Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä relaan ny 8) Huomenna jatkan paahtamista.
Prepare for the worstest.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriD kirjoitti:

Hyytymistekijätutkimuksen tulos on kiinnostava, voi olla, että jotain löytyy.
Ahaa, no nythän tää meni kiinnostavaksi. (Itseasiassa oon aina ollu kiinnostunu lääketieteestä. 8) ) Kuulemma serkun vaimolla (eli ei siis mulle sukua, niinku huomautin äidillekin, hihih) on semmonen geenizydeemi..joka hyydyttää sitä verta. Äh, tiedän kyllä mitä tarkotan, mut en osaa selittää. Tai sit en tiiä mistään mitään. Mut siis anyway, ei oliskaan NIIN vakava asia ku olin luullu. Siis sikäli mikäli mulla on se sama. Mut sit rupesin höpisee äidille jotain sekavaa, että "eihän toi mikään hyvä uutinen ollu, ku on kerran perinnöllistä..iik, en voi saada lapsia".. Hmm. Meen tutkii lisää. Tosin ku guuglasin sen hyytymispaketin tuli ihan omituisia sivuja suurin osa.


EDIT. Sori, et meni ihan sipsukan omaksi lääkäripalstaksi. Täysin väärä topic sitäpaitsi.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyt pitää kyllä painaa muistiin sellainen nyrkkisääntö, että oli niska kuinka jumissa hyvänsä, lihasrelaksantteja ei pidä ottaman työajalla. Nukuttaa ihan järjettömästi.
RP

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja RP »

^^Jos ei ole erityisen vakava juttu niin mielestäni ei pitäisi niin kovasti huolestua tuosta lisääntymisestä silleen että jättäisi lisääntymättä. Tosiaan, jos ei mikään Iso Juttu, isossa mittakaavassa. Meidän suvussa kulkee semmonen yksi juttu mitä oma elimistö ei tuota, menee huonoon kuntoon ilman sitä. Mutta kun sen tietää niin voi sitten heti jo mainita jos jotain oireita tulee niin saa sitten muutaman kerran kuussa pistoksen. Itselläni ei tätä kyseistä juttu ole, ainakaan vielä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No nyt kyllä mokasin. (Manala, oot ihan oikeassa..oon välillä ihan v**n urpo.) Guuglettelin ehkä vähän liikaakin, ja olis kyllä pitäny tajuta että tää on ihan sama ilmiö ku lukis jotain lääkärikirjaa.. Nyt mua pelottaa oikeasti; tosin nyt on myös lisämotivaatiota tohon röökiasiaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Manantai ja neljästoista kuudetta ja oikea vuosi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tupakka on usein syynä verenkiertohäröihin vähentää verisuonten kimmoisuutta ja heikentää hiusverisuonia, et jos nuorena jo huonosti ei voi luvata pitkää porskuttamista, musta tupakoinnin kieltäminen olisi ihan kiva juttu, okei viina tappaa vielä enemmän..

Kiinassa taas keksitty uusi(vanha) väestönkasvun pysäyttäjä?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin