Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ottakkee, ottakkee. Pari aviotonta lasta vielä kehiin, niin kaikki on oolsprait.
Paras päivä ikinä.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mä haluisin pari!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mottosi perusteella painat ukkoasi strap on -dildolla?
Paras päivä ikinä.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Sori, en. Vähän tekis kyllä mieli, satuttamistarkoituksessa tietenkin.
Manaaja

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ONKS TÄÄ JOKU VITUN KESKIVIIKKOKETJU? VITTU NIBA!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Manaaja kirjoitti:ONKS TÄÄ JOKU VITUN KESKIVIIKKOKETJU? VITTU NIBA!
Eikö sana kekkis ollut tarpeeksi keskiviikkoinen? Pahoittelen mielipahaanne, otatteko lohdutukseksi patonkia perseeseenne? :kele:
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Haiskaa vitulle.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kuva
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Riemumieli kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:ONKS TÄÄ JOKU VITUN KESKIVIIKKOKETJU? VITTU NIBA!
Eikö sana kekkis ollut tarpeeksi keskiviikkoinen? Pahoittelen mielipahaanne, otatteko lohdutukseksi patonkia perseeseenne? :kele:
ONKS TÄÄ JOKU VITUN HOMEBOYN SANOMAKETJU? VITTU ARSKA!
ninnithequeen

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onko teistä oikeesti kiva kiusata täysin rikki olevaa ihmistä? Niin no, palstan tuntien on. Anteeksi että puran murheitani teille, mut viihdettähän se vaan on. Mä oon aina tykänny hauskuuttaa ihmisiä...
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Tanssitaan vähän niin ei ehditä kiukuttelee ja tulee seksiunia. :h:

Manaaja

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Onko teistä oikeesti kiva kiusata täysin rikki olevaa ihmistä? Niin no, palstan tuntien on. Anteeksi että puran murheitani teille, mut viihdettähän se vaan on. Mä oon aina tykänny hauskuuttaa ihmisiä...
Miksi ihmeessä sä kiusaat meitä kaikilla niillä "ette ikinä usko kuka..." -päivityksilläsi? Kun käytännössä kaikki ihmiset palstalta joko kuvottuvat ja/tai pyytävät sua olemaan postaamatta niitä juttuja tänne, minkä ihmeen takia sun pitää silti lotkottaa niitä tänne ja siten kerjätä tämän tyylistä palautetta itsellesi?

Niin metsä vastaa jne. Elämä on perseestä, sitten otat kyrpääkin sinne perseeseen. Toimivampi ehkäisykeinokin kuin tietyt asennot emätinyhdynnässä, kuulemma.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvejä uni seksih

Etellisessä viteossa on tollanen seksuaalista ekerniaa pullottava niggeri joo, siellä valkonen nainen uiskoilee ja sinnehän tuo neekerikin tiiraa juu, sellanen tosi seksinen uni joo..
En minäkään jassa kaikkea Ninneilyä lukea mutta otan osaa omalla tavallani, tällästä ninniketjua en ole harrastanut vaikka olenkin puolittaisen henkilöllisyyden varastanutkin, juu hyvän asian puolesta, niin että kaikilla on tosi hauskaa, koska voin olla tosi hauska vaikken muuten olisikaan...
Manala voi mennä heposensa peltisen kanssa mutustamaan heinää vaikka yön kostuttamalle niin nurtsille kun siinä on kosteena ihan nenän eessä eikä tarvi ees yrittää sitä ite kostuttaa..
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja milli »

Jos tietää, että olemalla juoksematta seinään välttyy mm pääkivulta.. niin onko se vittu pakko sitten juosta siihen ja vielä valittaa jos sattuu??

*ei tajuu*

Tpk.. taitaa jäädä se Barcelonan matka väliin meidän perheeltä, ellei sitten tapahdu jokin ihme, asiat tärkeysjärjestykseen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vetelin eilen hirsiä sohvalla kolme tuntia ja siirryin siitä sänkyosastolle, jossa nukuin yli kaheksan tuntia. Luulis, että riittää, mutta nukuttaa kyllä vieläkin. Mulla on varmaan hypersomnia.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:ONKS TÄÄ JOKU VITUN KESKIVIIKKOKETJU? VITTU NIBA!
Eikö sana kekkis ollut tarpeeksi keskiviikkoinen? Pahoittelen mielipahaanne, otatteko lohdutukseksi patonkia perseeseenne? :kele:
ONKS TÄÄ JOKU VITUN HOMEBOYN SANOMAKETJU? VITTU ARSKA!
Ilmoitan kohteliaimmin herra Mauno Manaajainen-Humppanen, että pahastuin ja osin jopa loukkaannuin sanomanne takia. Pyydän asian välitöntä selvitystä tai joudun turvautumaan mahdollisesti pitkäaikaiseen terapeuttiseen apuun. Propellissa on jo vienoa pyörimistä.

Myös olen sitä mielipuolta, että keskiviikkoketjun nimi olla hyvin epäselvä ja siten sopimapimopimaton ja se olla heti sabotoitu varjoketjuilla jos sen olisi tehnyt joku. jota olisi sabotoitu.

Yhteistyöterveisin Stadinarska
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

milli kirjoitti:Jos tietää, että olemalla juoksematta seinään välttyy mm pääkivulta.. niin onko se vittu pakko sitten juosta siihen ja vielä valittaa jos sattuu??
KYLLÄ ON.

*tajuu*

Aamujuoksu, pitkä suihku, muroja, kahvia ja liikaa ajatuksia. Niistä on tämäkin aamu tehty.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja aasi »

Koomakeskiviikko.
milli

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja milli »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: KYLLÄ ON.

*tajuu*

Aamujuoksu, pitkä suihku, muroja, kahvia ja liikaa ajatuksia. Niistä on tämäkin aamu tehty.
:) näemmä joskus joo ..

mä vaan pyöräilin helmat hulmuten töihin :)
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

milli kirjoitti::) näemmä joskus joo ..

mä vaan pyöräilin helmat hulmuten töihin :)
Elämä ois aivan liian ihkua ja kliffaa jos ei välillä heittäytys täystoopeks. Mulla on selkee rypemiskausi menossa, ääääääää pakko päästä tästä irti jollain sallitulla tavalla! Turkoosi mekko - ruskeet kengät / valkoinen mekko - pinkit kengät? Iiiik en osaa päättää. En yhtään mitään.
Manaaja

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Yyyh. Näin unta exästä joka stalkkasi. Perus.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mun exät, joita stalkkasin feissarista on nyt saamassa vauvan. Tän kunniaks taidan valita ruskeet kengät - pinkit kengät.
milli

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja milli »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Elämä ois aivan liian ihkua ja kliffaa jos ei välillä heittäytys täystoopeks. Mulla on selkee rypemiskausi menossa, ääääääää pakko päästä tästä irti jollain sallitulla tavalla! Turkoosi mekko - ruskeet kengät / valkoinen mekko - pinkit kengät? Iiiik en osaa päättää. En yhtään mitään.
Rypemiskausi? Voih, ehkä se turkoosimekko ja ruskeat kengät.. ja sit jotain muutakin ruskeaa siihen asuun...
Mulla oli eilen turkoosi ja musta päivä :) (sama asu tänäään, kun haluan olla siistinä sairaalassa)

Pari sanaa netissä .. ja monta katsetta ulkona piristi kummasti mieltä eilen, loppui ainakin minulla rypeminen. Myöskin se, että olin ollut niin käärmeissäni avokille eräästä asiasta, että se varmaan aisti asian parin kilsan päähän, ja osas korjata tilanteen omatoimisesti.
Viimeksi muokannut milli, 02.06.2010 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

milli kirjoitti:Rypemiskausi? Voih, ehkä se turkoosimekko ja ruskeat kengät.. ja sit jotain muutakin ruskeaa siihen asuun...
Ruskee laukku ja tukka, jesh näillä mennään kaunis.

En oo vieläkään toipunu eilen saadusta huonosta palvelusta faxin korjaajasedältä. Ajattelin reklamoida ja pistää boldattuna nootin, että maksavien asiakkaiden kanssa kuuluu flirttailla ja varsinkin pyllyä kuuluu katsoa aivan julmetun pitkään jos se eteen nätisti tuodaan! Mitähän tästä päivästä tuleekaan. Tartten pinkin hiuspannan.
Manaaja

Re: Kekkis rekkis dillin dallin tikka tanssii

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tanssijalkaa vipattaa. En ees muistanut että mulla on sellanen.
Vastaa Viestiin