Kimikeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Kimikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

^ haettiin pappa sairaalasta ja vietiin hautausmaalle. monella tavalla kauhea päivä. äiti meni katsomaan sairaalakappeliin arkkuun laitettua isäänsä viimeisen kerran, alkoi itkeä niin hirveästi, että oli pakko itse mennä sinne, vaikken ollut vielä silloin edes 100 -varma, että haluanko tai pystynkö tehdä niin. Muutenkin tosi raskasta seurata vierestä, kuinka kauhea suru äidillä on, valittiin kukat, arkut, hyvästeltiin pappaa... pitää olla itse niin vahva, kun .. tuntuu, ettei isä handlaa lohduttamista ja tukemista lainkaan. En mäkään olisi halunnut olla se vahva, mua surettaa myös aivan hirveästi, mutta pakko oli olla. Tuntuu kuin olisin vanhennut kymmeniä vuosia ja kaikki ilo olisi imetty pois.
Manaaja

Re: Kimikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Voi sua. Koitahan jaksaa äitisi ja ennen kaikkea itsesi puolesta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kimikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Perheelliset velvollisuudet hoidettu, mutta missä vitussa mun aviolliset oikeudet viipyy? BJ?!?!?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Kimikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pyykkikone pyörii! Ainakin kymmenettä kertaa tänä vuonna! On taas niin talousolo!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kimikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Prkl! Niska oikeelta ihan jumissa. Autolla turvallisesti ajaminen oli aika haasteellista, kun pää ei käänny vaan pitää kääntää koko yläkroppaa.

Grillissä pätkä lohta, porkkanaa, paprikaa, kesäkurpitsaa ja sipulia. Saunan jälkeen tiedossa hyvät pöperot.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kimikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Kesäpihaa rakennettu taas! Kyl se siitä, jos sit syksyllä pääsis nauttiin...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Kimikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olipa mulla kiva päivä, ja ny vähän harmittaa kertoa siitä kun Millillä on niin rankkaa :(


Poimittiin tytön kans miljoona kimppua lupiineja, käytiin nelistään UK:n, tytsän ja poitsun kans Carrolssissa ja vaatekaupoilla ja muilla kaupoilla. Hyvä mieli siis. I :h: my family.
milli

Re: Kimikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

^ ei omasta ilosta kertominen ole mitenkään kiellettyä :) Ei aina kaikille voi olla yhtäkivaa samanaikaisesti.
ninnithequeen

Re: Kimikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^UK tais suuttua ku olin vähistä rahoistani ostanut sille just sopivan paidan (oli pakko ku oli niin sen näkönen), ja lahjoitin turhana olleet kankaiset pöytätabletit sille... mutta kohtahan se soittaa äkäsenä ku avaa muovikassin että miks sä tommosta meet tekemään :lol:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kimikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

milli kirjoitti:Ehkä hirvein päivä 11 vuoteen tänään.
Osanottoni!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
RP

Re: Kimikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Jaksuja millille <3
milli

Re: Kimikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

kiitokset :h: kyllä tää tästä.. eikait tämä kuin itkemällä mene ohi.
ninnithequeen

Re: Kimikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jestas. UK soitti ja kiitti kauniisti paidasta :shock:
Herran tuntien ois vaan säksättäny et mitä sä tämmösiä ny hankit enää. Huih.

Siinä päivän sossupoket.


Mun jalat on aevan turvoksissa uusista korkeakorkoisista sandaaleista, joten kohta kuuma jalkakylpy tietokoneen äärellä kun pikku-ukkokin nukkuu raskaan päivän jälkeen niin kauniisti.
ninnithequeen

Re: Kimikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kuka lohduttaisi Ninniä? Täti kuoli juuri yllättäen ja mutsilla aikaa 1 vko-kuukausi. Tässähän valmistaudutaan juu.

(anteeks, tää on vaan tää palstan tyyli, dissataan Ninniä)

Millille edelleen voimia :paijaa:
Dumis

Re: Kimikeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tsemii Millille.

Jopas tää kesäloma taas sujuu nopsaan, tänään mökiltä ja huomenna sit loppuviikoksi Tampereelle ja sen jälkeen taas mökille. Polvi tietty turvonnut viime lauantain Gunnareiden kanssa revittelystä. Saiskohan loman päälle saikkua että pääsis lepäämään :P
Vastaa Viestiin