De-tox-tiistai (kai)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Hampuri on ok, tosin pienempi Lyypekki on pari kertaa tullut kahlattua Paulaner-lähtöisessä myötälaitaisessa ja onhan se "vallihaudalla" (jokiko se on?) eristetty vanhan kaupunki ihan mahtava.
ok? OK??!?!? Hampuri rocks :P Mähän asuin siellä vuoden päivät :) Ihana kaupunki.
milli

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja milli »

Toimistorotta kirjoitti:Mä meen sinne vasta 18.6. eli ehdit ensin.
yeah, pari viikkoa aikaisemmin. Business vai pleasure -reissu?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti:
annepa kirjoitti: Nöy, minä haluaisin Kölniin tai Müncheniin.

Jos teillä on vaikka 5 päivän reissu, niin 1 päivä kantsii tuhlata siihen että käy jollain viinitilalla lähistöllä. Tietysti siis jos viinihommelit kiinnostaa.
Uu, kiva idea. Täytyykin ehdottaa. Mikäli pikkusisko ei pääsekään reissuun (oli jo suppareita), niin sitten tuollainen tissuttelu voisi olla oikein jeeesch :)
Me käytiin viinitilalla jonne matkustettiin junalla Barcan keskustasta tunti, sit jotain 10 min pikkukaupungin juna-asemalta taksilla. Viinitilalla katsottiin ensin esitystä, sitten kierrettiin tiluksia, sitten saatiin maistiaisia (tosiaan maistiaisia, 3 eri viiniä, että ei mitään tissuttelua). Lopuksi sai ostostella. Oli kivaa. Toki tuon olisi VOINUT kääntää tissutteluksi, jos olisi ottanut jo junaan mukaan pullon :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti:Me käytiin viinitilalla jonne matkustettiin junalla Barcan keskustasta tunti, sit jotain 10 min pikkukaupungin juna-asemalta taksilla. Viinitilalla katsottiin ensin esitystä, sitten kierrettiin tiluksia, sitten saatiin maistiaisia (tosiaan maistiaisia, 3 eri viiniä, että ei mitään tissuttelua). Lopuksi sai ostostella. Oli kivaa. Toki tuon olisi VOINUT kääntää tissutteluksi, jos olisi ottanut jo junaan mukaan pullon :D
Jahas, toi idea ammuttiin alas samantien.. bärssoni. Nooh, ehkä joku toinen kerta toisessa seurassa toi onnistuisikin.
Toimistorotta

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

milli kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:Mä meen sinne vasta 18.6. eli ehdit ensin.
yeah, pari viikkoa aikaisemmin. Business vai pleasure -reissu?
Pure pleasure!
milli

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja milli »

Toimistorotta kirjoitti:Pure pleasure!
hmm.. ei olis tilaa vielä lennolla ;)
Toimistorotta

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

milli kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:Pure pleasure!
hmm.. ei olis tilaa vielä lennolla ;)
:pimp:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hampuri oli oluttarjonnaltaan aika mitätön paitsi keskustan terassialueella sai Jeveriä hanasta! Prosit!

Kuva
Kuva © Niba
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mark Lanegan oli aivan uskomattoman hyvä. Maailman mielettömin ääni :h: Hymyilen vieläkin ihan pöljänä enkä varmaan lopeta koko päivänä.

Peruin huomisen tentin, koska en ole ehtinyt opiskella siihen omasta mielestäni tarpeeksi. Nyt olisi kiva rauhoittaa elämä edes muutamaksi päiväksi, kun koko ajan on jotain eikä oo ehtinyt vaan olla. Siivotakin pitäisi ja maksaa laskuja ja vaikka mitä. Viikonlopuksi ehkä landelle :dream:
milli

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Onhan se hieno. Vähän alkaa olla jo turhan iso.
Ai, no mun perhe asuu sen verran lähellä keskustaa ja kaikkea, niin se kaupunkin on tuntunut aikalailla sopivalta. Pyörällä pääsee joka paikkaa helposti ja nopeasti :)
bliss

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nukuttaa.
Stinky

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Nälkä.

Panettaiskin. Taas.
Chap

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Chap »

Jee, sain palkankorotuksen, tosin en niin paljon kuin pyysin. Nyt voi mennä hyvillä mielin työhaastatteluun ...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lähdenpä taas vesijumppailemaan. Muuten saattaisi iltapäivällä tulla uni.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja annepa »

Voivoi, koira önisee unissaan. Söpöä :h:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toinen päivä putkeen karseaa oloa. Aika pepanderista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mul oli kamala mustanmakkaranhimo (ehehe) ja sitä lähin hakemaan kaupasta ja just sen mä unohiiiiin!!!!!111
Dumis

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lähenki kattomaan ACDC:tä ens viikolla ja mahdollisesti GN'R:ää jos ne nyt tulee ja keikka järjestetään.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti:Lähenki kattomaan ACDC:tä ens viikolla ja mahdollisesti GN'R:ää jos ne nyt tulee ja keikka järjestetään.
Onko sulla jo lippu GN'R:ään?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Mul oli kamala mustanmakkaranhimo (ehehe) ja sitä lähin hakemaan kaupasta ja just sen mä unohiiiiin!!!!!111
Mut hyvä et sun kohdalta tietää että kyse on pelkästään ruuasta?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Voihan vimpula. Just tajusin etten oo sopinu minkään näköstä euroviisustudiota kenenkään kanssa. Miten nyt näin on päässy käymään? Viisujen ehdoton suolahan on säälimättömästi pilkata esiintyjiä kaikilla mahdollisilla tavoilla. :shock:
Me transmitte sursum, Caledoni!
bliss

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mitä? Milloin on euroviisupäivä?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Tänään on ensimmäinen esikarsinta, nimenomaan se jossa suomi on mukana. Torstaina toinen ja lauantaina finaali.

Kyllähän esikarsinta pitää katsoa, siellä on sentään ne kaikkein karmeimmat :D
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kuorikatepusseja puhkomaan !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja bliss »

Äh. Mä tarvitsen yhden M6 lukkomutterin. Jotenkin koominen ajatus mennä kymmenen hehtaarin kokoiseen K-Rautaan tai Bauhausiin yhden pikkuruisen mutterin takia. Saatana :D
Vastaa Viestiin