Maa-nan-tai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta.

Meil on tänään neuvola mut en nyt muista oliko se klo 10.30 vai klo 13 :doh:
Pakko siis jonotella taas puhelimessa tai ravata turhaan...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Homoraportti viikonlopulta tekeillä. Vähän kinnaa ja aivotkin natisee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja milli »

:h: :h: viikonloppu :h: :h:

oli ihanan rentouttava viikonloppu, viisi päivää töitä, sitten viisi päivää barcelonassa, pari päivää töitä ja sitten taas viikonloppu, ja molemmilla on silloin vapaata. Ihanaa :h:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olipas ihana viikonloppu landella. Vettä tuli ku Esterin persiistä, mutta onnistuin niiden pienien sateettomien hetkien aikana ottamaan ihania valokuvia ulkona. En uinut, vesi oli vain 14-asteistä. Brrrr.

Söin aamupalaksi pienen kourallisen karkkeja, kun joku oli tuonut niitä älyttömät satsit taukotilaan :oops:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Ninni, aika lukee neuvolakortissa viime käynnin alareunassa!

Töitä töitä ja enemmän töitä, kylä lähtee!
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti: Kieltämättä sai kyllä nukuttua ja kuntoiltuakin kivasti. Siihen päälle vielä vähän rentouttavaa puutarhanhoitoa niin kyllä kelpasi.
samma, paitsi että puutarhanhoito täällä rajoittui ruukkugerberan ja pienen ruusun siirtämisen saviruukkuihin sekä kuolleiden kukkien nyppimiseen pois petunioista :)
Dumis

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eka wirallinen lomapäivä, lähdenpä mökille Savvooseen. Heippa ja pitäkää hauskaa töissä :twisted:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Heräsin aamulla ensin unessani siihen että radiosta soi helvetin lujaa Miljoona ruusua, tämän jälkeen vasta heräsin oikeasti kellon (varmistus)soittoon. Väkivaltainen tuplaherätys. Nnngh.
NuoriD

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

aasi kirjoitti:Heräsin aamulla ensin unessani siihen että radiosta soi helvetin lujaa Miljoona ruusua, tämän jälkeen vasta heräsin oikeasti kellon (varmistus)soittoon. Väkivaltainen tuplaherätys. Nnngh.
Aika karua. Jouduit heräämään kaksi kertaa.
ninnithequeen

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Ninni, aika lukee neuvolakortissa viime käynnin alareunassa!
Kun ei lukenut!!!

Sain itelleni lekuriajan keskiviikoks, selän ja murheiden takia. Ja miten vitussa mä olen taas laihtunut näin paljon vaikka syön ku hevonen ja tosi rasvasta ruokaa. Farkut, kengät ja paita päällä 50,1 kiloa :shock:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:Hamsuherran käytin lääkärissä. Kuulemma ikäänsä nähden reipas ja hyväkuntoinen yksilö, mutta kasvainhan sillä taitaa olla... :cry: Kokeillaan nyt antibioottikuuria vielä kuitenkin.[/u]
Hyvä että asia selvisi! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vaola kirjoitti:Tais se mieskin tänään vierailla jossain toimenpiteessä...
Eivätkö netistä tilatut pillerit ole tuottaneet toivottuja tuloksia?
NuoriD

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vaola kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Tais se mieskin tänään vierailla jossain toimenpiteessä...
Eivätkö netistä tilatut pillerit ole tuottaneet toivottuja tuloksia?
Ei. Taisit valehdella kun niitä suositellessa sanoit että on omakohtaisia kokemuksia...
Kyllä ne mulla on toimineet tosi hyvin. Ainoastaan kävely on välillä hankalaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No voi nyt vittu. (Anteeksi.)
Eihän tää silmävamma ole mihinkään parantunut, ja tulin sitten töihin ainakin päiväks sekoilee. Mutta ei se nyt mua niin paljon kiukuta, vaan se että mua neuvottiin sairaalassa väärin! Sanoivat ihan selvällä suomenkielellä, että jos ei sairasloma riitä..ota yhteyttä silmäklinikalle, ja kirjoittavat lisää. No nyt ei sitten missään nimessä saakaan mennä koko hemmetin Meilahteen, vaan pitää mennä arvauskeskukseen tai työterveyslääkärille. Missä ne ei tiedä koko asiasta yhtään mitään.. Et sinne sit taas selittelee. Alkaa pikkuhiljaa loppumaan hermo. Tarvinneeko mainita että tää koko työpäivä on menny täysin harakoille (just ja just nään sentään tietokoneen).
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Voi perssuti. Ajoin kiertoliittymässä ja liittymään tulossa oleva auto törmäsi takavanteeseen, -puskuriin ja -lokasuojaan. Takana rengas sojottaa vähän väärään suuntaan, koskapa ohjauspyörän asento muuttui roimasti ja vasemmalle kantatessa auton peräpää vipottaa erikoisesti. Onneksi vastapuolen, eli syyllisen, kautta asia hoidossa. Korjauslupa ja sijaisauto on kunnossa. Huomenna korjaamon auetessa heti oven takana kärkkymässä, lupasivat säätää ohjauskulmat ja vaihtaa tarvittavat osat, jos hyllystään löytyy. Menee kuulema odottaessa. Toivottavasti aika ei tule odottavalla liian pitkäksi. Peltityöt hoituvat sitten myöhemmin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hioin niin innokkaasti, että sormi paloi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maa-nan-tai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Hioin niin innokkaasti, että sormi paloi.
Samma vika ja kylmä vesi juoksi pitkään, koska nostin paljain käsin tulikuumaa ritilää kun tein kebab-pitsan, laitoin siihen kebab lastuja, pepperoni suikaleita, paprikasuikaleita, valkosipulia ja kevätsipulia, maussteeksi basilikaa, oreganos ja mustaa pippuria, rojautin juustot raasteena X-tra, päälle.. Yiukka maku! Ei ole sormi enää niin pipi.. 8)
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin