De-tox-tiistai (kai)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ölppää nöynöy (paitsi noi mitä jääkaapissa o). Sidukka toki fine. Röökiä snadisti vähempi ko normi helevetisti. Ettekä usko kui pali mä oon ottanu unilääkettä mutta silti O_O. Parit kunnon panot - ei tuo unta nekään, vaikka toki kivasti rentouttaa. Ja mukavata ko joku tuos kuorsaa ja kohta pääsee lusikoimaan (mun lempparii!! <3) Ai nii korvatulpat... hukassa tietty taas. Jos ei huame nii sit viimestää ke taas sport sport ja Uusi Parempi Elämä.
Näillä mennään, mennäänkö?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kappas, kapppas: 3 vrk:n valvominen alkaa verottaan. Josko kohta hoippuis tuonnne punkan pohjalle...
Nääh! Kaliaa o viä!
Ja vaikkei terve ruumis työtä kaipaa, nii pomo ehkä jo piakkoinkin. Kamalaa tommone yksilön vapauden riistäminen. =/
Viimeksi muokannut Lapitii, 25.05.2010 2:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lapitii kirjoitti:Näillä mennään, mennäänkö?
Ei pysty parempaan elämään ennen lauantaita. Tai no, jos rehellisiä ollaan niin ennen sunnuntaita...
Koriudun baarista, on tää Nordic Unity aika kuumaa hottia...

Ps. täällä on wasabisiideriä, ei pöllömpää :] Ja minttua!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vesper kirjoitti:wasabisiideriä
Kuulostaa aika mielenkiintoiselta!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Miksi mä olen tähän aikaan hereillä?
Avatar
Miukkis
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 25.05.2010 4:36
Paikkakunta: helsinki

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Miukkis »

Kreitsu kirjoitti:Miksi mä olen tähän aikaan hereillä?
jotta mulla olisi seuraa? :roll:
minä tulen milloin minulle sopii, ehkä en tule ollenkaan, ehkä menen aivan toiselle suunnalle!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Miukkis kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Miksi mä olen tähän aikaan hereillä?
jotta mulla olisi seuraa? :roll:
No siinäpä hyvä syy, ei mennyt hukkaan tämäkään herääminen :)
Avatar
Miukkis
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 25.05.2010 4:36
Paikkakunta: helsinki

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Miukkis »

Kreitsu kirjoitti:
Miukkis kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Miksi mä olen tähän aikaan hereillä?
jotta mulla olisi seuraa? :roll:
No siinäpä hyvä syy, ei mennyt hukkaan tämäkään herääminen :)
niinpä! anna tämän faktan lohduttaa tulevaa päivääsi, meikä marssii nukkumaan ->
minä tulen milloin minulle sopii, ehkä en tule ollenkaan, ehkä menen aivan toiselle suunnalle!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kymppiin töihin, tässähän ehtis käydä vaikka aamulenkillä, koska eilen jäi ulkoilut suorittamatta kitinöinnin takia ;)
Prepare for the worstest.
milli

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja milli »

JAUUUUZA! Hyvää huomenta kanssakitisijät :)
Jenny Daa-aah! ling

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Takareidet aivan jumissa, enkä muista edes tehneeni mitään! Täytyy muistella ihan tosissaan niin voin vaihtaa jumpat ja puntit siihen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sateinen Tukholma, plaah. Tänään aion metsästää hääsälää, hinnalla millä hyvänsä :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti: kumorron sinnekin. :)
:) mieli on korkealla. oli eilen varsin tuottelias ilta :) pieni hävityksen kauhistus vielä, mutta suunta on hyvä :) Päänsärky ja paha olokin katosivat jonnekin, pikkuinen oppii jatkuvasti kulkemaan paremmin ja paremmin lenkeillä.. ja ja ja.. menen tänään katsomaan pappaa (91v.) sairaalaan, voi kuulema jo paremmin, hupsu ei ollut syönyt ja juonut tarpeeksi helteiden aikaan.
ninnithequeen

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:Sateinen Tukholma, plaah. Tänään aion metsästää hääsälää, hinnalla millä hyvänsä :]
Kenen kans sä oot menos naimisiin? :P
Stinky

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Palaveria pukkaa 12 - 16, siitä duuniporukan kanssa sapuskoimaan ja sit teatteriin :)
Jaksoin elin ahertaa salillakin mut uni ei taaskaan tullut. Onko kukaan kokeillut niitä luontaistuotekaupan nukahtamis(?)lääkkeitä? Nyt mä käyn ihan ylikierroksilla eikä pää toimi sitä vähääkään mitä ennen..
Ei toimi lämmin maito eikä kamomillatee. Kahvia juon vaan aamupäivällä.
milli

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Kiirettä pitää, mutta se monesti (jos ei ole kyse työkiireestä) pitääkin mielen virkeänä.
Kyllä se työkin pitää virkeänä, napsahti varsin kiva ja haastava nakki.. :)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja annepa »

annepa kirjoitti:Siis mitä vittuu? Meillä on jako että x tekee esitutkimuksen ja tutkimuksen jälkeen heittää pallon relevantille proikkarille (meitä on 4) joka aloittaa projektin. Nyt kun toin tämän suusanallisesti selvästi ilmi, niin vastaus oli että "ok if we want to be so precise".
No niin. Nyt x kutsui minut palaveriin jossa voimme katsoa tätä esitutkimusta jäljellä olevista alueista. Miksi? Vastasin myöntävästi kutsuun, mutta kokous on vasta torstaina joten ehdin vielä perua. Pitää vaan keksiä sopiva tapa sanoa suoraan että tämä ei kyllä oikeasti kuulu mulle... Ihme häröilyä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti: Hmm, ehkä alan itse urautua. Tai olen vaan kesäloman tarpeessa..
Mä olin kans ihan niissä fiiliksissä, että ehdottomasti lomalle... eilen oli just sellainen fiiwis, nyt ei enää :) Niin joo, ja tietty se helpottaa kans, että alle kahden viikon päästä olen jo Barcelonassa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti: Barcelona
:h:

Olen käynyt kahdesti. Menen varmaan kolmannenkin kerran.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti::h:

Olen käynyt kahdesti. Menen varmaan kolmannenkin kerran.
Mä en ole käynyt vielä kertaakaan... vielä ei ole oikein iskenyt, että ollaan menossa. Tänään voisi vaikka selaille jotain turistiopusta ja miettiä minne haluaa mennä.

Eilen tuli sovittua myös, että heinäkuun lopussa mennään avokin kanssa Hampuriin, yllättävää eikö :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Meillä kävi lomamatkan kanssa vähän laimeesti. Mennään huoneistohotlaan Costa del Soliin syyskuussa. Pakettimatka oli toiveissa, mutta tuo syyskuu ja huoneistohotla oli lähes tekemätön combo. Vaihtoehtoja karsiintui rotevasti, Italian kohteista kaikki järkevät. Mut nyt on ainakin sopiva majoitus ja lapselle paljon kivaa. Mennään muijan kans sit myöhemmin jonkin sortin häämatkalle johonkin Eurooppaan äkkilähdöllä. Will Smith eiku We'll see...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti:
annepa kirjoitti::h:

Olen käynyt kahdesti. Menen varmaan kolmannenkin kerran.
Mä en ole käynyt vielä kertaakaan... vielä ei ole oikein iskenyt, että ollaan menossa. Tänään voisi vaikka selaille jotain turistiopusta ja miettiä minne haluaa mennä.

Eilen tuli sovittua myös, että heinäkuun lopussa mennään avokin kanssa Hampuriin, yllättävää eikö :D
Nöy, minä haluaisin Kölniin tai Müncheniin.

Jos teillä on vaikka 5 päivän reissu, niin 1 päivä kantsii tuhlata siihen että käy jollain viinitilalla lähistöllä. Tietysti siis jos viinihommelit kiinnostaa.
Viimeksi muokannut annepa, 25.05.2010 9:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Toimistorotta

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

milli kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Hmm, ehkä alan itse urautua. Tai olen vaan kesäloman tarpeessa..
Mä olin kans ihan niissä fiiliksissä, että ehdottomasti lomalle... eilen oli just sellainen fiiwis, nyt ei enää :) Niin joo, ja tietty se helpottaa kans, että alle kahden viikon päästä olen jo Barcelonassa.
Mä meen sinne vasta 18.6. eli ehdit ensin.
nastamuumio

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vähän ärsyttää, muttei nyt suorastaan kumminkaan vituta, että vaikka pääsen täältä toimistosta esim. Kitinään ja Facebookiin, en pääse yliopiston sähköpostiini. Mikä idea tässäkin nyt on?
milli

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti: Nöy, minä haluaisin Kölniin tai Müncheniin.

Jos teillä on vaikka 5 päivän reissu, niin 1 päivä kantsii tuhlata siihen että käy jollain viinitilalla lähistöllä. Tietysti siis jos viinihommelit kiinnostaa.
Uu, kiva idea. Täytyykin ehdottaa. Mikäli pikkusisko ei pääsekään reissuun (oli jo suppareita), niin sitten tuollainen tissuttelu voisi olla oikein jeeesch :)
Vastaa Viestiin