Tiustai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:ninni pistetään kylmäks ja anonyymia lääkäriä huolettaa roskalehden toimittajat?
No jos joka paikkaan tarvii laittaa disclaimer, niin en toivo, että mikään paha kohtaa Ninniä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Onko Ankalla ollut Sussu, onko yhä? :shock:

En valitettavasti ollut kovin aktiivinen täällä homosarjamurhaaja-aikoihin, damn.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

NuoriD kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:ninni pistetään kylmäks ja anonyymia lääkäriä huolettaa roskalehden toimittajat?
No jos joka paikkaan tarvii laittaa disclaimer, niin en toivo, että mikään paha kohtaa Ninniä.
Hyvä poika. Ties vaikka valitsisivat juuri tuosta pätkän verkkolehteen.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Muistat väärin.
Joo, eikös se ollut se Ankan sussu, nikkiä en kuollaksenikaan muista? Ehkä joku A:lla alkava?
Angita?
Sun musta kirja on hämmästyttävä.
ninnithequeen

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Angita anto mun numeron ilman lupaa joo sille toimittajalle. Joku sen kaveri kuulemma. Olin vähän puulla päähän lyöty ku semmonen soitti ja tyhmänä kerroin tuntevani kesselin.

Joka tapauksessa, sairaalasta tultu, äiti oli pirtsakka ja kerrankin mä pääsin räksättämään sille kun se poltti tupakkaa ku oltiin ulkona kahvilla :evil:

Ja ku kärräsin sitä pyörätuolilla ni huus että ei noin kovaa mua huimaa! Nauroin et samaa mä sanoin ku sä ajoit autolla aikanaan töissä...

Jätin myös juuri hyvästit rakkaalle Iikille. Snif. Palveli meitä hyvin monta monta vuotta ja nyt se myydään pois :cry:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Muistat väärin.
Joo, eikös se ollut se Ankan sussu, nikkiä en kuollaksenikaan muista? Ehkä joku A:lla alkava?
Angita?
Hei, tämän tytön mä muistan! Lykkäs mulle Vespan luona vodkapullon käteen ja kehotti tekemään ittelleen drinkin. Ja toisen. Ja niin edelleen. Mulle ei tullu mieleenkään että ne ei ois ollu sen omia juomia, en oo vaan ikinä tavannu ketään aiemmin jotka juo salaa toisten viinat. Myöhemmin kuulin että Vespanhan se vodka oli. Edelleen huono omatunto etten sillon tajunnu sitä ja olin siinä ns. osasyyllisenä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
elco

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja elco »

par-sky kirjoitti: Mulle ei tullu mieleenkään että ne ei ois ollu sen omia juomia, en oo vaan ikinä tavannu ketään aiemmin jotka juo salaa toisten viinat.
Angita huusi minulle jossain pikkujoulumiitissä varmaan 5 kertaa, että olen oikeistolaisin ihminen, jonka hän tietää.

Vasemmistolaisille yksityisomistuksella ei ole niin väliä - kunhan kyse ei siis ole heidän yksityisomistuksistaan.
ninnithequeen

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja Manikselle: UK antaa mulle rahaa koska Kela maksaa hänelle lapsilisän tytöstä. Kun on siellä kirjoilla koulun takia, kahdessa paikasse EI voi olla kirjoilla. Ja on allekirjoittanut lapun että tyttö asuu myös täällä minun kanssani, ja siitä hyvästä antaa puolet lapsilisästä mulle. Käteisenä. Kela ei hyväksynyt meidän suullista sopimusta että lapsilisä tulee mulle, vaan siirsi sen Ukkokullalle, joka tienaa aivan hitosti verrattuna mun "tuloihin".

Meneekö jakeluun?
RP

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja RP »

Pitäis ostaa sänky. Onhan tässä jo useampi viikko nukuttu ohkasilla patjoilla, mutta kun ollaan joskus hieman saamattomia toteuttamaan. Onhan tässä tietysti semmosta telttailun tuntua, ei siinä mitään.

Matotkin olisi kivat. Tytsänkin huoneeseen sisustuskamaa. Verhot kanssa ois ihan jees.

Käytin kolme vuorokautta tehokasta aikaa järjestelemällä leffat hyllyyn ja kirjaamalla koneelle. Mun mielestä ei liikaa kategorioita: kunhan vampyyrit, ihmissudet ja zombiet on yhdessä, draama, sota, trilleri, komedia ja silleen. Mut nyt jotenkin meni ihan överiksi (kiitos miehen). Miksi esim. pitää olla niinku outo kauhu, normaali kauhu, punaniska kauhu, sotadraama, sotaäksöni ja silleen. Kun eihän tästä tuu lasta eikä paskaa kun on välillä erimielisyyttä mikä kuuluu mihinkin. Miksi ne ei vaan voi kaikki olla onnellisia yhdessä. Häh.

No mutta, lauantaina on pakko lähteä shoppailemaan kaikki tarpeellinen tarvittava.
Manaaja

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Muistat väärin.
Joo, eikös se ollut se Ankan sussu, nikkiä en kuollaksenikaan muista? Ehkä joku A:lla alkava?
Angita?
Täähän se oli joo. Eikös sen KSE tai ainakin E liittynyt myös jollain tavalla insidenttiin?

Siinä oli kyllä kanssa flipperi parhaasta päästä. Ei pistänyt Ankkaa kateeksi kuunnellessa joskus sen humaltunutta avautumista TosiMiehistä (jollainen Ankka ei mielestään ollut).

ninnithequeen kirjoitti:Meneekö jakeluun?
Se ainakin on mennyt, että rahaa tulee liian vähän.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja saira »

Miksi mä olen vielä hereillä? Ja miksi koulukirjat on edelleen avaamattomina?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
NuoriD

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
par-sky kirjoitti: Mulle ei tullu mieleenkään että ne ei ois ollu sen omia juomia, en oo vaan ikinä tavannu ketään aiemmin jotka juo salaa toisten viinat.
Angita huusi minulle jossain pikkujoulumiitissä varmaan 5 kertaa, että olen oikeistolaisin ihminen, jonka hän tietää.
Se vain imarteli päästäkseen pöksyihisi. Ei pidä uskoa kaikkea, mitä naiset sanoo.
NuoriD

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti: Siinä oli kyllä kanssa flipperi parhaasta päästä. Ei pistänyt Ankkaa kateeksi kuunnellessa joskus sen humaltunutta avautumista TosiMiehistä (jollainen Ankka ei mielestään ollut).
Oliko sillä kuitenkin isot tissit?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oli.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

No niin.
Manaaja

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niin no. Ei nekään oikein korvaa julkista nöyryytystä.
NuoriD

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Niin.
Manaaja

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vai pitäisikö kokeilla? Jos ensin nöyryyttäisi julkisesti jotain nörttiä ja sitten menisi perään hieromaan tissejä. Hmm.
NuoriD

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Vai pitäisikö kokeilla? Jos ensin nöyryyttäisi julkisesti jotain nörttiä ja sitten menisi perään hieromaan tissejä. Hmm.
Nöyryytä sä, niin mä sitten hieron tissejä.

Ps. en sun.
Manaaja

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Paree tarkentaakin. Orimattilan miehen mustasukkaisuusraivo ei tunne rajoja.
NuoriD

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:^ Paree tarkentaakin. Orimattilan miehen mustasukkaisuusraivo ei tunne rajoja.
What Happens in Vegas jne.
Vastaa Viestiin