SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

PlanBee kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
PlanBee kirjoitti:Hyvää syntymäpäivää minulle.
Ole hyvä :)
Hehhe :)

Onko tuo Niba ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa?
Ei kummassakaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

PlanBee kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
PlanBee kirjoitti:Hyvää syntymäpäivää minulle.
Ole hyvä :)
Hehhe :)

Onko tuo Niba ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa vai ärsyynnynköhän mä nyt tän koipivammani takia ihan kaikesta?
No ei tod, pois se minusta! Mun mielestä on niin tylsää aina onnitella ja saada kiitoksia jne. joten menin vain askeleen eteenpäin :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

milli kirjoitti:hei, mä yritin tuossa trimmata mimiä, mutta.. jotenkin tuntuu, ettei se nyt ihan mennyt niinkuin pitäis. mä voisin tarvita sun konsultaatiota 8-10 viikon kuluttua.
Ensin tuli mieleen notta kaikkea sitä tytöt trimmailee keskenään, mut sit muistin koiran. Plääh.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
milli

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Pulkannaru kirjoitti:Ensin tuli mieleen notta kaikkea sitä tytöt trimmailee keskenään, mut sit muistin koiran. Plääh.
:P
Manaaja

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:
milli kirjoitti:hei, mä yritin tuossa trimmata mimiä, mutta.. jotenkin tuntuu, ettei se nyt ihan mennyt niinkuin pitäis. mä voisin tarvita sun konsultaatiota 8-10 viikon kuluttua.
Ensin tuli mieleen notta kaikkea sitä tytöt trimmailee keskenään, mut sit muistin koiran. Plääh.
Mites pulkkiksen trimmailut 23-vuotiaan beaverin parissa?
Manaaja

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkkiksen Jorma se on sellainen luukkusankari se että siinä ottaa Sirpakin sivuaskelia.

Edit: ^ Hähä, Ylermin ujopissa.
Viimeksi muokannut Manaaja, 13.06.2010 21:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Kunhan ensin tervehtyy. Mutta jussina alkaa mulla loma, et jos sit vaikka sais sen (grillailun) tungettua johonkin väliin - viimeistään. Tai ens vknloppuna.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllästyin jo kirjoittaessa läppääni :oops:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:Kunhan... Mutta... jos sit vaikka... viimeistään.... Tai...
Ei nyt kuulosta toteuttamismeiningiltä tämä!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriD kirjoitti:
PlanBee kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Ole hyvä :)
Hehhe :)

Onko tuo Niba ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissa?
Ei kummassakaan.
Olen hyvin taitava ärsyttämään tai sitten PB's hemorroids are in active state? :wink:
Oikeasti netti on vain täynnä vittuuntuneita ihmisiä vittuilemassa toisilleen.. Toisilla on elämä..

Germaanit suolestaa aussit, no can do..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Ei nyt kuulosta toteuttamismeiningiltä tämä!
Metsien kaatomies voisi kyllä pikku hiljaa alkaa lunastamaan titteliään. Johan siellä niityn laidalla vehertää tuoretta koivikkoa, ei muuta kuin maski alas ja ketjusaha pärisemään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Taitaa olla metsässä kaatomiehen hoidossa vaan lähinnä metsälauha tai korpisara?

Mielenkiintoinen uusi termi tuolla Livissä, ns. Vagina-hymy?
Siis sellainen hymy jonka venäläinen nainen suo vain ihastuksensa kohteelle, katsokaa itse LIV siellä tutkivaa naisjournalismia?
Huomenaamulla pääsee yrjölle, kiviniemi aamutvsä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

jotain tähän viestiin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Metsien kaatomies voisi kyllä pikku hiljaa alkaa lunastamaan titteliään.
Hiukan hankalaa, neiti on vielä saikulla ja antibiooteilla. VArmaan sukupuolitauti!!1 Lutka½
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
RP

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Post-it lappua reidellä, avattuja paidan nappeja. "Lupaus" kiihkeästä tapaamisesta työpaikan pölyisessä varastossa, autossa kuraisella metsäisellä sivutiellä. Kielletyn hedelmän huumaa, nuorta lihaa. Muuttuu joksikin niin epäeroottiseksi kuin antibioottikuuriksi, mikä vielä pahimmassa tapauksessa aiheuttaa hiivatulehduksen. The Paneminen muuttuu panemiseksi, pulkkiksen vastavaihdetuissa lakanoissa. Pahimmassa tapauksessa turvallisen kaavan mukaan (syömistä, jutustelua) suoritetuksi lähetyssaarnaajamamboksi.

En mä nyt oikein tunne tätä pimpassani. Ei tule semmosta sexyy energiaa.
Manaaja

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En halua uskoa Perttiä, vaikka Pertti on kuulemma palstan virallinen ennustajaeukko. Shame on you Pertti. Ole nyt kunnon Pertti äläkä tuollainen Pertti.
RP

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Pertin teoria selittäisi sen miksen tunne zekzuaalista energyä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja huima »

RP kirjoitti: Pahimmassa tapauksessa turvallisen kaavan mukaan (syömistä, jutustelua) suoritetuksi lähetyssaarnaajamamboksi.

En mä nyt oikein tunne tätä pimpassani. Ei tule semmosta sexyy energiaa.
Lisää uuniperuna ja sauna, ja Pulkkis on Matti Vanhanen.

Mutta junous, metsien kaatomiehenä Pulkkis kääntää homman takaisin oikeille raiteille. Ensinnäkin se pitää huolen siitä, että mimmi on oikein varustautunut tilanteeseen -- pukeutunut riittävän seksikkäästi kaikissa kerroksissa, jotta mimmi tuntee oman olonsa hyväksi myös siinä vaiheessa, kun vaatteet lentävät pois ja jopa odottaa sitä hetkeä että voi paljastaa trimmatun kroppansa verhottuna uusiin killer-alusvaatteisiin saati sitten ilosta mikä tulee, kun hän voi kiusoitella hieman laadukkaammilla sukilla sukkanauhoineen.

Grillaaminen on siihen hieman huono veruke, mutta toisaalta jokin edustustilaisuuden käyttö voisi toimia mahtavasti. Esimerkiksi että ennen kuin päästään ajamaan maaseudulle, pitäisi käydä suorittamassa velvollisuuksia ja olisi hienoa jos neiti pystyisi toimimaan avecina. Näissä yhteyksissä narumies myös pääsee osoittamaan joviaalit seuramieheytensä ja tyylikkäät piirteensä rennossa ilmapiirissä ja saa mahlat valumaan puistakin. Pakollinen edustustilaisuus kuitenkin saa jäädä todella lyhyeksi, koska nuoret misut eivät välttämättä kestä olla poissa valokeilasta tai jaettua huomiointia. Kun pulkkis toivottaa kaikille muille loistavaa kesää ja vetäytyy tytsyn kanssa omaan seikkailuunsa tuntee neitokainen jo kummaa leiskuntaa ja tietää olevansa erityinen, kun seurapiirien supertiikeri jättää kaikki muut taakseen voidakseen olla hänen kanssaan.

Pulkkis vielä huomaavaisena miehenä silittää tytön itseluottamusta entisestään kommentoidessaan autossa jotain siitä, miten ihanalta hän tänään näyttää, kuinka kiitollinen hän onkaan että neiti suostui auttamaan Pulkkista ja kuinka hänestä tuntuu nyt hyvälle, että voi järjestää tytölle jotain erityistä ihan kahdestaan.

Auton ajaessa pihaan tyttö ei enää edes oikein tiedä mitä odottaa ja kaiken dodotuksen sekä kiiman sekoitus jo saa varmaan ihonkin kihelmöimään. Niinpä ei ole mikään yllätys, että tyttö on täyttä vahaa pulkkiksen käsissä - kun pulkkis eteisessä auttaa takin pois päältä ja hellästi mutta päättäväisesti ottaa hänestä kiinni. Pulkkiksen käden vaeltaessa ihoa pitkin, ylös selkää kaulalle saakka, käden sipaistessa hiukset hieman sivuun ja tytön tuntiessa pulkkiksen vartalon itseään vasten ei kihelmöintiä voi enää peitellä.

Tuollaisessa tilanteessa pulkkiksella on sitten kaikki valttikortit käsissään ja suoritettuaan ensimmäisen quuman oton vaikka eteisen seinää tai peiliä vasten - voikin seuraavaksi siirtyä olohuoneen sohvalle katsomaan yhdessä jalkapalloa, laittaa uuniperunat uuniin ja saunan lämpimäksi. Ihan niin kuin Matti.
NuoriD

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:En halua uskoa Perttiä, vaikka Pertti on kuulemma palstan virallinen ennustajaeukko. Shame on you Pertti. Ole nyt kunnon Pertti äläkä tuollainen Pertti.
Ylläoleva oli tarkoitettu provosoinniksi josko Pulkkinen joutuisi paljastamaan korttinsa bluffaako vai onko tosissaan.

Tietty totuus on usein tarua uskomattomampi...
Totuus on se, että mä pamputan sitä 23 vuotiasta, ja se ei nyt ehdi pulkkiksen luo.
Manaaja

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Totuus on se, että mä pamputan sitä 23 vuotiasta, ja se ei nyt ehdi pulkkiksen luo.
Ennenkuin nyt lähdet taas tekemään vakavasta asiasta pilaa, muistathan, että laatutietoinen tyttäresi pitää Jaguarin nahkaisesta, kermanvaaleasta takapenkistä.

Sitä tyttöä kun ei ihan millään peruscorollalla lähdetä Mellsteninniemeltä kyytiin hakemaan.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti:Sitä tyttöä kun ei ihan millään peruscorollalla lähdetä Mellsteninniemeltä kyytiin hakemaan.
Liikkuuko se Jakke?
Manaaja

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

huima kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Sitä tyttöä kun ei ihan millään peruscorollalla lähdetä Mellsteninniemeltä kyytiin hakemaan.
Liikkuuko se Jakke?
Kyl se kuulemma faijan maasturimersua paremmin. Tarkempia detaljeja en osaa sanoa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

huima kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Sitä tyttöä kun ei ihan millään peruscorollalla lähdetä Mellsteninniemeltä kyytiin hakemaan.
Liikkuuko se Jakke?
Lavetilla?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Auto ei ole viallinen, ilmasto on.
RP

Re: SööttiSunnuntai rai rai rai!

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:Ja siis tämän mä melkein jo ostin eilen... :oops:

Kuva
Heiiiii, oisit ostanut! On aikasta magee, mä olisin ;) Sitäpaittee se Juicy hiukan korventaa, se on just mun tyylistä mauttomuutta (paitsi et oon tyylikkäästi mauton, tietty).
Vastaa Viestiin