Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Paneeko pulkannaru kesätsybyä?

No panee panee! (panomies)
2
8%
Panee tsybyn mutsiankin (combo bonus)
3
13%
Panee tsybyn mutsiankin (combo bonus)
3
13%
Panee ilman kumia, post-it lappu reidellä
2
8%
Väreilevässä tilanteessa ei ollutkaan pokkaa
12
50%
Alkaa käyttää lierihattua ja panee vakkeen
0
Ei ääniä
Virosta kaljaa tyttärelle näisin ehkä äidit huomiona?
2
8%
 
Ääniä yhteensä: 24

Manaaja

Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niin miten on. Kyllähän sitä pitäisi panna, mutta paneeko se sitten tosipaikan edessä?
NuoriD

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ei se pane. Värisevässä tilanteessa tulee lerpahdus.
RP

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja RP »

Pimppavaistoni sanoo ettei pane vaikka housuissa pullottaisikin. Pokkaa olisi varmastikin, jopa sen verran että voisi halutessaan hoidella äidinkin samassa rytäkässä. Pulkkis pohtii grillailun ja metsänhoidon ohessa mahdollisen lakanalambadan negatiiviset ja positiiviset puolet, ja päätyy negatiivisten voittoon. Käytännön mies. Ja pimppaahan satelee ovista ja ikkunoista, voi valita kolonsa jota kyntää.
Manaaja

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mä veikkaan että pulkkis unohtaa kontraseptiivit kotiin "ettei tarttis panna", mutta nuori giimainen narttu pyöräyttää äijän silti pahoille poluille, joten pulkkis panee paljaalla, post-it lappu reidellä. Tämä ei kuitenkaan haittaa pulkkista, sillä hän muistaa kuitenkin käyttää ninniltä oppimaansa raskaudenehkäisyasentoa. :cheer:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

"Virosta kaljaa tyttärelle näisin ehkä äidit huomiona?" Tää on varmaan Niban vastausvaihtoehto, minä kun en nimittäin ymmärtänyt siitä vittujakaan.

Itse veikkaan että tilanne menee väreileväksi, mutta vaatisi sillon nopeita toimia Pulkkikselta. Joita Pulkkis ei siis siinä tee, joten tytsä kyllästyy. Myöhemmin kesällä ei sitten anna koska koska pitää Pulkkapoikaa saamattomana. Että se on sitten äitiä pantava jos edes joltain siitä perheestä haluaa piparia.

Edit. Ai hemmetti, tässähän ois se mahollisuus että panee sen paksuksi ja saa sen kotkan anopikseen. Hmmm... houkuttelevaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Miehen kuin miehen elämässä tulee se aika vastaan, kun on tosissaan pohdittava siirtyäkö metsänhoidosta puutarhanhoitoon.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Väreilevässä tilanteessa Pulkkis erehtyy ajattelemaan Nibaa, ja jäätyy totaalisesti. Älä ajattele Nibaa!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Toivottavasti. Ilmastoitu huone, jakkupuvun helmat korviin, melaa mekkoon, tytär ensin, sitten äiti. Uh, suits any sir!!11
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei pane. Toteuttajia ja niitä toisia...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Mitä muistan Pulkkiksen eroottisista seikkailuista niin tuota toteuttajan vikaa kyllä löytyy enemmänkin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:^Mitä muistan Pulkkiksen eroottisista seikkailuista niin tuota toteuttajan vikaa kyllä löytyy enemmänkin.
Tämä on internet, ei kannata uskoa kaikkea mitä lukee...

Mikäli kopulaatio joskus tapahtuu, vaadin perinteistä kuvamatskua päivän lehden ja tulitikkuaskin kera.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei pane. On viime hetkellä olevinaan herrasmies ja kunnioittaa naista liikaa pannakseen, koska se olisi hyväksikäyttöä.

Sääli.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

RP kirjoitti:Mitä muistan Pulkkiksen eroottisista seikkailuista niin tuota toteuttajan vikaa kyllä löytyy enemmänkin.
Vesper kirjoitti:Tämä on internet, ei kannata uskoa kaikkea mitä lukee...
Kyllä nekin ovat totta. Eli usko vaan, vaikkei tekisi mieli - uskoa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Tottakai panee.
RP

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja RP »

Raportoida voi sitten yksityiskohtia myöten. Nyt kun Housekaan ei ole enää viihdyttämässä torstai-iltaisin! Kiitokset jo etukäteen!
Manaaja

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Torstai on Toteuttamisen päivä!
NuoriD

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

D-Day!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bang, bang!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

"Niska on niin kipee, ettei pysty"
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Eikun neito on ilmoittautunut sairaaksi. Laittoi meilin, että mun tekemä grilliruoka kelpais heti kun sen flunssa on parantunut.
No, eipä tuo(kaan) ole kotonani vielä käynyt. Lupasin laittaa ruokaa.
Palaan raportoinnin osalta asiaan, kun on raportoitavaa. Viimeistään kuitenkin ennen kuukauden vaihtumista, meni miten meni.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriD

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

:(
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pulkannaru kirjoitti:^Laittoi meilin, että mun tekemä grilliruoka kelpais heti kun sen flunssa on parantunut.
Sanot sille rohkaisuksi, et oot ennenkin sairaita ja rumia nussinut, et ei se mikään major issue ole. Sit lupaat väsätä jotain comfort foodia, kuten lämmittää mikrossa Finrexiä. Jos se ei ymmärrä sua, ei teillä ole tulevaisuutta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja RP »

Apua, en ottanut huomioon että tytsyltä pettää pokka.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Voi näitä nykyajan pilluja. Puheet on pahat, mutta sisällä itkee hiljaa kiltti neitsyt, joka ei uskalla tulla ns. kaapista ulos. Mikä oli diagnoosi, vatsakipu vai ne päivät?

EDIT. Ai olikin lensu. No sellaista se on keskellä kauneinta kesää, flunssa iskee eikä pysty panna. Tosin 23-vuotias kykenee siihen vaikka missä tilassa, joten lisäkostutus-/herutuskirjeitä lisää kehiin.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Paneeko nartsamies 23v kesätsybyä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:Sillä on oikeesti menkat, mutta ei kehdannut sanoa. Ei pidä heittää kirvestä kaivoon, jos kuitenkin vielä on tuppautumassa oikein kylään.
Suvisen asiantuntemusta en epäile, mutta eikö se menkkojen alku olisi ollut jo tiedossa Post it -liimailun aikaan? Tietysti voivathan kuukautiset olla epäsäännölliset.
Vastaa Viestiin