Tiustai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Tiustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitäs mielessä nussukat?

Myö mennään vissiin kattomaan äiteetä tänään broidin kans.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamupalaa ja auto pajalle ennen seitsemää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Miukkis
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 25.05.2010 4:36
Paikkakunta: helsinki

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Miukkis »

Raha ja velkojen takaisinmaksu. Stressaannuttaa!
minä tulen milloin minulle sopii, ehkä en tule ollenkaan, ehkä menen aivan toiselle suunnalle!
ninnithequeen

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää alle 50-kilonen vetää kohtuullisen miehekästä aamupalaa: keitettyä kananmunaa, keitettyjä nakkeja, paahtoleipää voilla, juustolla ja metukalla, kirsikkatomaatteja, kurkkua, kahvia ja tuoremehua. Röyh.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Tää alle 50-kilonen vetää kohtuullisen miehekästä aamupalaa: keitettyä kananmunaa, keitettyjä nakkeja, paahtoleipää voilla, juustolla ja metukalla, kirsikkatomaatteja, kurkkua, kahvia ja tuoremehua. Röyh.
Tää 60-kilonen vetää 500ml juotavaa jogurttia ja kupin kahvia.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tää alle 50-kilonen vetää kohtuullisen miehekästä aamupalaa: keitettyä kananmunaa, keitettyjä nakkeja, paahtoleipää voilla, juustolla ja metukalla, kirsikkatomaatteja, kurkkua, kahvia ja tuoremehua. Röyh.
Tää 60-kilonen vetää 500ml juotavaa jogurttia ja kupin kahvia.
Tää 110-kilonen syö yhden kananmunan ja kaksi kirsikkatomaattia.
ninnithequeen

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jestas mä oon ollu näin laiha viimeks yläasteella. Ja syön ku hevonen. Ei ummarra.
Manaaja

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Jestas mä oon ollu näin laiha viimeks yläasteella. Ja syön ku hevonen. Ei ummarra.
Keskitysleirillä ei ollut lihavia hevosia.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä kävin eilen ampumassa haulikolla piiitkästä aikaa. Tuntui aluksi ihan samperin vaikealta, mutta osuin loppujen lopuksi ainakin kolmeen savikiekkoon :] Tuntui, ettei potki ollenkaan, mutta on toi olkapää näköjään vähän kipeä.
milli

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja milli »

tpk
NuoriD

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti:Jestas mä oon ollu näin laiha viimeks yläasteella. Ja syön ku hevonen. Ei ummarra.
Imetätkö?
NuoriD

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tää alle 50-kilonen vetää kohtuullisen miehekästä aamupalaa: keitettyä kananmunaa, keitettyjä nakkeja, paahtoleipää voilla, juustolla ja metukalla, kirsikkatomaatteja, kurkkua, kahvia ja tuoremehua. Röyh.
Tää 60-kilonen vetää 500ml juotavaa jogurttia ja kupin kahvia.
Tää 110-kilonen syö yhden kananmunan ja kaksi kirsikkatomaattia.
Tää 78 kiloinen ei syö mitään. En oo koskaan syönyt aamupalaa (no toki armeijassa söin ja joskus lapsena, kun koulussa sanottiin, että pitää syödä, niin sitten yritin parina aamuna, mutta ei se onnistunut). Ei vaan oo tippaakaan nälkä aamuisin.
Bhven

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Tää 60-kilonen vetää 500ml juotavaa jogurttia ja kupin kahvia.
Tää 110-kilonen syö yhden kananmunan ja kaksi kirsikkatomaattia.
Tää 78 kiloinen ei syö mitään. En oo koskaan syönyt aamupalaa (no toki armeijassa söin ja joskus lapsena, kun koulussa sanottiin, että pitää syödä, niin sitten yritin parina aamuna, mutta ei se onnistunut). Ei vaan oo tippaakaan nälkä aamuisin.
Tää söi ekan kerran klo 05:35 ja sit varsinainen aamupala klo 06:30 ja nyt syön kolmatta aamupalaa. Paino hieman alle 300 kiloa, eli 80 kiloa.
NuoriD

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Korjaus edelliseen kuulutukseen: hotelleissa syön aamupalan ja jos olen kyläilemässä ja aamupala on katettu.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Hei toverit nyt on muuten kesäkuu :dream:
Manaaja

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Tää 78 kiloinen ei syö mitään. En oo koskaan syönyt aamupalaa (no toki armeijassa söin ja joskus lapsena, kun koulussa sanottiin, että pitää syödä, niin sitten yritin parina aamuna, mutta ei se onnistunut). Ei vaan oo tippaakaan nälkä aamuisin.
Sama vika, mutta on ollut pakko opetella, kun se kuulemma on painonhallinnan kannalta erityisen tärkeää.
ninnithequeen

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriD kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jestas mä oon ollu näin laiha viimeks yläasteella. Ja syön ku hevonen. Ei ummarra.
Imetätkö?
En, sepä se. Se oliskin ollut loogista jos vielä imettäisin, mut maitoa ei vaan tullut varsinkin kun mut passitettiin kotiin ja poika jäi sairaalaan sillon aluks.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

swirl kirjoitti:Hei toverit nyt on muuten kesäkuu :dream:
Kylläpäs aika rientää! Olen muuten tulossa Suomeen tässä kuussa, sut olis kiva treffata!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Hei, ihanaa! Ehottomasti treffataan :]
ninnithequeen

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vittu. Mutsi kuulosti hyvin väsyneeltä ja tokkuraiselta puhelimessa. Ja rupee saamaan taas jotain solusalpaajia tai jotain tänään. Itekään ei tienny. Ans kattoo tuleeko itku siellä...jos ny ees mennään jos on niin väsynyt...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Yksittäisen aterian tai edes viikon dieetin julkituontihan ei kerro mitään. Ihmismielihän toimii niin, että ihminen tuo julki silloista tarkoitusperää parhaiten palvelevan aterian tai dieettinsä ja liikkumisensa. Kyse kun on vuosien ja vuosikymmenten elintavoista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Laitoin galleriaan muutaman otoksen viikonlopun mökkireissulta. Omituiset läntit kulmissa johtuu siitä, että peitin nimeni niistä.
ninnithequeen

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ette ikinä usko kuka soitti äsken umpijurrissa.

"Mä oon täsh Esphoossha vaimo oottaa pihalla ku osthan kaljaa, aattelin kyshyy miten poika voi"

Voi jeesuksenvittu :rofl:

Siinä päivän sossupoket.
Toimistorotta

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

ninnithequeen kirjoitti:Ette ikinä usko kuka
Aina ku meinaat postata jotain, joka alkaa tolla, jätä postaamatta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Toimistorotta kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ette ikinä usko kuka
Aina ku meinaat postata jotain, joka alkaa tolla, jätä postaamatta.
Mä vaan ihmettelen että miksi puhelimeen pitää vastata, kun siinä lukee "REKKISRUNKKARI SOITTAA...".
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin