Toteutus-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Voi ei sipsi :(

Nyt vaan kova tsemppi tupakan kanssa, varmasti on rankkaa (i know), mutta nyt jos koskaan on hyvä syy lopetella. E-pilsujen heitto veks onkin se helpoin homma. Varmasti jo noilla saa riskin todella, todella pieneksi.

Kovasti tsemppiä! Manala tsemppaa, se on rautarouva!
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Manaaja kirjoitti:Tunnen kyllä myötätuntoa kaikkia kisaleskiä kohtaan. Se että tajuaa jonkun perheenjäsenen tuijottavan tunnista toiseen fanaattisesti jotain hiekkaneekerien harjoittamaa potkupalloa, lienee psyykkiseltä rankkuudeltaan verrattavissa tilanteeseen missä huomaa kumppaninsa taantuneen vihannekseksi.

Edit: Niinno, sama asiahan toi käytännössä on.
:shock:
Mistä tällaisia miehiä löytää lisää? MULLE YKSI!
Manaaja

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Lisää? Mitäs perkeleen vikaa mussa on, häh? Vai luuletsä että mä oon jo ihan loppuunpoljettu, mitä?
RP

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

^No tossahan on yksi, vai mikä vika manaajassa o?
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Mayah »

^^ No siis ei varsinaista vikaa sillai, mut ku siis... no en mä keksi!

^ Niin näköjään on, mut jos niitä on enemmänkin niin sit ois enemmän valinnanvaraa! Täytyy läpäistä muutama muukin testi.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Joo, siis oon kyllä aina tienny että rööki ja pillerit on ns.killeriyhdistelmä..ja lisäksi mulla on vielä pentuna ollut aurallinen migreeni, joka kanssa voi osaltaan liittyä tähän kaikkeen.
Jotenki sitä vaan luulee "nuorena" olevansa kuolematon. (Vaikka en mä kuolemaa pelkää; vammautumista ja sokeutumista kylläkin.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Manaaja

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voi jumalauta noita nykyajan naisia. "Toivottavasti joskus löytäisin miehen jossa ois noi kaikki ominaisuudet mitä sussa, mut se et ois sinä, tai niit ois monta, tai jotai!"

Mitähän nää testit on? Kerro heti, oon kaikissa testeissä aina ihan parsa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi- VOI EI! :shock: *hali*

Mä kallistuin just kans kierukan puolelle, mut mies olis vähän sitä mieltä että... :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

voi ei sipusukka :(
Jenny Daa-aah! ling

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

:(

Halihalitsemps! Mullakin killeri-yhdistelmä rööki+pillerit+migreeni vuosikausia, aina vaan tuhahtelin lekureille...

Ja ninnille kans jaksamista. Ihan kaikille. Hitto tuntuu et mihin tahansa katon niin löytyy jotain skeidaa. Veikkaan, että silmät sulkemalla maailman tuska katois.

21 päivää ilman seksiä, pian mut voi myydä neitsyenä johonkin, ihan pian... Asiasta asiaan. Lisää lonkeroa.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Manaaja kirjoitti:Voi jumalauta noita nykyajan naisia. "Toivottavasti joskus löytäisin miehen jossa ois noi kaikki ominaisuudet mitä sussa, mut se et ois sinä, tai niit ois monta, tai jotai!"
Pitää niitä vaatimuksia olla! Ei nyt ihan kuka tahansa kuitenkaan kelpaa. Oo tyytyväinen että sait kuitenki tunnustusta jo tuosta(kin) asiasta :P
Mitähän nää testit on? Kerro heti, oon kaikissa testeissä aina ihan parsa.
Mun pitää vähän miettiä, ettei tulis liian itsestäänselviä juttuja. Kaikkihan on huumorintajuisia, luotettavia ja kaikkee. Ainaki omasta mielestään :twisted:
Manaaja

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mayah kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Voi jumalauta noita nykyajan naisia. "Toivottavasti joskus löytäisin miehen jossa ois noi kaikki ominaisuudet mitä sussa, mut se et ois sinä, tai niit ois monta, tai jotai!"
Pitää niitä vaatimuksia olla! Ei nyt ihan kuka tahansa kuitenkaan kelpaa. Oo tyytyväinen että sait kuitenki tunnustusta jo tuosta(kin) asiasta :P
Nii-i, nii-i. Se on sillee että ku nykyajan naenen menee ja sanoo ettei ihan kuka tahansa kelpaa, niin se tarkottaa ettei kukaan oikeasti kelpaa. Paitsi seksiin. Kyllä mä nää jutut tiedän.
Mun pitää vähän miettiä, ettei tulis liian itsestäänselviä juttuja. Kaikkihan on huumorintajuisia, luotettavia ja kaikkee. Ainaki omasta mielestään :twisted:
Kokeile sitä peniksen koko- ja tuntotestiä. Ei ne muut jutut loppupeleissä mitään merkkaa, oon huomannu.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitäs pysytellä hereillä aamuun asti, olisko ehdotuksia? Ja viihdytätte mua sit kans!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Pitäs pysytellä hereillä aamuun asti, olisko ehdotuksia? Ja viihdytätte mua sit kans!!
Viiniä ja homejuustoa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Pitäs pysytellä hereillä aamuun asti, olisko ehdotuksia? Ja viihdytätte mua sit kans!!
Viiniä ja homejuustoa.
Toooosi hyvä idea!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Mul on vaan parhaita. <3
Manaaja

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hmm. Ei tää Castello Black kyllä vedä vertoja St. Agurille.
Manaaja

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tuli vaan mieleen että kaikilla kauniilla ja suosituilla on aina jotain ihme tauteja tai epäsovinnallisia perintötekijöitä. Me rumat ja epäsuositut sitten taas ollaan terveitä kuin pukit, muttei koskaan päästä edes panemaan. Ihmiskunta kuolee tälleen. Tää ei oo oikein suunniteltu.

Vitsi oli huono. Pahoittelen.
ninnithequeen

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sipsi eih :cry:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Voi teitä rakkaat ihanat naiset!

Lämpimiä ajatuksia, voimia ja halauksia Millille, Sipsille ja Ninnille :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Tuli vaan mieleen että kaikilla kauniilla ja suosituilla on aina jotain ihme tauteja tai epäsovinnallisia perintötekijöitä. Me rumat ja epäsuositut sitten taas ollaan terveitä kuin pukit, muttei koskaan päästä edes panemaan.
Se on kato kun on kaikki hyvät raaka-aineet tuhlattu pintakerrokseen, on sisukset tehty heikommilla matskuilla. Vähän niinq niissä Mansesterin palaneissa luksuskämpissä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Oh no, Sipsu, halaus. Veti hiljaiseksi. :(
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Manaaja kirjoitti:Tuli vaan mieleen että kaikilla kauniilla ja suosituilla on aina jotain ihme tauteja tai epäsovinnallisia perintötekijöitä. Me rumat ja epäsuositut sitten taas ollaan terveitä kuin pukit, muttei koskaan päästä edes panemaan. Ihmiskunta kuolee tälleen. Tää ei oo oikein suunniteltu.

Vitsi oli huono. Pahoittelen.
Ei se ollut huono vitsi, etenkin ku osaa lukea vain imartelevat kohdat, niinku sen että oon sun mielestä kaunis ja suosittu. :h:
Vaikka siinä mielessä vakava aihe kyllä, että oon jo pitkään halunnut lapsen..mutta tää nyt pistää mietityttää että onko musta huolehtimaan siitä ja sen semmosta.
Kiitos kaikille muillekin tuesta, itken taas ku luen näitä kommentteja. (Voi olla se röökilakkokin, mikä sieppaa..oon polttanu kuiteski tosi kauan.)
Ja Pertille, on mulla perhe ja poikaystäväkin, jotka yrittää auttaa..kiitos heille, mut jotenki ei nyt vaan lohduta mikään.
Niin ja tästä sairaudentilasta vielä sen verran, että kyllä mä jotain näen sillä vasemmalla silmällä, mutta joka paikassa näkyy liäksi sellsia "harmaita pilviä" kaiken päällä, ja ne ei ilmiesesti häviä ikinä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

sipsi kirjoitti:Vaikka siinä mielessä vakava aihe kyllä, että oon jo pitkään halunnut lapsen..mutta tää nyt pistää mietityttää että onko musta huolehtimaan siitä ja sen semmosta.
Yhdellä hyvin näkevällä silmällä pystyy pärjäämään aivan hyvin. Äidilläni on kanssa toisessa silmässä näkö mennyt lähes kokonaan, mutta kasvatti silti aivan loistavasti ja huolehti kodista. Tietysti elämä yhden silmän varassa tulee tuntumaan erilaiselta ja varmasti rajoittamaan joitain toimintoja ja harrastuksia, kun ei välttämättä esimerkiksi syvyyksiä ja eri ulottuvuuksia hahmota niin nopeasti - mutta ei silti liene syytä vielä heittää kirvestä kaivoon.

Älä siis sipsi anna itsesi vaipua järkytyksestä masennukseen asian takia, vaan muista myös oma iloinen itsesi ja elää.

Tsemppiä siis.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toteutus-Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Uuden tilanteen kanssa on vain opittava elämään. Prosessi on varmaan vähän kuin surussa eli että ensin ei uskota, sitten kielletään, sen jälkeen käydään kauppaa, masennutaan ja lopuksi toivutaan. Eivätkä asiat ole aina niin yksioikoisia, lääkärit eivät ole Jumalasta seuraavia, joten näönkin suhteen voi tapahtua yhtä sun toista.

Toivottavasti läheisiltä riittää ymmärrystä koko prosessin ajan, se ei ole liian yleistä ainakaan kumppaneiden ja varsinkin miespuolisten tapauksessa. Naiset ovat huomattavasti useammin valmiita uhraamaan itsestään toiselle, miehet huomattavasti useammin lähtevät ovet paukkuen. Ei tietysti kuulosta erityisen kivalta, mutta näin se maailman vain makaa.

Tupakka on toki jätettävä pois ja vaihdettava pillerit kumiin, mutta onko tuo mikään erityisen suuri uhraus? Tupakanpoltto on täysin mielipuolista touhua ja pillerit monelle naiselle kaikenlaisia sivuvaikutuksia aiheuttava riesa.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin