Touhutippatorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen oli kolme tuntia kesäteatteria, tänään skämäset pihatalkoot. Tulee turhan täysiä päiviä. Onneksi työajalla voi ja pitää rentoutua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tänään tuloo oikeen kaksin verroin vieraita, ensin aamupäivällä ja sitte illalla. Ja jos se brodi tulis ripustelee noi viimeset verhotkin tytsän huoneeseen sain uudet ihan ite, jei! Josko laittais kahvin valumaan että jaksaa pestä lattioita...penskat tuhisee tyytyväisinä.
NuoriD

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Heräsin ennen kellon soittoa, kun muistin, että olin unohtanut hoitaa yhden työasian. Naksuttelin sitten poksua puoli tuntia ennen töihin lähtöä.

Onneksi em. työjutusta ei aiheutunut mitään komplikaatioita ja asia nyt hoidossa.
NuoriD

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^Oon kertonut ennenkin, että mulla ei ole erityistä kaipuuta lomalle. Lomahan siis alkaa huomenna ja la lähdetään perheen kanssa etelään. Ei toki mitenkään vastenmielistä, mutta aivan hyvin voisin olla töissäkin.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja martza »

Tulihan koettua Noro viruksen ihanuudet pari päivän ajan. Kummastakin päästä pukkas tavaraa ulos, n 40 asteen kuume, toista päivää jne. Kovat kivut joka paikassa ja olo oli, kuin olisi hakattu lankun pätkällä alaselkää urakalla. Kaikki sisuskalut ovat nyt kipiät ja arat. Vieläkään ei ole ruokahaluja, mutta nesteitä yritetään juoda, jugurtteja, banaaneja syödä jne. Eiköhän se olo tästä viikonlopuksi parane.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:^Oon kertonut ennenkin, että mulla ei ole erityistä kaipuuta lomalle. Lomahan siis alkaa huomenna ja la lähdetään perheen kanssa etelään. Ei toki mitenkään vastenmielistä, mutta aivan hyvin voisin olla töissäkin.
Hmm, jos lomalle ei ole erityistä kaipuuta se voi kertoa parista asiasta:

a) viihdyt/pidät työstäsi
b) kyllä työssäolo kotiolot voittaa
Kyllä minusta Daven juttujen perusteella kuulostaa vähän siltä, että molempi parempi: Dave viihtyy työssään ja kokee vierautta kotonaan. Outoa.

Minulla myös viieminen työpäivä ennen pitkähköä lomaa huomenna. Vaikka viihdyn töissäni, odotan myös lomaa innolla. Eniten olen huolissani teistä arvon palstakollegat: loma tarkoittanee käytännössä myös pitkähköä Kitinätaukoa - kuinka pärjäätte ilman päivittäistä kontribuutiotani palstalle?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä en lomaile palstalomaillen. Ei ole tarvetta, en muutenkaan ole koskaan isken yt minkään sortin lomavaihdetta päälle. Lomalla tehdään pääasiallisesti samoja asioita kuin muutoin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

urpiainen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:^Oon kertonut ennenkin, että mulla ei ole erityistä kaipuuta lomalle. Lomahan siis alkaa huomenna ja la lähdetään perheen kanssa etelään. Ei toki mitenkään vastenmielistä, mutta aivan hyvin voisin olla töissäkin.
Hmm, jos lomalle ei ole erityistä kaipuuta se voi kertoa parista asiasta:

a) viihdyt/pidät työstäsi
b) kyllä työssäolo kotiolot voittaa
Kyllä minusta Daven juttujen perusteella kuulostaa vähän siltä, että molempi parempi: Dave viihtyy työssään ja kokee vierautta kotonaan. Outoa.
Töissä saa rauhassa kitinöidä. Lisäksi mä kyllä tykkäänkin työstäni sopivasti.
nastamuumio

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

urpiainen kirjoitti:kuinka pärjäätte ilman päivittäistä kontribuutiotani palstalle?
Huonosti. Tulee iksu.
NuoriD

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:kuinka pärjäätte ilman päivittäistä kontribuutiotani palstalle?
Huonosti. Tulee iksu.
Joo. Kyllä Urpiaisen tulisi tuntea vastuunsa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Pieksät ohikulkijoita pampulla ja sakotat autoilijoita lomallasi? :)
Siis vapaa-aikani on samantyyppistä ellen ole perheen kanssa reissussa. Myös mielentila on samankaltainen, en esmes riehaannu holtittomasti, ratkea juomaan tai näyttele persettäni autonikkunasta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
prosessi

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

urpiainen kirjoitti:Eniten olen huolissani teistä arvon palstakollegat: loma tarkoittanee käytännössä myös pitkähköä Kitinätaukoa - kuinka pärjäätte ilman päivittäistä kontribuutiotani palstalle?
Ei pärjätä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ihmeellinen, epäeroottisesti kroonistunut silmävaurioni kohtaa tänään loppunsa, tai aloittaa tuhoon tuomitun taistelun antsoja vastaan.

Epäeroottisuutta on niin kauheen vaikee sietää itsessä. Ai nou.
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:Ihmeellinen, epäeroottisesti kroonistunut silmävaurioni kohtaa tänään loppunsa, tai aloittaa tuhoon tuomitun taistelun antsoja vastaan.

Epäeroottisuutta on niin kauheen vaikee sietää itsessä. Ai nou.
Nowa=Niba
Manaaja

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En oikein kässää tätä flunssaa mistä kärsin. Olo ei ole helpottunut tippaakaan sitten maanantain, ja aamuisin on todella vaikea hengittää. Koko naama tuntuu olevan vinossa leuan alueen lihasten tulehtumisen vuoksi, eikä siis minkäänlaista helpotusta ole ollut useaan päivään.

Mitä tää on ja kuoleeks tähän? Ja jos, niin miten sitä voi nopeuttaa?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriD kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Ihmeellinen, epäeroottisesti kroonistunut silmävaurioni kohtaa tänään loppunsa, tai aloittaa tuhoon tuomitun taistelun antsoja vastaan.

Epäeroottisuutta on niin kauheen vaikee sietää itsessä. Ai nou.
Nowa=Niba
Oon ainakin kahteen otteeseen kirjottanut täällä silmäongelmastani, ja Geepsullakin oli samanlainen. Älä kuule nibattele siinä yhtään ennen kuin teet työsi täällä palstalla ja alat tosissaan kiinnittää huomiota siihen, mitä ihmiset kirjottaa. Siitähän sulle täällä maksetaan!11

Oli runollinen hetki. Oli ja meni.
Prepare for the worstest.
milli

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Tänään olisi teoriassa viimeinen työpäivä ennen lomaa, katsotaan mitä se käytännössä tarkoittaa.. varmaan nökötän toimistolla taasen lauantaina tai jotain .

Uni on alkanut maistua tosi hyvältä, tällä viikolla heräämiset ovat olleet yllättävän hankalia. Odotan huomista aamua siinä mielessä, että saa nukkua vähän tavallista pidempään, muuten huominen on varmaan hyvin haikea, on papan hautajaiset, onneksi on koko perhe kasassa, ja avokki sai töistä vapaata, niin on olkapää mukana.

Tänään on kuitenkin :) -mieli.
NuoriD

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Ihmeellinen, epäeroottisesti kroonistunut silmävaurioni kohtaa tänään loppunsa, tai aloittaa tuhoon tuomitun taistelun antsoja vastaan.

Epäeroottisuutta on niin kauheen vaikee sietää itsessä. Ai nou.
Nowa=Niba
Oon ainakin kahteen otteeseen kirjottanut täällä silmäongelmastani, ja Geepsullakin oli samanlainen. Älä kuule nibattele siinä yhtään ennen kuin teet työsi täällä palstalla ja alat tosissaan kiinnittää huomiota siihen, mitä ihmiset kirjottaa. Siitähän sulle täällä maksetaan!11
Kun sut nään housuissa sykkii
Oi, beibe, tsiigaa tätä tykkii.
Ah, nyt erittyy hormoonii
Miksi täytyy faijasi olla mormoni?
Ah, kuinka onkaan ihanat muotosi,
Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi.
Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä,
Mutta en viitsisi tappoon ryhtyä
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tämä Vu-vu-zela pitä saada pakolliseksi koko kisojen ajaksi Kitinään!
Ihanan onomatopoeettinen nimi!

Tack AASI!

ainiin on mullakin silmäongelma vasemmasta silmästä puuttuu puolet näöstä ja väsyvät turhan helposti ja joskus hieron liian lujaa ja sittten menee ripsi silmään ja on kipeä, ei ripsi vaan silmä, ja ripsipiirakka se vasta hyvälle maistuu!
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Hyvää lomaa sitten. :)
thx, mä ahneuksissani pidänkin vain kaksi viikkoa kolmen sijasta nyt lomaa, eli en muutakaan lomarahoja lomapäiviksi tms.
Mun pikkumusta on huollossa, siellä on aikalailla kauheasti korjattavaa, öljypohja, flektin moottori, jarrut .. sekä jokin jarrupiuha uusiksi jne jne.. iik! Odotan innolla laskua, toivottavasti se ei ylitä visan luottorajaa :D

ai niin.. toinen esimies tuli äsken mun luokse nippusiteet kädessä ehdottamaan poliisileikkejä :shock:
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Manaaja kirjoitti:En oikein kässää tätä flunssaa mistä kärsin. Olo ei ole helpottunut tippaakaan sitten maanantain, ja aamuisin on todella vaikea hengittää. Koko naama tuntuu olevan vinossa leuan alueen lihasten tulehtumisen vuoksi, eikä siis minkäänlaista helpotusta ole ollut useaan päivään.

Mitä tää on ja kuoleeks tähän? Ja jos, niin miten sitä voi nopeuttaa?
Mulla on joku vastaava. Yskää ei ole eikä muutenkaan räkää liikenteessä, mutta kurkku on aivan saamarin kipeä (sattuu tosin vain nieleskellessä). Lihaksia särkee joka paikasta eli pakko vetää buranaa koko ajan. Alkaa jo vituttaa koko olotila, kun vuoronperään hikoilen ja palelen. Nyt on hikoiluvaihe päällä. :cry:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:En oikein kässää tätä flunssaa mistä kärsin. Olo ei ole helpottunut tippaakaan sitten maanantain, ja aamuisin on todella vaikea hengittää. Koko naama tuntuu olevan vinossa leuan alueen lihasten tulehtumisen vuoksi, eikä siis minkäänlaista helpotusta ole ollut useaan päivään.

Mitä tää on ja kuoleeks tähän? Ja jos, niin miten sitä voi nopeuttaa?
Mulla on joku vastaava. Yskää ei ole eikä muutenkaan räkää liikenteessä, mutta kurkku on aivan saamarin kipeä (sattuu tosin vain nieleskellessä). Lihaksia särkee joka paikasta eli pakko vetää buranaa koko ajan. Alkaa jo vituttaa koko olotila, kun vuoronperään hikoilen ja palelen. Nyt on hikoiluvaihe päällä. :cry:
Hankkikaa sairashuone!

Ja jos ja KUN mä vien auton korjaamoon niin ekaksi kysyn arviota korjauskustannuksista! Onhan se vähän hölmöä kysyä "mitä maksaa?" mut kummiski!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Niba kirjoitti:
Hankkikaa sairashuone!
Mulla on jo - vielä kun saisi kunnon dropit!
milli

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Flektin moottori? No ei ihme jos on vähän kolissut tai rahissut. :)

Eli jarrupiuha tukossa. Kuulostaa halvemmalta kuin muut vaihtoehdot. Eikä kyllä se moottorikaan. Tiedä vaikka selviäisit tuosta ihan siedettävällä laskulla ainakin jos et Delta-autoon vienyt.
Juu, mun auto on päästellyt niin omituisia ääniä, että oon ajallut naama häpeästä punaisena mun huutavalla puntolla :D
Juu, jarrupiuhan tukkoisuus on ilmennyt siinä, kun jarru aina välillä jää alas, joten on sitten itse jalalla joutunut nostamaan jarrun takaisin ylös.

Mekaanikkomies näyttä vähän kummastuneelta, kun vein auton huoltoon, joka oli just kuukausi pari tai kolme sitten mennyt katsastuksesta läpi, sitten ilma muuttui vielä hauskemmaksi, kun aloin luetella sitä, mitä kaikkea omituista mun autossa on :D

Juu ei tod vienyt Delta-autoon. Mun isä kyseli äidin Puntoon tarjousta mm tuosta öljypohjan vaihdosta, niin merkkihuoltamossa se oli yksinään 600 €.. ja tuolla minne minäkin vein auton.. olisko ollut jotain 250-260€ .. ellen nyt väärin muista. Siis joo, sain mä hinta-arvion, katsotaan pitikö se.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti: Juu ei tod vienyt Delta-autoon. Mun isä kyseli äidin Puntoon tarjousta mm tuosta öljypohjan vaihdosta, niin merkkihuoltamossa se oli yksinään 600 €.. ja tuolla minne minäkin vein auton.. olisko ollut jotain 250-260€ .. ellen nyt väärin muista. Siis joo, sain mä hinta-arvion, katsotaan pitikö se.
Tuosta oli just juttu jossain lehdessä. Siinä oli jotenkin niin että lopullinen hinta saa ilmoittamatta nousta arviosta vain jotain 15% ja muita kuin sovittuja remontteja ja korjauksia ei saa tehä kysymättä omistajalta. Jos sopumuksessa (tai suullisesti sovittu which is bad) on sovittu että "pikkuviat" saa korjata kysymättä niin voi tulla yllätyksiä, esim pissapojan täyttö 30€ O_o.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin