Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei kakille. Minula ei ole mutta sanotavaa kun etttä ollen hyvässä kannossa. Soikaa hyvin!
Hoitoo Stadinarska
ninnithequeen

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Blaaah, oon ihan unessa...ja aamusta tulee vieras hakemaan liian pieneksi jääneitä vauvan vaatteta, ja mä viihdytän naapureita pesemällä jo pyykkiä ja kohta imuroinkin, jahka tyttö herää...

Mitähän ruokaa mä arvon tänään pakastimsta, ottaa vaan rasian ja jännää mitä sieltä ilmestyy...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:
Mitähän ruokaa mä arvon tänään pakastimsta, ottaa vaan rasian ja jännää mitä sieltä ilmestyy...
Kunhan mietit onko teillä terrario tai joku eläin kotona, ennen toimintaa. :o
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Siis ette usko mutta mä kävin eilen kuntosalilla, ja huhkin siellä suunnilleen 1,5 tuntia. Olipas kiva olo sen jälkeen ja ei tehny yhtään mieli tupakkaa sinä aikana. Tosin sen jälkeen tuli kauhea kriisi "suoraselkäisen" poikaystäväni kanssa..joutu puhumaan jopa erosta, mutta en mä silti tätä lakko nyt tyri. (Itsepsyykkaus kunniaan.) Nyt sattuu muunmuassa vatsalihaksiin ja takareisiin, mutta se on kai ihan tervettä.
Viime yönä tuli pyörittyä liian monta tuntia, ja vasta tunnin päästä on järkevää lähteä töihin..mutta ehkäpä tää tästä. Zzzz.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ärsytti herätä 7.30 joidenkin yli-innokkaiden tohon aikaan ulkoilevien muksujen hihkuntaan, kun ois saanu nukkua vielä 30 min. Rankkaa!
Prepare for the worstest.
milli

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja milli »

^ tsemppiä sipsi lakkoon ja hieno juttu tuo salilla käyminen :)

itsellä taitaa tänään olla välipäivä urheilusta, saattaa olla, että tänään menee myöhään töissä, tekemistä on niin hirveästi.
nastamuumio

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Oon läski!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mul on hiukset huonosti. Loppu lakka kesken :cry:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Koita sitä Sekaisin Marista -konstia?
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^Geelikin on loppu? Pyrtsi ei ole mikään kuudestilaukeava.

Mun hiukset on tosi hyvin. Oon tosi skarpin näköinen.
Viimeksi muokannut NuoriD, 14.06.2010 8:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Koita sitä Sekaisin Marista -konstia?
Ei tule kuin lämmintä siitepölyä. Pallit niistetty vähän liiankin hyvin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja huima »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Koita sitä Sekaisin Marista -konstia?
Ei tule kuin lämmintä siitepölyä. Pallit niistetty vähän liiankin hyvin.
Ai olet pupun tyyliin viihtynyt futista katsomassa?
ninnithequeen

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stadinarska kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Mitähän ruokaa mä arvon tänään pakastimsta, ottaa vaan rasian ja jännää mitä sieltä ilmestyy...
Kunhan mietit onko teillä terrario tai joku eläin kotona, ennen toimintaa. :o
Tosta tulikin mieleen että rakas Joonaksemme kuoli juuri :cry:

Oli meillä lähes 20 vuotta, maakilpikonna siis. (ja asui mutsilla ja faijalla)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Holy shit, kahvitahra kirkkaan keltaisessa pikeepaidassa. Jos painais rypyn just siihen kohtaan...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Mitähän ruokaa mä arvon tänään pakastimsta, ottaa vaan rasian ja jännää mitä sieltä ilmestyy...
Kunhan mietit onko teillä terrario tai joku eläin kotona, ennen toimintaa. :o
Tosta tulikin mieleen että rakas Joonaksemme kuoli juuri :cry:

Oli meillä lähes 20 vuotta, maakilpikonna siis. (ja asui mutsilla ja faijalla)

Eikö ne kilpikonnat parhaimmillaan elä jotain 150-200 vuotta? :shock:

Katselen työristeilyn kuvia "not at my best condition"..

Mulla onkin muotoon leikattu tukka!
Hiiteen kaikki geelihipsukat! Mukaellen gattagaa..
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No hemmetti! Nythän se vasta myrkyn lykkäs! 8) Pääsisin yhteen tosi kiinnostavaan duunihaastatteluun, mutta kun en EHDI.. Toisinsanoen en voi sanoa täällä että mun täytyy lähteä sen takia aikasemmin. Ja on joka päivä viiteen töitä..ja ilmeisesti täl viikol pitäis mennä.. Hmm.

Röökilakko vituttaa edelleen. Luin Stinkyn ketjun tuolta Shrinkistä, ja aika lailla samat mietteet täälläkin. Erona se että mua mietityttää, että onko tästä nyt enää niin paljon hyötyä, kun "vahinko" on kuitenkin jo tapahtunut.. Superlapsellista. Lisäksi mua alkaa ihan hirvittävästi itkettää ku ihmiset tulee kyselee mun vointia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriD

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sipsi kirjoitti:No hemmetti! Nythän se vasta myrkyn lykkäs! 8) Pääsisin yhteen tosi kiinnostavaan duunihaastatteluun, mutta kun en EHDI.. Toisinsanoen en voi sanoa täällä että mun täytyy lähteä sen takia aikasemmin. Ja on joka päivä viiteen töitä..ja ilmeisesti täl viikol pitäis mennä.. Hmm.

Röökilakko vituttaa edelleen. Luin Stinkyn ketjun tuolta Shrinkistä, ja aika lailla samat mietteet täälläkin. Erona se että mua mietityttää, että onko tästä nyt enää niin paljon hyötyä, kun "vahinko" on kuitenkin jo tapahtunut.. Superlapsellista. Lisäksi mua alkaa ihan hirvittävästi itkettää ku ihmiset tulee kyselee mun vointia.
Meneekö sulla Champix? Se auttaa oikeasti.
Manaaja

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

sipsi kirjoitti:Röökilakko vituttaa edelleen. Luin Stinkyn ketjun tuolta Shrinkistä, ja aika lailla samat mietteet täälläkin. Erona se että mua mietityttää, että onko tästä nyt enää niin paljon hyötyä, kun "vahinko" on kuitenkin jo tapahtunut.. Superlapsellista.
Urpo. Ois aika laittaa jo tapahtuneet vahingot sekä mahdolliset tulevat siitä aiheutuvat vahingot perspektiiviin.

Älä edes ajattele että se paska mitä rööki voi tarjota, ois jotenkin nyt sitten tapahtunut ja hoidettu. Ime vaikka munaa vähän enemmän.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriD kirjoitti:
Meneekö sulla Champix? Se auttaa oikeasti.
Ei vielä, mutta mulla on aika huomenna tupakkaklinikalle..ja jos nyt oikein ymmärsin sieltä saa jonku "aloituspakkauksen" harkinnan mukaan. Mitä se nyt ikinä tarkottaakin. Oon kuullu pelkkää hyvää ko.lääkkeistä..että tosiaan ihan oikeasti auttavat. Äidillä tosin jouduttiin vaihtaa Champixista toiseen merkkiin koska tuli niin yökötys-huono olo.
Onkohan tällä mun sairaudella/tilalla jotain tekemistä sen kanssa saanko syödä noita lääkkeitä vai en? Kyselee "epätietoinen". 8)
Jaajuu, unohdin tosiaan vastata siihen sun edelliseen kysymykseen, sori. Eivät vielä vissiin ole tutkineet tarkemmin sitä veren hyytymistä..kuulemma sisätautipuolelle tulee kutsu kotiin myöhemmin. (Hemmetin hidas HUS-meininki.)
Lisäksi kaikki kyselee, että miksei "alunperin liuotettu"... Öö, en tiedä. En ollu kai akuutti, tai jotain. (Eräskin höpötti jotain hoitovirheestä, mutta tää on just tätä kun amatöörit latelee mielipiteitään.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Manaaja kirjoitti: Urpo. Ois aika laittaa jo tapahtuneet vahingot sekä mahdolliset tulevat siitä aiheutuvat vahingot perspektiiviin.

Älä edes ajattele että se paska mitä rööki voi tarjota, ois jotenkin nyt sitten tapahtunut ja hoidettu. Ime vaikka munaa vähän enemmän.
Sanoinhan, että superlapsellista..jos osasit lukea. En edelleenkään ole tyhmä, vain addikti.
Mun munanimemiset ei sitten taas kuulu sulle pätkääkään.
Viimeksi muokannut sipsi, 14.06.2010 12:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriD

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

sipsi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Meneekö sulla Champix? Se auttaa oikeasti.
Ei vielä, mutta mulla on aika huomenna tupakkaklinikalle..ja jos nyt oikein ymmärsin sieltä saa jonku "aloituspakkauksen" harkinnan mukaan. Mitä se nyt ikinä tarkottaakin. Oon kuullu pelkkää hyvää ko.lääkkeistä..että tosiaan ihan oikeasti auttavat. Äidillä tosin jouduttiin vaihtaa Champixista toiseen merkkiin koska tuli niin yökötys-huono olo.
Onkohan tällä mun sairaudella/tilalla jotain tekemistä sen kanssa saanko syödä noita lääkkeitä vai en? Kyselee "epätietoinen". 8)
Jaajuu, unohdin tosiaan vastata siihen sun edelliseen kysymykseen, sori. Eivät vielä vissiin ole tutkineet tarkemmin sitä veren hyytymistä..kuulemma sisätautipuolelle tulee kutsu kotiin myöhemmin. (Hemmetin hidas HUS-meininki.)
Lisäksi kaikki kyselee, että miksei "alunperin liuotettu"... Öö, en tiedä. En ollu kai akuutti, tai jotain. (Eräskin höpötti jotain hoitovirheestä, mutta tää on just tätä kun amatöörit latelee mielipiteitään.)
Liuottamisen kanssa on hyvin kiire, aikaa on vain muutamia tunteja oireiden alkamisesta ja diagnoosin täytyy olla selvä, jotta liuotushoitoon voidaan lähteä. Eli ei sitä voi antaa, jos ei varmuudella tiedetä, mistä on kyse.

En usko aivoinfarktisi mitenkään haittaavan Champixin syömistä.

Hyytymistekijätutkimuksen tulos on kiinnostava, voi olla, että jotain löytyy.
Manaaja

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

sipsi kirjoitti:Mun munanimemiset ei sitten taas kuulu sulle pätkääkään.
Buahah. Käsilaukkuraivari.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriD kirjoitti:
En usko aivoinfarktisi mitenkään haittaavan Champixin syömistä.

Hyytymistekijätutkimuksen tulos on kiinnostava, voi olla, että jotain löytyy.
Ei aivoinfarkti, vaan valtimoverenkiertohäiriö. Mutta kiitos tiedosta, sit oon toiveikas niiden lääkkeiden suhteen. Nyt käytän tätä laastaria.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Manaaja kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Mun munanimemiset ei sitten taas kuulu sulle pätkääkään.
Buahah. Käsilaukkuraivari.
Käsilaukku? Öö? En mä mitään raivoa, kuhan tapan aikaa..ku en pääse röökillekään. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Suvinen kirjoitti: Keksi joku välttämätön meno, jota ei voi tarkistaa, vaikka lääkärilläkäynti tai joku henkilökohtainen perhemeno. Jos on kiinnostava paikka ja mahkuja päästä niin ei sitä nyt vanhan duunin perusteella jäädä miettimään! Menemenejo!!
Hahaa, toi lääkärikortti on kyllä jo käytetty ja loppuunkulunut. Oon käyny reilun kuukauden aikana niin monta kertaa eri lääkäreillä, että en tahtois väärinkäyttääkään ko.syytä, ku tarvitsen sitä oikeasti vielä lähitulevaisuudessa. Sitäpaitsi mun pitää tuoda aina jonkinlainen lapuke duuniin noista lääkärikäynneistä.
Mut ehkä tää jotenkuten onnistuis; jatkan pohdiskelua.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin