaan aukenee.

Treenattava lisää, pääsykokeet kolkuttaa jo oven takana.
Dumis

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Mihis oot hacemassa?
1108

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

TAMK:iin hommaan putkipuolen mestarin paperit, aikuiskoulutuksen kautta. Pomo ehdotti että ois ihan jees jos voisin vetää putkiurakoita itsenäisesti. Rakennusvalvonta tykkää jo on jotkut paperit siltäpuolelta, kyllähän se mulle käy että käyn koulua ja mulle maksetaan siitä :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Jestas mikä krapula.

Ois ees kylmä ja satais vettä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SikaMika

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ehkä rankin duunipäivä ikuna. Narikkaan on viidessä tunnissa napsahtanut kolme takkia ja yksi lakki. Onneksi on kaksi duunikaveria jeesaamassa, en jaksaisi yksin. Tämän lisäksi olen joutunut kuuntelemaan musiikkia, lukemaan kirjaa ja syömään&juomaan talon piikkiin. Onneksi pääsin kotiin parin lätkäerän mittaiselle ruokatauolle, jotta jaksan vielä viimeisen tiukan työtunnin ennen saunaa. Huh huh, hapoilla.

Olut maistuisi, mutta koetan sätkiä urheasti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

1108 kirjoitti:TAMK:iin hommaan putkipuolen mestarin paperit, aikuiskoulutuksen kautta. Pomo ehdotti että ois ihan jees jos voisin vetää putkiurakoita itsenäisesti. Rakennusvalvonta tykkää jo on jotkut paperit siltäpuolelta, kyllähän se mulle käy että käyn koulua ja mulle maksetaan siitä :)
Hesarissa taisi ollakin esimerkki noista köyhän miehen pellekoulujen pääsykoekysymyksistä. Jos jostain otetaan neljäsosa, onko se 0, 25, 50 vai 75 %. Vaikeaa, vaikeaa...
Paras päivä ikinä.
SikaMika

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Riemumieli kirjoitti: Hesarissa taisi ollakin esimerkki noista köyhän miehen pellekoulujen pääsykoekysymyksistä. Jos jostain otetaan neljäsosa, onko se 0, 25, 50 vai 75 %. Vaikeaa, vaikeaa...
No ne on kyllä läpihuutojuttuja, jos osaa laskea sormensa ja tajuaa miksi omppu putoaa puusta alas. Aika hyvin melko perustason jututkin pystyy unohtamaan, jollei niitä aikoihin tarvitse, esim. mitä sin, cos ja tan tarkoittivatkaan ja mitä olivatkaan ln ja lg. Äkkiähän nuo taas hanskaa pikakertauksella.

TJEU: paljonko on äärettömän sarjan summa 1+a+a^2+a^3+...?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä niin tartteisin sellasen miniläppärin keittiöön! Olis paljon helpompaa selailla reseptejä, kun ei aina tartteis rampata koneelle. Ja siis tätä läppäriähän ei voi siirtää keittiöön, koska tän paikka ei oo siellä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

bliss kirjoitti: Tänään katsomaan mahdollista tulevaa OMAA taloa.
vituixmän.com

Samalla reissulla löysin kyllä jo toisen. Ensi viikolla ihmettelemään sitä lähempää. Puolen hehtaarin tontti. Nice.


edit.
Tulipahan synkkää ihan yhtäkkiä päivällä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kiinnostaisko tissikuvat?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Joo :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:^Joo :)
Siellä on. Ja yks tosi hottis vatsakuvakin, oon treenannut sitä bikinikuntoon...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Uuuuh...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Laitoin vielä yhden sikspäkkikuvan :h:

Edit: oon tosi pettynyt, ei yhtään herutusta vaikka paljasta pintaa tarjolla!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Saunassa tuli, grilli pöhisee ja kohta parvekepöytä on kesäkunnossa kunhan pyyhin ylimääräiset öljyt pois.
Loppuillan saunomisen ja syömisen lisäksi digiboksin tallenteiden purkua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
1108

Re: Dissataan nibaa -lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:Äkkiähän nuo taas hanskaa pikakertauksella.
Niin joo. Ottaen huomioon että eipä ole tullut about 10 vuoteen kelailtua matematiikkaa näin laajasti. Sisään pääsee yksi kymmenestä hakijasta niin kyllä tässä vähän joutuu funtsiin kertauksen kanssa.

Unohdin taas että tämä palsta on kusipäiden valloittama yhteisö jossa ei kannata tehdä mitään muutakuin heittäytyä täysin jälkeenjääneeksi ja naputtaa kuola valuen aivopierua kehiin.
Vastaa Viestiin