Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Paneeko pulkannaru kesätsybyä?

No panee panee! (panomies)
2
8%
Panee tsybyn mutsiankin (combo bonus)
3
13%
Panee tsybyn mutsiankin (combo bonus)
3
13%
Panee ilman kumia, post-it lappu reidellä
2
8%
Väreilevässä tilanteessa ei ollutkaan pokkaa
12
50%
Alkaa käyttää lierihattua ja panee vakkeen
0
Ei ääniä
Virosta kaljaa tyttärelle näisin ehkä äidit huomiona?
2
8%
 
Ääniä yhteensä: 24

Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:On niin ympäripyöreä selostus, että en osta. Tää on just sellanen mistä voi sitten luikerrella tosipaikan tullen irti.
Tarkempaa ei tule. Joku roti sentään.
Haiskahtaa halonhakkuulle...
Ei kyllä tarvii hakata vähään aikaan.
Lolita kirjoitti:Sä soitit väärän biisin!
Tuo (n biisisi sisältö) oli jokseenkin selviö jo viimeistään edellisen biisin aikana. Mutta Leinosesta toi sattui mainitsemaan hetkeä aiemmin, se tuli sitten huomoitua siinä sivussa vaikka lahjaliivit jäi ostamatta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niin kauan ne hiertää kunnes ei ole hierrettävää..
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En osta. Ei Leinosta soittamalla vaan voi saada pillua.

Tommonen kiehnääminen on sitä paitsi tosi lapsellista. Siinä kohtaa pitää tokaista että mitäs jos nyt vaan lopetettais tää pelleily ja nussittais.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja huima »

Pulkannaru kirjoitti:Ja kuvat+videot saatte muodostaa päissänne.
Siis sulla on jossain vain tallennettu striimi, josta pitää omalla koneella muodostaa stillikuvat tai video?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

huima kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Ja kuvat+videot saatte muodostaa päissänne.
Siis sulla on jossain vain tallennettu striimi, josta pitää omalla koneella muodostaa stillikuvat tai video?
Ja pitää näemmä olla kännissäkin näin tehdessään...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jorhe on selkeesti vihanen meille, kun ei puhu asioista niiden nimillä. Eräänlaista kissahiiri-leikkiä, jossa hän asettuu spekulaatioidemme yläpuolelle. Saatana, lopetan osaltani tällaiset hiekkalaatikkojutut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei saatana. Tsekkasin biisit ja en ikipäivänä olis heruttanut mimmille, joka soittais mulle jotain tollasta kuraa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja huima »

Vesper kirjoitti:Ei saatana. Tsekkasin biisit ja en ikipäivänä olis heruttanut mimmille, joka soittais mulle jotain tollasta kuraa.
Edu Kehäkettunen ja Stigg Dog nyt vaan on. Jossain määrin taas tän kesätsybyn pisteet nousi, koska se osoitti Punavuoren R. Kellyllä olevansa jonkintason pelaaja, tosin peli ja tyyli oli ihan eri kuin alunperin odotettiin. McTaakibörsta olisi toki ollut genren sisällä vielä kovempi veto ( esim. http://www.youtube.com/watch?v=IlWPAJclEZU ), mutta siinä vaiheessa olisi pitänyt pitää kaksi kondomia ihan varmuuden vuoksi.

Tässä sanottakoon toki vastuuvapaus varauksena, että tämä osoitettu supportti voidaan välittömästi perua - mikäli ilmenee että kesätyttö piti biisistä muutenkin kuin r'n'b genren parodiana tai ironiana.

Onko kesätytsy keeper? Vaikea näillä spekseillä sanoa mitään, selkeitä plussia ja orastavia / potentiaalisia miinuksiakin. Odotukset olisivat tietysti kovemmalla, mutta niiden lunastaminen olisikin vaatinut rohkeutta ottaa tilannetta sarvista - eikä vetää silleen tutun turvallisesti kiehnäten.

Vaihtoehdot olisivat voineet olla niin helppojakin. Alle täydellinen alusvaatesetti sukkanauhoineen, jalkaan korkokengät ja päälle jokin pitkä takki - kun kerran neiti tuli Pulkkiksen luokse, niin se olisi ollut suhteellisen helppo myös järjestää. Kiihkeä otto eteinen, olohuone, keittiö -akselilla ja sen jälkeen mukavaa juutuubeilua, syömistä ja saunomista. Ja Rouva Pupukin olisi tykännyt.

Juu. Oven taakse saa tulla yllättämään alusvaatteisillaan. Anytime. Paitsi siis sukulaisten vierailun / sukujuhlien aikaan.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Ei saatana. Tsekkasin biisit ja en ikipäivänä olis heruttanut mimmille, joka soittais mulle jotain tollasta kuraa.
Se eka (mitä en maininnut/mainitse) oli eri maata. Tää juttu liitty, kuulema, osaltaan sauvakävelyyn :roll: Ja tossa sen takia koskapa tuntui aika erikoiselle valinnalle.
exPertti kirjoitti:uuniperuna
Noi on itse saatanasta !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
elco

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti: Paitsi siis sukulaisten vierailun / sukujuhlien aikaan.
Ei, vaan etenkin tuolloin.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:
huima kirjoitti: Paitsi siis sukulaisten vierailun / sukujuhlien aikaan.
Ei, vaan etenkin tuolloin.
I see your point, mutta selitän hieman tätä puristista lähestymistäni.

Pokka ja quumat energiat toki voisivat olla tuossa ylhäällä, kun pitäisi selvitä aluksi läpi menossa olevasta tilaisuudesta, jouduttaa se pikana loppuun tai karata jonnekin välissä. Plussaa toki tästä.

Tuollaisissa edustustilaisuuksissa on kuitenkin aina jo mukana kaunis nainen, joten se asettaa yllätyksen tekevälle naiselle hieman lisäpaineita. Mutta jos lisäpaineet ja toinen nainen eivät haittaa, niin hieno homma ja sukulaisille tulikin kiire lähteä kotiin.
RP

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Näh, hommat hoidetaan vaikka tuulikaapissa/ulko-oven ulkopuolella. Hiukan jännitystä elämään. Tai sitten vain pelataan.
Vastaa Viestiin