Tiustai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä vastaan kun se soittaa. Ihan siksikin ettei se oo koht oven takana yllättäen. Puhelu alkoi tosiaan lauseella "Mä oon Espoossa" ni sydän pomppas kurkkuun ja mietin jo valheita missä mä oon etten oo kotona. Se vittu tietää ton ovikoodin.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mun uusi duunikaveri näyttää ihan Kummeli-hahmolta. Aivan kuin Heikki Silvennoinen pukeutuneena naiseksi. Vaikutelmaa korostaa vaaleankeltainen kasarijakkupuku, jossa on omituisia kuvioita :shock:
ninnithequeen

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä vastaan kun se soittaa. Ihan siksikin ettei se oo koht oven takana yllättäen. Puhelu alkoi tosiaan lauseella "Mä oon Espoossa" ni sydän pomppas kurkkuun ja mietin jo valheita missä mä oon etten oo kotona. Se vittu tietää ton ovikoodin.
Niin siis onko teillä alaovi lukossa ja koodin takana? Oisko sitä mitenkään mahdollista vaihtaa? Eihän sitä rekkikselle tarvii kertoa miksi, sanoo vaan että on tullut uusi ja tahdikkaasti jättää kertomatta uuden. Ei se oo kivaa omassa kodissa piileskellä ja olla hipihiljaa ettei vaan paljastuis että ollaan kotona.
Taloyhtiössä ei oo ny moneen vuoteen vaihdettu alaoven koodia pyynnöistä huolimatta. On aina lukossa. Ja kyllähän se kuulee rappuun jos poika alkaa huutaa että ollaan kotona. Siitä hyvä ettei kyllä koskaan oo ilmoittamatta tullut...ja että on vaimonsa kans liikkeellä ni ei taatusti tule. Ja tietää ettei kännissä asiaa tänne. Vaan mitä se ny tajuu. Nyt mä pelkään et niil tulee riita ja se hakee täältä yöpaikkaa - ovat Espoossa vaimon veljen luona, jonka tunnen myös...
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^No et tietenkään avaa ovea ja huudat postiluukusta, että soitat poliisit sen hakemaan, jos ei älyä muuten lähteä.
ninnithequeen

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreitsu kirjoitti:^No et tietenkään avaa ovea ja huudat postiluukusta, että soitat poliisit sen hakemaan, jos ei älyä muuten lähteä.
Ja sit se hajottaa mun oven taas ja joudun maksumieheks?

Se perkele tulee kirveen kanssa läpi jos se haluu.
Toimistorotta

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

ninnithequeen kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:^No et tietenkään avaa ovea ja huudat postiluukusta, että soitat poliisit sen hakemaan, jos ei älyä muuten lähteä.
Ja sit se hajottaa mun oven taas ja joudun maksumieheks?
Älä nyt vittu ole noin typerä. Jos joku hajoittaa sun oven, niin et sä sitä maksa vaan hajoittaja. En ymmärrä miksi et vain hae lähestymiskieltoa. Ei sitä kuitenkaan se poika kiinnosta vaan pillu.
ninnithequeen

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Toimistorotta kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:^No et tietenkään avaa ovea ja huudat postiluukusta, että soitat poliisit sen hakemaan, jos ei älyä muuten lähteä.
Ja sit se hajottaa mun oven taas ja joudun maksumieheks?
Älä nyt vittu ole noin typerä. Jos joku hajoittaa sun oven, niin et sä sitä maksa vaan hajoittaja. En ymmärrä miksi et vain hae lähestymiskieltoa. Ei sitä kuitenkaan se poika kiinnosta vaan pillu.
Paskanmarjat sitä kiinnostaa raha ja et on katto pään päällä. Se on semmonen hyväksikäyttäjä et voi vittu. On niin enkeliä niin enkeliä mut annas olla ku rahat on vähissä. Uskomaton sika. Tehny saman KAIKILLE naisilleen ja lapsien äideille. Valehtelee, valehtelee, valehtelee. Uhkailee, uhkailee, uhkailee.

Ihana mies joo. Oli joskus kun itse töissä kävi. Sit ku loppu työt ja palkkaturva ei hälle maksanut niin murjotti ja kiukutteli kotona ku mul ei ollu antaa rahaa. Käsi ojossa ootan edelleen vuoden vuokrarahoja hältä, ja hää kitisi ku makso mun sämpylät rekkareissulla kuitenkin. Ei vittu mikä tollo :doh:

Mut mä suoraan sanottuna pelkäsin sitä loppuajan.
Toimistorotta

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

ninnithequeen kirjoitti:Rekkispokea
Toistan kysymykseni - miksi et hae lähestymiskieltoa? Ei tuollaiseen ihmiseen yhteyden pitämisessä ole mitään järkeä. Ei sinun, pojan eikä kenenkään muunkaan kannalta. Jos meinaat joskus saada elämäsi minkäänlaiseen järjestykseen niin ette usko kuka -ihmiset pitää saada siitä pois. Kokonaan.
NuoriD

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

swirl kirjoitti:Mun uusi duunikaveri näyttää ihan Kummeli-hahmolta. Aivan kuin Heikki Silvennoinen pukeutuneena naiseksi. Vaikutelmaa korostaa vaaleankeltainen kasarijakkupuku, jossa on omituisia kuvioita :shock:
Sä oot piilokamerassa!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kurkku kipee !!
-> kotiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Toimistorotta kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Rekkispokea
Toistan kysymykseni - miksi et hae lähestymiskieltoa? Ei tuollaiseen ihmiseen yhteyden pitämisessä ole mitään järkeä. Ei sinun, pojan eikä kenenkään muunkaan kannalta. Jos meinaat joskus saada elämäsi minkäänlaiseen järjestykseen niin ette usko kuka -ihmiset pitää saada siitä pois. Kokonaan.
Siitä se vasta sekois. Ihan oikeesti. Ja sinä lakimiehenä ja muutenkin uutisia katsellen varmaan tiedät mikä hyöty sillä lähestymiskiellolla on?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:Mun uusi duunikaveri näyttää ihan Kummeli-hahmolta. Aivan kuin Heikki Silvennoinen pukeutuneena naiseksi. Vaikutelmaa korostaa vaaleankeltainen kasarijakkupuku, jossa on omituisia kuvioita :shock:
:pics:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Tää on vähän vaikee... pitäisköhän mun mennä henkilöstölehden varjolla ottamaan siitä pari kuvaa :twisted:
Toimistorotta

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

ninnithequeen kirjoitti:Siitä se vasta sekois. Ihan oikeesti. Ja sinä lakimiehenä ja muutenkin uutisia katsellen varmaan tiedät mikä hyöty sillä lähestymiskiellolla on?
No sen hyöty riippuu tietysti siitä, kuinka hullusta tyypistä on kyse. Psykoottisesti mustasukkaista murhanhimoista tyyppiä se ei tietysti pysäytä. Mutta tuollaiset alkoholisoituneet hyväksikäyttäjätyypit luovuttavat kun homma tehdään liian vaikeaksi.

No, omapa on elämäsi. Jos haluat tosiaan elää rekkamiehen varjo nurkissa niin antaa palaa vaan. Pidä yhteyttä, päästä kylään ja avaa ovikin ettei tule kirveellä läpi. Mutta kaikkien muiden kyllästymispiste rekkispokeen on jo ylitetty. Enpä olis koskaan uskonut, että tulee ikävä niitä aikoja jolloin ninni raportoi mitä tänään syödään ja että pyykkiäkin taas pestään. Nyt raportoidaan päivän hullupuntarin asento ja kuka whitetrash pökki tai hakkasi kenetkin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lukemani perusteella olen sitä mieltä, että Ninni ei uskalla tehdä päätöstä rekkiksen sulkemiseksi elämästään, vaan hän pitkittää tilannettaan (alitajuisesti) toivoen, että rekkis olisi aloitteellinen. Rekkishän voi olla aloitteellinen siten, että rauhoittuu kokonaan tai syyllistyy Ninniä kohtaan johonkin törkeää rikokseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

En mä niitä rahoja jaksa ees odottaa, en tosiaan kuvittele saavani takasin vaik se lupaa lupaa ja lupaa. Olkoon. Mul on Ukkokulta joka antaa rahaa ja leikkii pojan kans. En tosiaan tarvii sitä mulkkua. Mut pelottaa ku se on tossa parin kilsan päässä nyt...tiiä mitä se keksii.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:En mä niitä rahoja jaksa ees odottaa, en tosiaan kuvittele saavani takasin vaik se lupaa lupaa ja lupaa. Olkoon. Mul on Ukkokulta joka antaa rahaa ja leikkii pojan kans. En tosiaan tarvii sitä mulkkua. Mut pelottaa ku se on tossa parin kilsan päässä nyt...tiiä mitä se keksii.
Se on ehdonalaisessa, eikö olekin? Luulis pienikin uhkaus poliisista saada sen pysymään kauempana, jos alkaa uhkailemaan. BTW, sun ovi on kovaa tekoa, ei se kyllä ihan heti sisään tule. Keksit fiksun suunnitelman, että mitä teet, jos tulee sen sijaan että poika odottaa eteisessä sitterissä; häntähän kuitenkin haluat eniten varjella. Soita jumalauta se poliisi HETI, kun tunnet olevasi uhattu. Ja joo, hae se lähestymiskielto, kun sille on perusteet. NiinQ nyt. Tätä menoa se Rekkiksen vaimo tulee ja piäksee TEIDÄT.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rekkiksen vaimoa pelkään joo enemmän. Se on sairas hullu ja vielä Johanna Tukiaisen näkönen paksu lehmä jolta lapset otettu huostaan. Rekkis sano juurikin siksi etten saa soittaa ku se sekoo kun on niin mustasukkanen. Että haluu suojella meitä. Ja kirves keskellä keittiönpöytää. Fiksua sano :roll:

Jeesus. Kuka haluu tehä elokuvan mun tragikoomisesta elämästä?

EDIT: joo on ehdonalaisessa loppuvuoden viel.
RP

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja RP »

ninnithequeen kirjoitti: Mul on Ukkokulta joka antaa rahaa ja leikkii pojan kans. En tosiaan tarvii sitä mulkkua.
Tosi hyvä juttu, ninni.

Tulin, näin ja astuin. Elämä on.
Manaaja

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:Niin siis onko teillä alaovi lukossa ja koodin takana? Oisko sitä mitenkään mahdollista vaihtaa?
Arvaa montako päivää menisi, että rekkis tietäisi taas sen uudenkin ovikoodin? Arvaatko yhtään minkä vuoksi?

ninnithequeen kirjoitti:En mä niitä rahoja jaksa ees odottaa, en tosiaan kuvittele saavani takasin vaik se lupaa lupaa ja lupaa.
Niin onko kyse nyt rahoista jotka a) se on ihan oikeasti lainannut sulta vai b) narsistinen patologinen paskanjauhaja on joskus sulle luvannut maksaa ihan vain pitääkseen sua otteessaan? Sähän joskus puhuit että rekkis on luvannut AUTTAA sua maksamalla sun vuokria. Se on minusta vähän eri asia kuin "saada rahaa takaisin". Niin kauan kun sä asennoidut asiaan niin että se on sulle rahaa velkaa eikä että sä olet kuullut vain täysin tyhjiä sanoja ja hevonpaskaa kaverilta jonka elämäntyönä on puhua pelkkää hevonpaskaa, sä ainoastaan valehtelet itsellesi, pidät itsesi riippuvuussuhteessa ko. ihmiseen siirtäen vastuun omasta hyvinvoinnistasi ja riippumattomuudestasi ulkopuolelle. Se ei toimi.
Olkoon. Mul on Ukkokulta joka antaa rahaa
Tähän tekisi kyllä mieli sanoa jotain hyvin masamaista. Eikö sua yhtään hävetä ottaa siltä rahaa vastaan, vai oletko sä todella sitä mieltä että koko maailma on sulle velkaa ihan sama miten sä itse maailmaa kohtelet?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^missä masa muuten on? En muista hetkeen nähneeni?
Me transmitte sursum, Caledoni!
RP

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja RP »

^Kesälomalla.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:En mä niitä rahoja jaksa ees odottaa, en tosiaan kuvittele saavani takasin vaik se lupaa lupaa ja lupaa. Olkoon. Mul on Ukkokulta joka antaa rahaa ja leikkii pojan kans. En tosiaan tarvii sitä mulkkua. Mut pelottaa ku se on tossa parin kilsan päässä nyt...tiiä mitä se keksii.
Tämä viesti on niin täynnä WTF:ää, että ei osaa edes luetella.

Onko tämä nyt jatkoa trollaukselle vai oletko oikeasti noin sekaisin?
RP

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja RP »

huima kirjoitti:
Onko tämä nyt jatkoa trollaukselle vai oletko oikeasti noin sekaisin?
RP kirjoitti:
Tulin, näin ja astuin. Elämä on.
Stinky

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tää lähtis tänään moottoripyöräajelulle. Jei.
Vastaa Viestiin