Viisu väli berjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

^thumbs up

^^ ai siis ninni tykkäätkö sä kans soittaa piania, kitaraa ja heittää keihästä?
NuoriD

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Miukkis kirjoitti:heräsin ensimmäistä kertaa aikoihin kuudelta. tuntuu hyvältä olla hereillä! kävin kaupassa aamulla, ja päänsärkykin on helpottanut! siivota vaan pitäis.. illalla dokaamaan ja ensaamuna krapula - elämä on ehanaa.
Mee töihin!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

milli kirjoitti:soittaa piania, kitaraa ja heittää keihästä?
Oisko Kuutamosonaatti ja Stairway to Heaven mtn? Paljonko keppi lentää?
Paras päivä ikinä.
milli

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Riemumieli kirjoitti:Oisko Kuutamosonaatti ja Stairway to Heaven mtn? Paljonko keppi lentää?
Kuutamosonaatti hoituu :) Mulla lähtee toi kitaransoitto nyt ihan alkeista, kun en oo vuosiin soittanut.. stairway.. hmm.. ei pöllömpi idea, pitäähän sitä tavoitteita olla.. ehkä ekat soinnut onnistuis.
Heittotuloksista ei oo mitään muistikuvaa, jouduin lopettamaan aikoinaan keihäänheiton kun polvi hajos, hmm.. mutta kyllä mä oikein hyvin pärjäsin kisoissa silloin joskus :) harmi vaan kun ei saa helposti kavereita keihään kanssa yleisurheilukentälle, ei toki, mä oon tottunut treenaan yksin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

milli kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Oisko Kuutamosonaatti ja Stairway to Heaven mtn? Paljonko keppi lentää?
Kuutamosonaatti hoituu :) Mulla lähtee toi kitaransoitto nyt ihan alkeista, kun en oo vuosiin soittanut.. stairway.. hmm.. ei pöllömpi idea, pitäähän sitä tavoitteita olla.. ehkä ekat soinnut onnistuis.
Heittotuloksista ei oo mitään muistikuvaa, jouduin lopettamaan aikoinaan keihäänheiton kun polvi hajos, hmm.. mutta kyllä mä oikein hyvin pärjäsin kisoissa silloin joskus :) harmi vaan kun ei saa helposti kavereita keihään kanssa yleisurheilukentälle, ei toki, mä oon tottunut treenaan yksin.
Aika helmiharrastuksia. Mies lienee tyytyväinen, onneksi olkoon vain. Kyllä siinä raavaan miehen viisari värähtää, kun Kuutamosonaatti helähtää. Itseäni se muistuttaa isäni hautajaisista, kun sitä sinä päivänä kuuntelin, joten aina se herkistää.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Milli, mehän käytiin silloin joskus heittämässä keihästä, mä lähden mukaan koska vaan! :D

Tuli just sähköpostilla palautetta esimieheltä; ensimmäinen viikko sujunut yli odotusten ja toivoo että oon viihtynyt. Joo, olen mä viihtynyt, mutta wittu täällähän pitää tehdä töitä! :shock: Ei paljon jää aikaa surffailuun, joten toivotan Svöölille rentouttavaa mökkilomaa, Millillle voimia, ettei heitä keihäitä ketään kohti, Ninnille jaksuja selän kanssa, Manaajalle pesää, Dumarille erittäin hauskaa iltaa tänään (;)) ja teille muille nussukoille *PUS*
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:Milli, mehän käytiin silloin joskus heittämässä keihästä, mä lähden mukaan koska vaan! :D

Tuli just sähköpostilla palautetta esimieheltä; ensimmäinen viikko sujunut yli odotusten ja toivoo että oon viihtynyt. Joo, olen mä viihtynyt, mutta wittu täällähän pitää tehdä töitä! :shock: Ei paljon jää aikaa surffailuun, joten toivotan Svöölille rentouttavaa mökkilomaa, Millillle voimia, ettei heitä keihäitä ketään kohti, Ninnille jaksuja selän kanssa, Manaajalle pesää, Dumarille erittäin hauskaa iltaa tänään (;)) ja teille muille nussukoille *PUS*
Vaihdoitsä julkiselta privaattiin?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hyvä Elppa kun oot hyvällä mielellä! :)
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:Vaihdoitsä julkiselta privaattiin?
Jep, tiedossa oli tosiaan kireämpi työtahti ja korkeammat vaatimukset.. vähän sellaista hainkin.

Kiitti Nowa :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Riemumieli kirjoitti:Aika helmiharrastuksia. Mies lienee tyytyväinen, onneksi olkoon vain. Kyllä siinä raavaan miehen viisari värähtää, kun Kuutamosonaatti helähtää. Itseäni se muistuttaa isäni hautajaisista, kun sitä sinä päivänä kuuntelin, joten aina se herkistää.
Kiitos, vanhemmat ovat aikoinaan halunneet varmistaa, että on monipuolisia harrastuksia ja että handlaa monet osa-alueet elämässä. Aina näitä ei oo pienenä osannut arvostaa, tuntuu, että meni kesälomat ihan mälsiin asioihin.

Kuutamosonaatti on kyllä vaikuttava kappale, ilmankin assosisaatio hautajaisiin tai muihin murheisiin.
milli

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

:h: Elppis :h:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

[quote="milli"][/quote]
Mites partio, erityisesti nykyaikana eloonjäämistaidot ovat arvossaan? Ei tartteis intissäkään järjestää tulentekokoulutusta.
Paras päivä ikinä.
milli

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Riemumieli kirjoitti:Mites partio, erityisesti nykyaikana eloonjäämistaidot ovat arvossaan? Ei tartteis intissäkään järjestää tulentekokoulutusta.
:D ei partiota, silloin kun olisin halunnut mennä, niin ei ollut ryhmiä tai jotain..kovasti olin menossa, mutta kyllä noi tulentekojutut on tuttuja, mökkeillessä ja kodin puulämmitteisen saunan kautta tullut tutuksi :)
ninnithequeen

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

milli kirjoitti:
^^ ai siis ninni tykkäätkö sä kans soittaa piania, kitaraa ja heittää keihästä?
Pianoa osaan soittaa, ja keihästä heitellään landella heinäpellolla :D

Mut olin tosiaan mutsilla siivousfirmassa töissä, se pesuaineiden kans lotraaminen kyl ei tee hyvää joten mun kynnet on mitä on. Baarihommissa ei olis haitannu kylläkään...mut tottunu mikä tottunu. Yks vuos laitoin tekokynnet ja eihän elämästä tullu mitään, piti niitäki lyhentää ku oli viel pieni lapsi. Eikä pysyneet ku lotras pesuaineiden kans.

Mut oikeesti jos teil on megakynnet, miten te pyyhitte perseenne :D
milli

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

^paperilla
milli

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

ninnithequeen kirjoitti:Mut olin tosiaan mutsilla siivousfirmassa töissä, se pesuaineiden kans lotraaminen kyl ei tee hyvää joten mun kynnet on mitä on. Baarihommissa ei olis haitannu kylläkään...mut tottunu mikä tottunu. Yks vuos laitoin tekokynnet ja eihän elämästä tullu mitään, piti niitäki lyhentää ku oli viel pieni lapsi. Eikä pysyneet ku lotras pesuaineiden kans.
Sit sulla on ollut aikas kököt rakennekynnet, jos eivät siivousta kestä. "meillä" on monta naissiivojaa töissä, joille ei ole mitää ongelmaa rakennekynsien ja pesuaineiden kanssa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kylläpä muuten Viivi Pumpasella oli hirrrrrmivät kynnet uusimmassa Sport -lehdessä. Sellaiset teräviksi kolmioiksi fiilatut, sopisivat ehkä Halloweeninä.. Onneksi sentään söi fiksusti, siitä ei voi moittia ;)
Prepare for the worstest.
milli

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

^ juu kunnon raatelukynnet, sillä on ollut ne jo pidempään vissiin, hurjan näköiset :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:^ juu kunnon raatelukynnet, sillä on ollut ne jo pidempään vissiin, hurjan näköiset :)
MIten te luulette että se tappi voitti missikisat? Sabotaasia sano!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

:D
Prepare for the worstest.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Elppa :h:

Hei Milli, nyt kyl perustetaan bändi. Mä oon nimittäin suunnitellut, että alan soittamaan sitä bassoa, joka sohvan nurkassa nököttää. Onx tääl rumpaleita? Ei tartte vielä osata mitään, opetellaan yhessä :D Jos Vaola vaikka tulis laulamaan?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kitisijät :D

Ihanaa! Mä soitin koulun bändissä bassoa/rumpuja, riippuen jäsenten määrästä, mutta en mä nyt muusikkoainesta ole!
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

bändi, bändi, BÄNDI!!

mä voin kans sitte laulaa luikauttaa jossain taustalla, historiaa parissa eri kuorossa ja ja ja .. lucia-neitona :)
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mäkin voisin laulaa, mutta en mä varmaan kykene soittamaan ja laulamaan samaan aikaan... sehän ois vähän sama, ku joutuis syömään purkkaa ja kävelemään :shock:
NuoriD

Re: Viisu väli berjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mä voin olla teidän bändäri!
Vastaa Viestiin