Torstaja

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lolita kirjoitti:Miten ihmeessä toi Julia Tuksun FB-vuodatus voikin olla noin ninnimäistä? Fiilikset heittävät laidasta laitaan ja kaikki on TEIDÄN syytä!!!11 Paitsi se ihkupihku tiedät-kyllä-itse-kuka, puspus <3 <3 <3
Niin. Sehän tuossa on samalla sekä huvittavaa että surullista, että ninni postailee repsahdellen materiaalia joka ei eroa omastaan, jos vain nimen vaihtaa eteen. Pistin aivan saman merkille, mutten viitsinyt asiasta lkeämies-ruikutusmantran vuoksi mainita.

Onko lordin basisti muuten skini, vai onkse joku eri tyyppi, kun ninnille tuntuu soittelevan ainoastaan joko lordin basistit tai sitten skinit? Mulle sen sijaan soittaa usein ystävät.

Tai siis... jos nyt tarkkoja ollaan niin mulle soittelee yks DD-kuppinen, yks Mauri Anteroa turpaan vetänyt, yks irokeesimies, kaks porvoolaista kalakukkoa ja yks imupillu. Niin ja Riki Sorsan veli.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mulle soittelee lisäksi yks leipuri, yks neuropsykologi, yks hitsaaja, yks diplomi-insinööri ja monta insinööriä.

Oohh nämä menossa olevat projektit saadaan vissiin tänään loppuun! Deadline on huomenna! Ja se eilen tullut uusi projekti on mukaprojekti, pitää vaan järkätä koulutus. Plääh.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
Onko lordin basisti muuten skini, vai onkse joku eri tyyppi, kun ninnille tuntuu soittelevan ainoastaan joko lordin basistit tai sitten skinit? Mulle sen sijaan soittaa usein ystävät..
Itseasiassa hän on kalju, puoliksi egyptiläinen ja mun lapsuudenkaveri. Ja oli äidin firmassa töissä 4 vuotta aikanaan. Juostiin teininä poliiseja karkuun kaljapullot kädessä. From Laurinlahti, Espoo.

Riittääkö sossupoke?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja Niba »

MÄ soitin just äsken! :] :loser: :rofl: :rofl: :rofl:

Ainiin Madeleine(ruåttin rinsessa) muuttaa ulkomaille, muuttasko Suomeen, täällä ruottinkielisellä prinsessalla olis hyvä olla? ;)

Ninille;

Muuten melkeen soitin! Olis tullu jutusta täydellinen..
Mutta sit oli niin paljon noita muita vastaamattomia puheluita että piti niihin soitella, kun mua oli ihan oikein kaivattu ja rahaakin oli tililleni talletettu..
Viimeksi muokannut Niba, 27.05.2010 14:45. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:MÄ soitin just äsken! :] :loser: :rofl: :rofl: :rofl:
No et ainakaan mulle :leuhka:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja martza »

Mulle soittelee harvoin kukaan. Broidi silloin tällöin ja samoin äiti.
Töissä soitellaan ihan liikaakin työasioissa, joten olen ihan tyytyväinen, että puhelimeni pysyy rauhallisena iltaisin ja viikonloppuisin.

Ai niin vaimo kyllä lähettää aika usein pikkutuhmia tekstareita, vanhalle pierullle ja silloin tiedän, miksi hänellä on korvataustat märät.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:
Ai niin vaimo kyllä lähettää aika usein pikkutuhmia tekstareita, vanhalle pierullle ja silloin tiedän, miksi hänellä on korvataustat märät.
Ai vaan korvantaustat ;)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja huima »

martza kirjoitti:Ai niin vaimo kyllä lähettää aika usein pikkutuhmia tekstareita, vanhalle pierullle ja silloin tiedän, miksi hänellä on korvataustat märät.
Joo, kato ei se vaimoskaan osaa niitä aina koko ajan oikeaan numeroon lähetellä.

Ehkä ajan kanssa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti:
martza kirjoitti:
Ai niin vaimo kyllä lähettää aika usein pikkutuhmia tekstareita, vanhalle pierullle ja silloin tiedän, miksi hänellä on korvataustat märät.
Ai vaan korvantaustat ;)
Niin ja silloin on lähiakoina tiedossa :p:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja Niba »

martza kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
martza kirjoitti:
Ai niin vaimo kyllä lähettää aika usein pikkutuhmia tekstareita, vanhalle pierullle ja silloin tiedän, miksi hänellä on korvataustat märät.
Ai vaan korvantaustat ;)
Niin ja silloin on lähiakoina tiedossa :p:
Ole hyvä Kuva
Ota Benoitista mallia?
Pyyhin Netikettiin..
Asie Payton

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Kesikset! Heips!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kesän joukkopako on alkanut...
Manaaja

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tajusin just että mä en oo enää tylsä. Mä oon nykyään aika jännä. Oon niinku single, ja teen kaikkee jännää sen sijaan että murjottaisin yksinäisyyttäni. Järkkään elämääni kaikkia juttuja jotka on jänniä ja kutkuttavia. On jännää. Jännä on kivaa! Mulla on hei ihan sika jännää ja kaikenlaisia jänniä seikkailuja tässä!

Lisäks huomasin että tolla mun siilillä on pippeli. Ihan niinkuin mullakin!
ninnithequeen

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Yhtä pieni?
elco

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja elco »

Takaisin Suomessa. Täysin hämmentävää kun jalkakäytävillä painaa menemään 1-2 mummoa eikä 10000 japanilaista. Hissit eivät puhu eikä joka puolella päivystä ohjeistamispäälliköitä. Japaniin pitää ehdottomasti päästä takaisin.

10 tunnin lento meni vähän liiankin nopeasti. Luin iltasanomat ja hesarin; katsoin uutiset ja Sherlock Holmesin; veivasin pari tuntia sudokua ja backgammonia; lopuksi neljä jaksoa uutta V:tä ja dingggg: kiinnittäkää turvavyöt - laskeudumme Helsinkiin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Helsingin kaupunginvaltuutettu soitti mulle tänään, juttelin hetki sitten serkkuni, Iltatyttö 10/2008, kanssa *kihihi*
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Äiti soitti mulle tänään. Eno on kuollut.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky kirjoitti:Äiti soitti mulle tänään. Eno on kuollut.
:paijaa: Taidan olla aika dööd, kun meinasin ensin kirjoittaa "kauan hällä on elinaikaa?"

Mutta syvät pahoitteluni :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Olen pahoillani Stinky. :(
Stinky

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kiitos murut. Vähän liian paljon paskaa tapahtunut viimeaikoina. Mut kyl tää tästä, ainakin saan nukuttua kun kävin hakee napit. Enemmän mä ny oon äitin ja enon perheen jaksamisesta huolissani ku omastani.
Dumis

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tsemppistä Stinkylle!

Mun piti syödä, mutta sen sijaan aloinkin maistelemaan uusinta wiskiostostani, DOUH!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Mun piti syödä, mutta sen sijaan aloinkin maistelemaan uusinta wiskiostostani, DOUH!
Mun piti tehdä ruokaa, mut löysinkin arkkupakastinta tonkiessani Mars-jäätelön..

Nyt olis sit pakastimessa tilaakin, kun on puunattu. Pitänee iskeä tuhat kiloa marjoja kun suomalaiset alkaa olla kohtuuhintaisia.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
Nyt olis sit pakastimessa tilaakin, kun on puunattu. Pitänee iskeä tuhat kiloa marjoja kun suomalaiset alkaa olla kohtuuhintaisia.
Mä haaveilin et pääsisin ite landelle tänä vuonna poimimaan...mut ans kattoo ny. Mummu ei enää jaksa marjastaa tai tehä mehuja ja on muutenkin nii rikki et ite se ois mentävä. Vois olla kivaa terapiaa. Siel on metät täynnä mustikkaa ja puolukkaa, puskat täynnä viinimarjoja (vaan sata puskaa), pelto täys mansikkaa ja aitan takana vadelmaa niin kauhiast kans. Ja suot täys lakkoja. Ois siin hommaa...
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja huima »

Elppis kirjoitti:Iltatyttö 10/2008,
http://www.iltalehti.fi/iltatytto/200843_it.shtml?04 ?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaja

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Iltatyttö 10/2008,
http://www.iltalehti.fi/iltatytto/200843_it.shtml?04 ?
Anteeks, 9/2008. En kuitenkaan paljasta että kuka, vaikka kuvat julkisia ovatkin :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin