Mitä lehtiä tilaat?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
pertzi

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Bridge
Helsingin Sanomat
Tekniikan Maailma
Tiede
Tähdet ja Avaruus

p.
Pikku-Akka

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Anna
Aku Ankka
Avotakka
Glorian koti
Kaleva (vanhempien lahjoittamana)
Kauneus ja terveys (ilmaiseksi 7kk:tta)
Rantapohja

Ajokoiramies tmv. ajokoirajärjestön lehti
Eläinten ystävät
Pirkka
Me
ja jotain muita jäsenlehtiä

Tietyt lehdet keräilen ja lueskelen myöhemmin uudelleen. Annat sun muut kierrätän anopille.
Starflare

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

pertzi kirjoitti: Tähdet ja Avaruus

p.
Harrastatko pertzi tähtitiedettä?
RolloTomasi

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mulle ei tuu mitaan.
Saako taalla kertoa, mita lehtia tilaisi, jos tilaisi?
killkill

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja killkill »

mustaenkeli kirjoitti:HeSetan jäsenyyden myötä
HeSeta on Hesburgerilaisten seksuaalista tasa-arvoa ajava yhdistys?
Exsat

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti:Itse olen Rumban ja Mikrobitin tilaaja. Kaleva tulee myös, kiitos avovaimon.
Lisäksi meille tulevat myös:
-solo (ruotsalainen hömppälehti)
-nuorisotutkimuslehti
-mun työpaikan lehti
-bonuskorttien lehdet (me, pirkka ja yhteishyvä)
-spr:n lehdet (spray ja se toinen)
-Eno (Yad:n lehti)
pertzi

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Starflare kirjoitti:
pertzi kirjoitti: Tähdet ja Avaruus

p.
Harrastatko pertzi tähtitiedettä?
Harrastin sitä pikkuisen, mutta siitä on jo jonkun verran aikaa. Nykyisin olen Ursassa enemmän kannatusjäsen. Minulla ei ole paikkaa, missä voisin käyttää kaukoputkea - eikä juuri nyt kaukoputkeakaan. Helsingissä on mielestäni aivan liikaa valoja putken käyttöön. Mutta lehti on mainio.

p.
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Tiede
Aku Ankka + kuukauden sarjisekstra

Näillä eväillä pääsee pitkälle :D
Be a good animal, true to your animal instincts.
Vinc

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja Vinc »

-Urheilulehti
-Moottori (lahja)
-Aku Ankka

Aku Ankan ja Urheilulehden tilaus umpeutuu pian. En taida kuitenkaan nyt uusia, ehkäpä myöhemmin.
Sanomalehden selailen jos käteen sattuu ja nettilehtiä myöskin tulee luettua.
Edith

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja Edith »

pertzi kirjoitti: Mutta lehti on mainio.

p.
On. Järjestä vaisut pikkujoulut, niin mä tulen teille lukemaan tuota. Ennen muinoin tuota lehteä näki keskustassa ainakin Lasipalatsin Cafe Javassa, mutta ei ihan viime aikoina ja joka päivä en sitä siellä viitsi käydä kyttäilemässä.
Dumari

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

RolloTomasi kirjoitti:Mulle ei tuu mitaan.
Saako taalla kertoa, mita lehtia tilaisi, jos tilaisi?
Kerro ihmeessä kun muutkin kertovat jäsenyytensä mukana tulevat pirkka-lehdet ymsp...

Oma lista jatkuu:
-AKT:n jäsenlehti
-Joku-bonuskortti-lehti (varmaan S-etu)
-Futari (tuli silloin kun maksoin lisenssiä, nyt se on unohtunut maksaa, kele)
-Libero(?) (Vasemmisto Nuorten lehti, sukulainen yrittää käännyttää!)
pertzi

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Edith kirjoitti:
pertzi kirjoitti: Mutta lehti on mainio.

p.
On. Järjestä vaisut pikkujoulut, niin mä tulen teille lukemaan tuota. Ennen muinoin tuota lehteä näki keskustassa ainakin Lasipalatsin Cafe Javassa, mutta ei ihan viime aikoina ja joka päivä en sitä siellä viitsi käydä kyttäilemässä.
Mä heitin muutossa niitä vinon pinon pois ja loput annoin appiukolle. Nyt appiukko väittää olevansa kotoisin Siriuksen takaa, joten taisin tehdä pienen mokan...

p.
Tuohipää

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja Tuohipää »

pertzi kirjoitti:Nyt appiukko väittää olevansa kotoisin Siriuksen takaa, joten taisin tehdä pienen mokan...
Ruben Stiller heitti tuosta parhaan jutun olessaan vielä Radio Cityn radiotoimittaja noin 10 vuotta sitten. Juhan af Grannin ohjelmassa oli monta naista, jotka väittivät olevansa kotoisin Siriuksesta ja Ruben tulkitsi asian niin, että rumat naiset siinä löysivät selityksen rumuudelleen. Hiphei olen susiruma, mutta sehän johtuukin vain siitä, että olen kotoisin Siriuksesta M.O.T.
nypari

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Viimeisen vuoden sisään olen tilannut Seiskan, Aamulehden, B&K:n ja Veikkaajan. Irtonumeroina tai muuten luen muita juorulehtiä, urheilulehtiä sekä porukoilla käydessäni sisustus- sekä naistenlehtiä. Yleensäkin lehtien lukeminen on hauskaa puuhaa.

Edit: ja parturissa luen usein TM:n!
1108

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

pertzi kirjoitti:Harrastin sitä pikkuisen, mutta siitä on jo jonkun verran aikaa. Nykyisin olen Ursassa enemmän kannatusjäsen. Minulla ei ole paikkaa, missä voisin käyttää kaukoputkea - eikä juuri nyt kaukoputkeakaan. Helsingissä on mielestäni aivan liikaa valoja putken käyttöön. Mutta lehti on mainio.

p.
Selailen itsekin tosin harvakseen kyseistä julkaisua. Tähtitiedettä aloin harrastamaan ikäänkuin vahingossa. Aikoinaan ruotsinlaivalla lukioaikoina ollessani pokasin tietenkin tyttösen baarista, kannella maattiin aurinkotuolissa ja eukko selitti ummet lammet tähtitaivaasta (sen isä oli kuulemma jokin tähtiproffa), minä mietin että saaks tässä nyt pillua laisinkaan. Aikani kuuntelin linnunradasta ja galakseista niin voitin viivytystaistelun ja tyttö pyysi hyttiinsä ja sai minut näkemään tähtiä.

Siitä se sitten lähti!!!
pertzi

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja pertzi »

1108 kirjoitti:Tähtitiedettä aloin harrastamaan ikäänkuin vahingossa. Aikoinaan ruotsinlaivalla lukioaikoina ollessani pokasin tietenkin tyttösen baarista, kannella maattiin aurinkotuolissa ja eukko selitti ummet lammet tähtitaivaasta (sen isä oli kuulemma jokin tähtiproffa), minä mietin että saaks tässä nyt pillua laisinkaan. Aikani kuuntelin linnunradasta ja galakseista niin voitin viivytystaistelun ja tyttö pyysi hyttiinsä ja sai minut näkemään tähtiä.

Siitä se sitten lähti!!!
Tuossa on jo tyyliä. Oma harrastukseni taisi alkaa kaukoputken hankkimisella. Asuin silloin seudulla, jossa tähtitaivas jopa näkyi toisinaan. Harrastusta kesti jonkun aikaa, mutta lopulta valosaaste voitti. Annoin kaukoputken ex-tyttöystävälleni eron aikoihin. Sen sijaan Ursan jäsennyys jäi.

p.
Aito_Johanna

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti:
Saako taalla kertoa, mita lehtia tilaisi, jos tilaisi?
Ei. Täällä ei jossitella.
1108

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

pertzi kirjoitti:Tuossa on jo tyyliä. Oma harrastukseni taisi alkaa kaukoputken hankkimisella. Asuin silloin seudulla, jossa tähtitaivas jopa näkyi toisinaan. Harrastusta kesti jonkun aikaa, mutta lopulta valosaaste voitti. Annoin kaukoputken ex-tyttöystävälleni eron aikoihin. Sen sijaan Ursan jäsennyys jäi.

p.
Oma harrastukseni on aina ollut tiedon hakua tähtitieteestä ja muuhun materiaaliin tutustumista (viittaan innostukseeni scifi elokuvista). Aihe on yksinkertaisesti kiinnostava, uskon vakaasti ja lujasti että universumissa on olemassa muutakin elämää.
AarneAnkka

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tiede
Pelit

Enempää ei ehtisi lukeakaan. :oops:
Starflare

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:
Aikani kuuntelin linnunradasta ja galakseista niin voitin viivytystaistelun ja tyttö pyysi hyttiinsä ja sai minut näkemään tähtiä.
Sait turpiisi? :D

Itsellä tuo tähtitieteestä intoilu lähti aikoinaan peruskoulussa järjestetystä tähtitieteenkurssista josta mäjähti kymppi :) .

Toivoisin kyllä saavani hankittua kaukoputken tai edes kiikarit niin ei tarvitsisi aina paljain silmin pälyillä, mutta kun maksavat melkoisesti, ja "musisointi" vie perhanasti aikaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

killkill kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:HeSetan jäsenyyden myötä
HeSeta on Hesburgerilaisten seksuaalista tasa-arvoa ajava yhdistys?
Tää repes iha täysin! :lol:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
pertzi

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja pertzi »

1108 kirjoitti: Oma harrastukseni on aina ollut tiedon hakua tähtitieteestä ja muuhun materiaaliin tutustumista (viittaan innostukseeni scifi elokuvista). Aihe on yksinkertaisesti kiinnostava, uskon vakaasti ja lujasti että universumissa on olemassa muutakin elämää.
Niin minäkin uskon, mutta oletkos ajatellut tätä:

Jos universumissa on olemassa muutakin olemassaolostaan tietoista elämää, niin juuri tällä nimenomaisella hetkellä jossain hyvin kaukana jokin toinen olento ajattelee. Se on mielestäni aika huima ajatus.

p.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Soundi.

Senkin tilauksen ajattelin lopettaa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
RolloTomasi

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

RolloTomasi kirjoitti:Mulle ei tuu mitaan.
Saako taalla kertoa, mita lehtia tilaisi, jos tilaisi?
:yo:
Dumari kirjoitti: Kerro ihmeessä kun muutkin kertovat jäsenyytensä mukana tulevat pirkka-lehdet ymsp...
Aito_Johanna kirjoitti: Ei. Täällä ei jossitella.
:matsi:
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Mitä lehtiä tilaat?

Viesti Kirjoittaja mozart »

Tällä hetkellä ei talouteen tule kuin Inferno. Ehkä tässä joku kaunis päivä sortuu johonkin yleishyödylliseen lehteen :roll: Jos vaikka uuden vuoden kunniaksi :lol:

EDIT. En viitsi listata lehtiä, jotka tulevat ihan ilman tilaamista postilaatikkoon.
Vastaa Viestiin