Perjantaita poskeen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ja lippu salkoon. Ja James Bond.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Neljään asti kurssilla ja kuudesta kahteentoista nuoruuden veteraanina. Pitää kivati ajatuksest pois siitä sunnuntaina palautettavasta kouluthommasta, jota en ole vielä edes aloittanut. Kyllä on sunnuntaina mukava krapulassa sitä kirjoittaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä pääsen tänään baariin :cheer:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja swirl »

Perjantai \0/ Huomenna grillaamaan vanhojen ystävien kanssa, saatiin kerrankin meidän lukioaikojen neljän hengen jengi puolisoineen (osa myös jälkikasvuineen) kasaan.
NuoriD

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

swirl kirjoitti:Perjantai \0/ Huomenna grillaamaan vanhojen ystävien kanssa, saatiin kerrankin meidän lukioaikojen neljän hengen jengi puolisoineen (osa myös jälkikasvuineen) kasaan.
Mitä vattua ne miehet ja jälkikasvu siellä tekee mukana?!

Kun meidän lukiojengi kokoontuu kerran vuodessa, niin siellä ei naisia ja lapsia kaivata.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja swirl »

^No arvaa suostuvatko ne jättämään jälkikasvuaan kotiin? Olen muutamaan kerran yrittänyt ehdotella tyttöjen iltaa, mutta eipä tunnu kiinnostavan. Ärsyttää välillä aika reippaasti, kun en näköjään voi nähdä lukioaikojen parasta ystävääni ilman hänen rasittavaa besserwisser-miestään.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Töihin, kunhan räät poistuvat kurkusta ja päästä. Eli ennen puolta päivää. Yhteistyökumppani soitti nyt aamulla ja sanoi, että ääneni on jokseenkin palannut ennalleen ja ei kuulosta ku oisin kurlannut pari pulloa pirtua edellisenä päivänä.
Illalla talo täynä vieraita sunnuntaihin asti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriD

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

swirl kirjoitti:^No arvaa suostuvatko ne jättämään jälkikasvuaan kotiin? Olen muutamaan kerran yrittänyt ehdotella tyttöjen iltaa, mutta eipä tunnu kiinnostavan. Ärsyttää välillä aika reippaasti, kun en näköjään voi nähdä lukioaikojen parasta ystävääni ilman hänen rasittavaa besserwisser-miestään.
En vaan tajuu. Miksi h-tissä sinne vanhojen kavereiden tapaamiseen raahataan joitain ulkopuolisia.

Mutta ei se siis sun vika tietenkään ole.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Me mennään miehen kanssa selkeästi eri taajuuksilla nyt.

Mulla oli eilen niin hyvä päivä töissä, etten meinannut pysyä nahoissani. Vastassa oli ärtyisä mies, ei kiinnostanut mun jutut eikä paljon mikään muukaan. Hänellä oli ollut kiireinen päivä töissä. Kerroin kuitenkin (duh, en osaa olla hiljaa!), ja nyökkäs vaan tyyliin "kuulostaa hyvältä". Meni sit omatkin fiilikset ihan kokonaan.

En kyl lämmenny illalla, perkele. Vituttaa vieläkin - kelle mä näistä mulle kerrankin sattuvista hyvistä ja positiivisista asioista meuhkaisin, ellen sille. Pojalle sit kerroin, antoi high fiven ja halin.

*itkupotkuraivari - eikä oo ees menkat*

ps. ja Sipsukka soitteli illalla meidän 50m päässä olevan kuppilan 14v. päiville pyörähtämään, tuli samantien negatiivinen vastaus. grr..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hei nyt on perjantai. Jos oikein ahdistaa, niin vessaan vaan ja sormi sinne kai miehillä käsi tonne. Jo kaikkoavat maiset murheet. Aurinkokin paistaa ja toisin kuin Eppujen biisissä, sen näkee myös. Koittakaatten nyt hilpeytyä, kyllä sitä murjotusta vielä tarjotaan.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:hilpeytyä
Suomalainen on ankeuttaja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Täytyy ajatella boksin ulkopuolella, älä ole suomalainen, vaan globaali maailmankansalainen, joka raahaa tänne kaikki mummot ja muut murjaanit.
Paras päivä ikinä.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Vaola kirjoitti:Ei haluaisi vaan whinee koko ajan...
Noin paska kevät enteilee hyvissyksyä. Usko mua, mieles tekee kuitenkin.

Tyttö 5½v: "Tiedäthän, äitillä on aika isot tissit"
Poika 2½v: "Mummolla isot tissit"
Tyttö: "No joo joo mut niitä onkin isi vauvana syöny liikaa"
(Poika: *pelokkaan näköistä hiljaisuutta*)
(Tyttö: *mehujään imeskelyä ja lintujen tiirailua ikkunasta*)

Ajattelin, että jäisi tuohon mutta pitihän tytön vielä jäden syötyään ilmoittaa: "Sitten kun mulla on vauva ja iso mies niin syötän niille tosi paljon tissejäni, että ne kasvaa isommiks ku äitillä"
Poika: "Mut mummolla on vaan isot tissit"

Harmittavasti postimies keskeytti tärkeän tissikeskustelun.
Toimistorotta

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Kirjoitin juuri niin hienon reklamaation, että luulen että maksavat ekstraakin vain päästäkseen minusta eroon.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Hyvä kun muistutit, tai no et viitsis viitsisitsä kirjottaa yhtä hyvä faxikorjausmiehelle loukkaantuneen nartun puolesta?
NuoriD

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:tissikeskustelu.
:)
Toimistorotta

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Hyvä kun muistutit, tai no et viitsis viitsisitsä kirjottaa yhtä hyvä faxikorjausmiehelle loukkaantuneen nartun puolesta?
Tuontyyppisen aineettoman vahingon aka. kärsimyksen korvaaminen edellyttää pääsääntöisesti rikosta. Pitää kaivella rikoslakia onko pyllyntsiigailemattomuus tai kuumallenartullesyttymättömyys sellasia mitkä menis vaikka rikoksena ihmiskuntaa vastaan tms.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

[quote="Toimistorotta"][/quote]

Voisin tulla tossa päikkäriaikaan pöydälle kuuntelemaan, mitä oot saanu aikaseks.

Nyt kokoomaan postimiehen tuomaa kirjotuspöytää pikkuplikalle, aion selvitä siitä itse! Ylimääräiset osat sullon siivouskomeron lokeroon, jonka jo vuosia sitten nimikoinkin fiksusti "jotain ylijääneitä ruuveja ja vehkeitä paskahuonekaluista"... Thumbz up.
Dumis

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Aamupuuroa ja pokeria, yritän samalla kuunnella putkeen Amorphiksen uuden lätyn, viimex pääsin puoleen väliin.
Manaaja

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Tyttö 5½v: "Tiedäthän, äitillä on aika isot tissit"
Poika 2½v: "Mummolla isot tissit"
Tyttö: "No joo joo mut niitä onkin isi vauvana syöny liikaa"
(Poika: *pelokkaan näköistä hiljaisuutta*)
(Tyttö: *mehujään imeskelyä ja lintujen tiirailua ikkunasta*)

Ajattelin, että jäisi tuohon mutta pitihän tytön vielä jäden syötyään ilmoittaa: "Sitten kun mulla on vauva ja iso mies niin syötän niille tosi paljon tissejäni, että ne kasvaa isommiks ku äitillä"
Poika: "Mut mummolla on vaan isot tissit"
Tässä sen huomaa hyvin miten miehet keskittyvät vain jo käsillä oleviin olennaisuuksiin, mutta naiset alkavat vain rakentaa kaikenlaisia epätodellisia pilvilinnoja.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eeppinen suklaahimo puski. Söin suffelin ja rojalin :oops:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eeppinen suklaahimo puski. Söin suffelin ja rojalin :oops:
Ai säkin kuulut "kovaan karju-kerhoon", jolla on suklaanhimo :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Syytän liian kevyttä lounasta. Ois pitänyt pari leipää ottaa tykö, niin ei olis jäänyt nälkä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja martza »

Perjantaita poskeen, odotettavissa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Toimistorotta

Re: Perjantaita poskeen

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Dumis kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eeppinen suklaahimo puski. Söin suffelin ja rojalin :oops:
Ai säkin kuulut "kovaan karju-kerhoon", jolla on suklaanhimo :D
Kyllä kahden ruskean patukan ottaminen suuhun peräkkäin on melko prohomoa.

Tosimies vetää vain salmiakkia.
Vastaa Viestiin