Torstai on kiva päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Toimistorotta

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Elppis kirjoitti:Suvinen, meilläkin osuu jätkän synttärit (18.6.) tulevina vuosina varmastikin Juhannukseen
En jännittäisi tuota lainkaan, juhannusta on vietetty kyllä viimeiset 50+ vuotta ajalle 20.6 - 26.6. sijoittuvana lauantaina. Eli ette pääse edes aattoon ikinä, jos käytäntö ei muutu.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Toimistorotta kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Suvinen, meilläkin osuu jätkän synttärit (18.6.) tulevina vuosina varmastikin Juhannukseen
En jännittäisi tuota lainkaan, juhannusta on vietetty kyllä viimeiset 50+ vuotta ajalle 20.6 - 26.6. sijoittuvana lauantaina. Eli ette pääse edes aattoon ikinä, jos käytäntö ei muutu.
Mutta kun ne synttärit yleensä pitää sinä lähimpänä lauantaina?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Toimistorotta

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

par-sky kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Suvinen, meilläkin osuu jätkän synttärit (18.6.) tulevina vuosina varmastikin Juhannukseen
En jännittäisi tuota lainkaan, juhannusta on vietetty kyllä viimeiset 50+ vuotta ajalle 20.6 - 26.6. sijoittuvana lauantaina. Eli ette pääse edes aattoon ikinä, jos käytäntö ei muutu.
Mutta kun ne synttärit yleensä pitää sinä lähimpänä lauantaina?
Mikä ongelma on sitten ottaa edellinen lauantai, jos ei pidä synttäreitä kuitenkaan varsinaisena synttäripäivänä?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Toimistorotta kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Suvinen, meilläkin osuu jätkän synttärit (18.6.) tulevina vuosina varmastikin Juhannukseen
En jännittäisi tuota lainkaan, juhannusta on vietetty kyllä viimeiset 50+ vuotta ajalle 20.6 - 26.6. sijoittuvana lauantaina. Eli ette pääse edes aattoon ikinä, jos käytäntö ei muutu.
Ok, tarkennan. Meillä osuu jätkän LOOGISIMMAT synttäriJUHLAPÄIVÄT juhannukseen, eli lähin sunnuntai.

Ja juu, omat synttärijuhlat saa unohtaa jo tässä iässä, eiksje?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^^näinhän sitä yleensä sitten toimitaan. Siirretään pari päivää suuntaan tai toiseen. Mun kohalla ois sitten loogisesti siirretty seuraavaan viikonloppuun (koska muuten synttärit ois ollu aiiivan liian etuajassa), mutta tässäkin on ongelma. Veljen synttärit on taas sillon kalenterin mukaan. Yhteiset synttärit pari vuotta nuoremman räkänokkasen pikkuveljen kanssa taas ei houkutellut millään asteella.

Lisävaikeutta tuo myös se että monet alottaa loman juhannuksesta ja sulkeutuu lapsineen mökille/ sukulaisille jonnekin jumalan selän taakse.

Meillä tämä taidettiin ratkaista niin että mun synttärit pidettiin nimipäiviin yhdistettynä juhannusta ennen.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Toimistorotta

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Ex-avokilla oli synttärit 25.12. Se se vasta vittumaista miehelle on, kun pitää samaan aikaan hieroa aivonystyröitä kahden täydellisen lahjan miettimiseksi. Olkaa vaan onnellisia siitä, että lasten synttärit on mahdollisimman kaukana joulusta, eli jussin tienoolla. Miettimisaikaa tuplasti.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lapsi syntyi vääränä päivänä. Palautetaan.

Onneks joillakuilla on ihan oikeitakin ongelmia!
Rotan aivot valtasivat pääni.
RP

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja RP »

^Mut entäs ne 100 otettua unilääkettä ja silleen.
Toimistorotta

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

RP kirjoitti:^Mut entäs ne 100 otettua unilääkettä ja silleen.
No se oli just menossa ostamaan niitä, kun poliisit tuli ja pilas apokalyptisen suunnitelman. Daah!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ann kirjoitti:Lapsi syntyi vääränä päivänä. Palautetaan.

Onneks joillakuilla on ihan oikeitakin ongelmia!
Oliks toi tarpeellista?
Anna kun et kuitenkaan anna! Niin käsittelemääsi aiheeseen ei paluuta, PLEASE! Katsot noita läskiperseHAAHKAn kuvia ja juttuja kotonas onanoidessas! Capiche? :twisted: :evil:

Ja muut sama vaiva..
Pyyhin Netikettiin..
RP

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja RP »

Toimistorotta kirjoitti:
RP kirjoitti:^Mut entäs ne 100 otettua unilääkettä ja silleen.
No se oli just menossa ostamaan niitä, kun poliisit tuli ja pilas apokalyptisen suunnitelman. Daah!
No daah! Olenpas tänään normaaliakin enemmän tymä kun en tätä hokannut.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aamulenkkini ennen kybää oli rämpimistä. Muistin kyllä ihan oikein, ettei mun keho ole tuolloin hereillä, mutta kuinka voikin kulkea hölkkä noin paskasti? Mä kyllä jauhan urheilusta lähes joka viestissä. Välillä oikein hävettää, pitkästyttää ja jopa huolestuttaa omat jutut. Siis kyllähän mua muutkin jutut kiinnostaa, mut silloin, kun mulla ei ole mitään erityistä mielessä, jauhan ~aina urheilusta. Pitäisköhän sitä illalla tehdä pyörälenkki... :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

:paijaa: Älä välitä. Ei kukaan luule, että poliisilla olisi mitään järkevää sanottavaa. Ettehän te saa edes vanhoja mummoja maasta ja vielä ylintä johtoa myöten kehotatte rikkomaan lakia.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti::paijaa: Älä välitä. Ei kukaan luule, että poliisilla olisi mitään järkevää sanottavaa.
Mun äiti luulee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ann kirjoitti:Lapsi syntyi vääränä päivänä. Palautetaan.

Onneks joillakuilla on ihan oikeitakin ongelmia!
En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Mutta pääasia, ettei Tuksun kädessä ollut muovipussi, vaan "hieno, Miamista hankittu, naisellinen Tarina Tarantinon käsilaukku". Siitäs saitte!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Kohta suunta kohti matematiikan ihmeellistä maailmaa! Näin sitä vietetään kaunis kesäpäivä!
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Eikö sun pitäisi olla jo jossain muualla? Muistaakseni jätit raksaduunit ja siirryt täyspäiväiseksi urheilija-valmentajaksi.
Niin, kuten sanottu, lupaamani hommat hoidan loppuun, sitten lähden, tosin "urheilija-valmentaja" ei ole kovinkaan täsmällinen ilmaus.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä kyllä jauhan urheilusta lähes joka viestissä. Välillä oikein hävettää, pitkästyttää ja jopa huolestuttaa omat jutut. Siis kyllähän mua muutkin jutut kiinnostaa, mut silloin, kun mulla ei ole mitään erityistä mielessä, jauhan ~aina urheilusta. Pitäisköhän sitä illalla tehdä pyörälenkki... :roll:
Muuta Savoon muutamaksi vuodeksi, jos onnea mukana ja herra suo, opit muutamia savolaisia latteuksia, joilla on helppo tiivistää laihaa ulosantiasi.
Vaan hullut juoksee, ei kannata juosta ei bussin eikä naisenkaan perään, aina tulee uusia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä olen kyllä aikamoinen tuuliviiri. Nyt taas vaihteeksi rakastan duuniani. Kaikkia mielenkiintoisia juttuja työn alla ja meidän viestintäpäällikkö tykkää mun ideoistani kauhiasti 8)

Tunti vielä ja sitten ensin vesijuoksemaan ja sen jälkeen jatkuu vesijumpalla.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja swirl »

ninnithequeen

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Me lähetään poitsun kans kerää kukkia maljakoihin partsille kun innostuin laittamaan partsin kondikseen. Ja ostin kaks ihanaa ruukkuruusuakin :h:

Nyt kukoistaa mamman partsi.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Musta tuli just about täydellistä vaimomatksua: ääni katos jonnekin totaalisesti.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Ihku.
NuoriD kirjoitti:Anna nyt tulla sitä sossupokemonia!
Tajusin, ettei kukaan voi neuvoa yhtään mitenkään niin mitä sitä turhaan avautumaan.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Niba kirjoitti: Capiche?
Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai on kiva päivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lilo kirjoitti:Musta tuli just about täydellistä vaimomatksua: ääni katos jonnekin totaalisesti.
blissillä kävi ihan sama tänään. Onks tällä jotain tekemistä ton flash forwardin kans?!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin