Masis Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kohta lähtö Jorviin pojan neurologille ja samalla kattomaan missä kunnossa mutsi on siellä :?
NuoriD

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kuva
milli

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Eipä ole mieliala täälläkään vielä kauhean korkealla, suru on edelleen läsnä koko ajan. Ehkä hengailu perheen kanssa auttaa, ts äidin ja siskon kanssa on tarkoitus touhustaa tänään.
NuoriD

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

milli kirjoitti:Eipä ole mieliala täälläkään vielä kauhean korkealla, suru on edelleen läsnä koko ajan.
Pappa?
milli

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

NuoriD kirjoitti:Pappa?
torstaina
NuoriD

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

milli kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Pappa?
torstaina
:paijaa:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Millille jaksuhali!


Lähdemme Tallinnaan seikkailemaan seikkailupuistoon muksujen kera, toivokaamme jotain muuta kuin sadetta ja kylmää tuulta.
Prepare for the worstest.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Millille voimahali :cry:

Mulla on vain kolmepäiväinen työviikko edessä 8) Torstaina Tambereelle Sauna Open Airiin, paluu kotio perjantaina. Lauantaina mennään ilmeisesti Erämessuille Riihimäelle ja illalla katsomaan miehen duunikaverin bändiä. Samalla reissulla olisi tarkoitus nähdä mun lapsuudenystäväni ensimmäistä kertaa lähes kahteenkymmeneen vuoteen!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kylmää on. Eilen kuuden uutisten täti puffasi tulevaa sääennustetta: "Huomenna on melko lämmintä." Samalla ruudussa näkyi Etelän 17 asteen ja Tampereen 15 asteen lukemat. Aika vähään olette tyytyväisiä :evil:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja Leila »

Ei ihan paras päivä tulossa. Lääkärissä käynti, plääh. Lisäksi aamulla tajusin itsekin, että olen sosiaalisesti vammainen. Edes pieni jutustelu ei onnistu enää millään.
Äiti ei tiedä
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaaha saimme tytön harjoittelemaan 16v. ei älkää ajatelko, on entisen ja nykyisen esimiehen/naisen tytär.. Täällä on enemmänkin kädestäpideltäviä enkä koskaan sorru työkaveriin, minusta se on jotenkin köyhää ja matalamielistä syödä kuormasta..

Kylläpäs teillä menee huonosti?
Ei auta valitella niin makaa kuin petaa..
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Millille *hali*

Milli oli muutenkin mun unessa viime yönä, tosin uni oli erittäin seksuaalissävytteinen ja loppupeleissä masentava.

Mökillä vietettu la-su. Jätkä ihan innoissaan ja käyttäytyi ja nukkui superhienosti. Odotan siis innolla juhannusta, jolloin voi ottaa vähän rennommin kun nyt sai pihapiirin kondikseen, kasvimaat myllättyä ja istutettua ties mitä jne.

Taisin vilustua tmv. kun on kurkku kipeä ja pää painaa tuhat kiloa. Ei voi mitään, tylsä juttu vaan :(
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Kiitos :I

Perheen parissa helpottaa .. myös terapiassa pääsi sitten puhumaan tunnoista.
ui juma, me lähdetään kylpylään.. :shock:
Stinky

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Halit :h:
Millon lähette ja minne? Kylpyläreissu kuulostaa ihanalta :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Massu jo kolmatta päivää epästabiili. Vähän jännittävää, kun ei oikein uskalla syödä ettei mene luennot pelkästään vessassa ravaamiseen...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kohta Kauppiin höntsään jalitsuu, soon fantsuu. Meitsi rimmaa....
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

1,5h päästä sovittelemaan iltapukuja, pitäkää peukkuja että mun tissit mahtuu edes yhteen mustaan unelmaan! Perseestä puhumattakaan.
NuoriD

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:1,5h päästä sovittelemaan iltapukuja, pitäkää peukkuja että mun tissit mahtuu edes yhteen mustaan unelmaan! Perseestä puhumattakaan.
:pics:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

RP, the horny boys above are just waitin to see! it!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jumankukkelis kun tekee mieli.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Niinpä, mutta vasta huomenna pihville.
ninnithequeen

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hali Millille :(

Äitee oli pirteenä ja veti taas salaa röökiä :kele:
Vaikka eikai se tossa vaiheessa se pari röökiä joka kolmas päivä mitään tee :?
Manaaja

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kävin kehityskeskustelun Peniksen kanssa. Penis oli sitä mieltä että pitäisi alkaa hommaamaan sutinaa pikkuhiljaa. Itse yritin kehoittaa katselemaan rauhassa ja kiireettä ympärilleen. En osaa sanoa kumpi voitti. Tyydyin lopulta olemaan hiljaa ja ainakin antaa toisen luulla saaneensa tahtonsa läpi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Kävin kehityskeskustelun Peniksen kanssa. Penis oli sitä mieltä että pitäisi alkaa hommaamaan sutinaa pikkuhiljaa. Itse yritin kehoittaa katselemaan rauhassa ja kiireettä ympärilleen. En osaa sanoa kumpi voitti. Tyydyin lopulta olemaan hiljaa ja ainakin antaa toisen luulla saaneensa tahtonsa läpi.
Vedit siis handuun?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Masis Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti: Penis oli sitä mieltä että pitäisi alkaa hommaamaan sutinaa pikkuhiljaa.
Laaja penis vaatii laajat huvit.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin