Toteutus-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elppis kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Hui kamala kun pelästyin googlea. Olen herkillä.
Ahahah :D Luulin olevani ainut. Sattana kun ei metsää nähny puilta.
Yhdyn tyttöihin! Pelottava sivu.

Unohdin aamulla illan kannalta tärkeän vaatetuksen kotiin, oli siis pakko käydä heti aamusta vähän shopping.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Hui kamala kun pelästyin googlea. Olen herkillä.
Ahahah :D Luulin olevani ainut. Sattana kun ei metsää nähny puilta.
Yhdyn tyttöihin! Pelottava sivu.

Unohdin aamulla illan kannalta tärkeän vaatetuksen kotiin, oli siis pakko käydä heti aamusta vähän shopping.
Mun kuukkeli on ihan perusvanha logo :?:
Dumis

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ai niin tänään on jo torstai. Lomalla päivät vähän menee holtittoman nopsaa.
Eissemitään, lähen Tampereelle loppuviikoksi, pärjäilkää.

:beer:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Mun kuukkeli on ihan perusvanha logo :?:
Näkyy vaan hottiksille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Taas yksin toimistolla. Eilen oli eväät, mutta nyt pitäis lähteä yksin ytimeen lounaalle. Lounas on ollut perinteisesti hauska ja sosiaalinen tapahtuma...taidan ostaa ehtoofartin kaveriksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miten hemmetissä noita työkaluja on voinut kertyä noin penteleesti? Mihin himskattiin ne saa tungettua piiloon?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mun kuukkeli on ihan perusvanha logo :?:
Näkyy vaan hottiksille.
:(
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mun kuukkeli on ihan perusvanha logo :?:
Näkyy vaan hottiksille.
:(
Saattaa olla myös karma. Ei ollut aamulla pillerireseptiä apteekissa!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Näkyy vaan hottiksille.
:(
Saattaa olla myös karma. Ei ollut aamulla pillerireseptiä apteekissa!!
:( :(
ninnithequeen

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Toimintaa tosiaan...siivosin 2 h omaa ja pojan vaatekaappia, keräsin 3 muovikassillista liian pieniä vaatteita vietäväksi poitsun tyttöystävälle joka on nuorempi. Soseutellu soseita pakkaseen poikaa varten, tiskannu...pyykänny... Kohta käyn Nitskun vaatekaapin kimppuun. Ja sit imuroin ja meen kauppaan ja poimimaan lisää kukkia maljakoihin :h:
Jenny Daa-aah! ling

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mun kuukkeli on ihan perusvanha logo :?:
Näkyy vaan hottiksille.
Ja nyt viel pelottavampi! Saatana.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mun kuukkeli on ihan perusvanha logo :?:
Näkyy vaan hottiksille.
Ja nyt viel pelottavampi! Saatana.
Ne kukkarivit oli kivoja, tosta kaupunkikuvasta en niin vällää...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Värinpoistoaine on nyt päässä. Kuinkahan pian sen vaalenemisen (mulla siis musta alla) pitäisi näkyä :?: Olen aiemmin tehnyt värinpoiston ja silloin se vaalentuminen alkoi aika lailla jo siinä, kun suti ainetta päähän. Nyt ei näy.
RP

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Lähden tänään shoppailemaan. Onneksi tuo keskusta tosiaan on mini Turku, joten luulen osaavani suunnistaa paikasta A paikkaan B ilman sen kummempia ongelmia. Tosin, menneisyyden eksymiskokemukset puhuvat tätä vastaan, mutta suuntavaisto ei ole koskaan ollut mun juttu.

Täällä on mielettömän upeaa vaunuilla, vihreätä joka puolella vaikka asutusta onkin paljon. Todellinen kesäkaupunki. Rauhallistakin ellei oteta huomioon sitä äksidenttiä viikonlopulta. Vieläkin karmaisee, ainakin unissa jollei muuten.

Nautitaan auringosta, vielä kun sitä löytyy.

Sähkölasku oli kerrankin positiivinen yllätys. Mikä pistää tosiaan funtsimaan, että entisen kodin mittari ei ollut ihan kondiksessa, tätä meinasivat naapuritkin omista laitteistaan.
Manaaja

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Mitä sä niinq siel jossain Vaasassa(?) teet? Asut? Karseeta!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hedari alkaa väistyä, sietääkin. Ugh, taitaa olla fyssarille meno välttämätöntä, haluan 100% selvyyden mistä tuo äkillinen niskajumi -> hedari tulee. Eilen kävin jumpalla, jossa kättä pidettiin ärsyttävässä asennossa staattisessa pidossa pitkään, ja osan ajasta lintsasin. Ipsaunassakin kävin ja venyttelin, mutta silti jumahti ja pahasti illasta. Paskan möivät.

Josko ensiavuksi huomiselle hierontaa, tänään ei efdi.
Prepare for the worstest.
RP

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:^ Mitä sä niinq siel jossain Vaasassa(?) teet? Asut? Karseeta!
Noniinjust. Varmaan tulee olemaan se päätepysäkki. On tämä parempi paikka kuin Lappeenranta, on enemmän turkumainen jotenkin, lievittää koti-ikävää. Vaikkakin Lappeenrannan opiskelijaelämää ei voita mikään, yhteishenki oli mieletöntä. Mutta eihän sitä voi loppuelämäänsä rellestää. Läksiäiset on kuitenkin sielläkin suunnalla pidettävä.

Miehen työn perässähän me tänne muutettiin, että valintakysymys sinänsä. Katselin hiukan työpaikkoja itsellenikin vaikka vielä 1,5v kotona tytsän kanssa olenkin. Itseasiassa en tajunnutkaan että täällä on "se paikka", mitä olen työpaikakseni joskus yön pirteinä tunteina uskaltanut haaveilla. Olen aika innoissani tästä.
Manaaja

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:on enemmän turkumainen jotenkin
Fail.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Svenskatalande också.
Prepare for the worstest.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kreitsu kirjoitti:Värinpoistoaine on nyt päässä. Kuinkahan pian sen vaalenemisen (mulla siis musta alla) pitäisi näkyä :?: Olen aiemmin tehnyt värinpoiston ja silloin se vaalentuminen alkoi aika lailla jo siinä, kun suti ainetta päähän. Nyt ei näy.
Kiitos mielenkiinnostanne. Kyllähän se vaaleni joo.
Manaaja

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Sori, on vähän heikosti omakohtaista kokemusta.
Stinky

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hupsistakeikkaa. Tutut tietää mistä tavottaa. Pus :h:
RP

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

nowaysis kirjoitti:Svenskatalande också.
En juuri Turussa kuullut ruåttia (tästä moni järkyttyy) vaikka suurimman osan elämästäni olen siellä asunut. Täällä ruåttia kuulee senkin edestä, ja on sitten ollut pakko myöntyä siihen suuntaan, että osaanhan mä taalata ihan hyvin vaikka aina väitänkin etten osaa ;)

Tapansa puhua ruåttia on aika nopeaa, ei ainakaan samanlaista kuin Turkusessa oli. Onkohan joku murre juttu vai mikä.

Suosin silti suomea. Kun vastaa "hei" tervehdykseen "moi" niin puhuvat suomea, jos vastaat "hei" niin puhuvat ruotsia.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja martza »

RP kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^ Mitä sä niinq siel jossain Vaasassa(?) teet? Asut? Karseeta!
On tämä parempi paikka kuin Lappeenranta, on enemmän turkumainen jotenkin, lievittää koti-ikävää. Vaikkakin Lappeenrannan opiskelijaelämää ei voita mikään, yhteishenki oli mieletöntä. Mutta eihän sitä voi loppuelämäänsä rellestää. Läksiäiset on kuitenkin sielläkin suunnalla pidettävä.....
Poitsu aloittaa Lappeenrannassa syksyllä opiskelunsa, kunha pääsee intistä ekaks pois.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
RP

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

^Opiskelijalle se on unelma. Ei mitään valittamista tosiaan.
Vastaa Viestiin