Keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Olen ihan kyllästynyt nettipersoonaani.
NuoriD

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Olen ihan kyllästynyt nettipersoonaani.
Tuunaa sitä!
bliss

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Olen ihan kyllästynyt nettipersoonaani.
Tuunaa sitä!
Ei se mitään muuta. En halua olla nettipersoona, haluan olla minä mutta sitten en varmaankaan voi jäädä tänne.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mixet?
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Miksei voi kirjottaa just sellasessa roolissa, mikä nyt kullakin hetkellä sattuu huvittaan?
Prepare for the worstest.
bliss

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

nowaysis kirjoitti:Mixet?
Koska mä oon erinomaisen etevä vetämään herneitä nenään pikku asioista. Varsinkin jos siis jaan omaa persoonaani olematta mitään muuta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ok :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

bliss kirjoitti:Koska mä oon erinomaisen etevä vetämään herneitä nenään pikku asioista. Varsinkin jos siis jaan omaa persoonaani olematta mitään muuta.
Teeskentely alkaa käydä ennen pitkää rasittavaksi?
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Riemumieli kirjoitti:
bliss kirjoitti:Koska mä oon erinomaisen etevä vetämään herneitä nenään pikku asioista. Varsinkin jos siis jaan omaa persoonaani olematta mitään muuta.
Teeskentely alkaa käydä ennen pitkää rasittavaksi?
Teeskentely on eri asia kuin kokonainen nettipersoona.

edit. Eiköhän tää ole tältä erää aika pitkälti tässä. Tutuimmat tietää mistä tavoittaa ;)

Kivaa kesää kaikille.
ninnithequeen

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mua oikeesti alkaa naurattaa. Ukkokulta oli TAAS neljännen kerran saman päivän aikana tytön tunnuksilla Facebookissa kyttäämässä. Hankkis ny omat hitto. "Emmä, ihan tyhmä paikka!" Okeeeei.

Mut se tulee perjantaina syömään meille :h:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oli se kotikylänpoika saanut väsättyä ihan nätin pikkubaarin tuonne ytimenrajoille. Piti kannatuksen vuoksi ottaa pari.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Komee judanssi, et Canal sendaa tennistä. Pitkästä aikaa tuli väijyttyä pari erää. Mukavatatatatata.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pitää olla aamulla klo 0700 töissä. Työpäivään mahtuu 4h tehokasta työaikaa ja siinä pitäis tehdä 12h työt, tiukalle menee :roll:
Taittaa tulla taas etätöitä, ettei oma pää hajoa.

Nyt ei sitten edes nukuta. plääh.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vähän kyllä nyt harmittaa että on ihmisiä jotka eivät tule toistensa kanssa toimeen. Fudis/lapsuuden ystävien kanssa aina tulee toimeen ja hekin yleensä muiden kanssa, mutta tuoreemmat kaiffarit yleensä sitten saa jotain negatiivisia viboja säädettyä. Harmi, varsinkin kun ite harvoin olen huonoissa väleissä kenenkään kanssa ja vielä vähemmän kiinnostaa muiden välit, mutta pakko vähän yrittää katella kun muuten bileissä sitten nyrpistellään nokaa toisilleen :?
ninnithequeen

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Mistä sä Ninni näet että se UK on kirjautuneena? Chatistako?
Juurikin sieltä. Pari kertaa pärskähtänyt kun Nita nukkuu metrin päässä musta ja onkin yhtäkkiä kirjautuneena :D

Niin, ja tyttöhän EI saa olla koneella ilman valvontaa, pelata niitä pelejä vaan.
Manaaja

Re: Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Mistä sä Ninni näet että se UK on kirjautuneena? Chatistako?
Juurikin sieltä. Pari kertaa pärskähtänyt kun Nita nukkuu metrin päässä musta ja onkin yhtäkkiä kirjautuneena :D
Jos sillä on automaattinen sisäänkirjautuminen ja FB auki passiivisena olevissa tabeissa, niin kyllähän se sisäänkirjautuneena näyttää vaikka ei siellä olisikaan pyörimässä. Sama se on mulla, oon FB:ssä sisäänkirjautuneena käytännössä aina kun kone on päällä, vaikken olis mulkaissut sinne päinkään puoleen vuorokauteen.
Vastaa Viestiin