Touhutippatorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja milli »

^ fuuuuuuuuuuuuuuuuuuck..
pitää pitää sormet ja varpaat ristissä, ettei noin pääse käymään
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nukuin pommiin painettuani torkkunapin sijaan herätyksen pois päältä. En ollut kuin vartin myöhässä duunista ja nyt tuntuu, että olisin kyllä voinut oikeastaan nukkua vähän enemmänkin pommiin.

Mun ensimmäinen taittourakkani eli meijän henkilöstölehti ilmestyi tänään. Olen melkein tyytyväinen, muutama pikkujuttu vaan häiritsee ihan suunnattomasti. Pääsispä jo tekemään seuraavaa :]

Nyyh, musta tulee pro wrestling -leski ensi viikolla kuudeksi päiväksi ja elokuun alussa neljäksi-viideksi. Tällaistako niillä supertähtien vaimoilla on koko ajan?! Sit elokuussa pitää kyllä järjestää taas tyttöjen Rock Band -iltamat, kun mies on poissa! Se ois 7.8. Milli, Elppa, Stinky & Co. laittakaa kalenteriin ;) Palajan asiaan FB:ssa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Hankkikaa sairashuone!
Mulla on jo - vielä kun saisi kunnon dropit!
Kummasta päästä haluat ne nauttia?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:kuinka pärjäätte ilman päivittäistä kontribuutiotani palstalle?
Huonosti. Tulee iksu.
Joo. Kyllä Urpiaisen tulisi tuntea vastuunsa.
Näin on. Miniläppäri ja mokkula mukaan tai nettikahvilaan, eihän tästä muuten tule mitään.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Siinä vähän mallia kanalan Manalalle? Pala myös Gat elämää?
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Niba kirjoitti:Siinä vähän mallia kanalan Manalalle? Pala myös Gat elämää?
Se kutsui minua nimeltä ja vietteli minut, joten harrastimme seksiä, Alit kertoi Timesin mukaan.

Nuorukainen kertoi nähneensä toimenpiteen aikana lehmän sijaan kauniin naisen.


Se tavallinen tarina.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Se tavallinen tarina.
Siis kyllä aito vanha kunnon lehmä modernin siiderivalaan nokkii 6-0.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Se kutsui minua nimeltä ja vietteli minut, joten harrastimme seksiä, Alit kertoi Timesin mukaan.
Nyt ymmärrän miksi Niba puhuu kielillä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei tullut voittoa lomautusarpajaisissa, nyt on ihan rikki.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Bluntly kirjoitti:Ei tullut voittoa lomautusarpajaisissa, nyt on ihan rikki.
Voittoa?

Siis lomautusta vai ruuvipenkissä pysymistä?
nastamuumio

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vittusaatana luin taas lautapeliseuran sivuilta tommosta helvetin näppärää sanailua, jolla tuotetaan ja uusinnetaan stereotyyppisiä sukupuolirooleja. Tota siis että "hallitus" tai "emäntä" rajoittaa pelaamista ja pelien ostelua, vaikka itse ostelee meikkejä ja muuta söpistä. Vittu, ei niille kumminkaan kelpaa pelaava ja meikkaamaton ja kaiken lisäks vielä saatana sisustamatonkin rouva. Vittusaatana, tolla sanailulla ei tosiaankaan oo muuta tarkotusta kuin tuottaa ja uusintaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

nastamuumio kirjoitti:Vittusaatana luin taas lautapeliseuran sivuilta tommosta helvetin näppärää sanailua, jolla tuotetaan ja uusinnetaan stereotyyppisiä sukupuolirooleja. Tota siis että "hallitus" tai "emäntä" rajoittaa pelaamista ja pelien ostelua, vaikka itse ostelee meikkejä ja muuta söpistä. Vittu, ei niille kumminkaan kelpaa pelaava ja meikkaamaton ja kaiken lisäks vielä saatana sisustamatonkin rouva. Vittusaatana, tolla sanailulla ei tosiaankaan oo muuta tarkotusta kuin tuottaa ja uusintaa.
No ensinnäki minä en tajua tota hallitus-hommaa. Emännän minä jotenkuten tajuan, minä nimittäin olen tämän talon emäntä. Hellu ei kyllä ikinä sano mua emännäksi, which is nice. Olen vaimoke.

Toiseksi, en tajua tota että aikuinen ihminen rajoittaa toisen aikuisen ihmisen hankintoja (jos kyse ei ole maanisista tai muuten hulluista ihmisistä). Onko ne pojat (pun intended) niin tossun alla että eivät uskalla päättää omista rahoistaan? Lollero. Sillon saavatkin vittuuntua "rajoitteista". Nössöt. Vai onko ne kimpassa niin karmeiden akkojen kanssa että eivät uskalla laittaa kampoihin eli panna vastaan? No itsepähän ovat puoliskonsa valinneet, niin että kärsikööt. Tai jos se kerran on NIIIIIN karmeaa niin voihan sitä ottaa vuoteensa ja käydä. Ai eivät uskalla? Nössöt.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja RP »

^Just näin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

huima kirjoitti:Siis lomautusta vai ruuvipenkissä pysymistä?
Ei tullut kassan maksamaa lomaa. Sen sijaan parinkin lomautetun henkilön hommat keikkuu kakkavuorena takavasemmalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ei tullut kassan maksamaa lomaa. Sen sijaan parinkin lomautetun henkilön hommat keikkuu kakkavuorena takavasemmalla.
Tämä on ihanaa nykyajassa. Onnittelut, et saanut kenkää/lomautusta. No, kiirehdipä nyt tekemään lähteneitten työt.
En suostuisi. Sanoisin että sitä saa mitä tilaa, teen 7.5h niinkuin ennenkin, eläkää sen kanssa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ei tullut kassan maksamaa lomaa. Sen sijaan parinkin lomautetun henkilön hommat keikkuu kakkavuorena takavasemmalla.
Tämä on ihanaa nykyajassa. Onnittelut, et saanut kenkää/lomautusta. No, kiirehdipä nyt tekemään lähteneitten työt.
En suostuisi. Sanoisin että sitä saa mitä tilaa, teen 7.5h niinkuin ennenkin, eläkää sen kanssa.
Kyllä työkuorma voi silti kasvaa vaikka työaika pysyy samana. Ei ihminen tee koko 7,5h ajan töitä 100% panoksella ja tehokkuudella.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Tämä on ihanaa nykyajassa. Onnittelut, et saanut kenkää/lomautusta. No, kiirehdipä nyt tekemään lähteneitten työt.
En suostuisi. Sanoisin että sitä saa mitä tilaa, teen 7.5h niinkuin ennenkin, eläkää sen kanssa.
Kyllä työkuorma voi silti kasvaa vaikka työaika pysyy samana. Ei ihminen tee koko 7,5h ajan töitä 100% panoksella ja tehokkuudella.
Voi, voi, mutta "niinkuin ennenkin". Normaalilla teholla, tehonvaihtelut mukaan lukien, tauot mukana, ei ylitöitä. Jos jotain jää tekemättä sen takia että osa porukasta on lomautettuna/irtisanottuna niin ei ole oikeestaan mun ongelma. Omat hommat hoidetaan, työstä kieltäytyminen on irtisanomisen peruste.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jeesus et menee taas suunnitelmat uusiks. Kaupoilla juostu, synnärikaverille salaatti tehty, imuroitu, broidi ei tuukaan laittamaan verhoja vaan Ukkokulta. Oho. Ja Nitskun uusin poikaystävä 7v jolla on korvis tulee meille koht kattoo salkkareita.

Saanksmä juoda yhen kahvin ennenku alan huitoo huushollia? Mä oon IHAN poikki...

Hyvä mieli sentään, uudet vaunut ihanat, kevyet jne.
Manaaja

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Nitskun uusin poikaystävä 7v jolla on korvis
Merkittävä tieto. Kerro sitten kun siitä tulee skini.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ois namivapaat. Ketterää vointia kaikille!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Ajattelin shoppailla tänään musiikkiaiheisia kirjoja, lähinnä kai elämäkertoja. Suositelkaa muutama hyvä must luettava.
Bhven

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

RP kirjoitti:Ajattelin shoppailla tänään musiikkiaiheisia kirjoja, lähinnä kai elämäkertoja. Suositelkaa muutama hyvä must luettava.
Osta mielummin tää:

http://www.etsy.com/listing/48710700/th ... e-necklace
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Nitskun uusin poikaystävä 7v jolla on korvis
Merkittävä tieto. Kerro sitten kun siitä tulee skini.
Niin miksi vitussa 7-vuotiaalla pitää olla poikaystävä? Tuohan johtaa helposti esiaviolliseen seksiin ja teiniraskauteen kun lapset "kypsyy" nykyään nopeammin kuin ennen..
Eiks se olis hyvä harjoittaa itsenään elämistä vähän pidempään ettei heti tulisi riippuvaiseksi jostain muusta kuin esim. vanhemmastaan? Vai olisiko se kuitenkin parempi? Mene ja tiedä..

Manala, tyttö on vielä skini mut pysy nyt vielä huosuissas sinäkin!
Viimeksi muokannut Niba, 18.06.2010 15:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tätä mietin jo eilen: mitä ihmettä Oksasen naamalle on tapahtunu :shock:
Kuva

Se on mua nuorempi ja minä en kyllä ole nuin ruttunen ja kuivan paperin näkönen. Ja minä sentään olen osani viinasta juonu ja polttanu tupakkiaki.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Touhutippatorstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Se on potkujen jälkeen norsun vitulla?

Njoo, nyt on iltapukuinen kotona ja hot in herret ja silleen. Pitäis hiukan vielä askarrella ja pakata ja olla ja olla ja vielä hiukan olla. Potku perseelle olis tarpeellinen, tää laiskuusgeeni on aika massiivinen.

Sauna olis kiva laittaa päälle. Ja vaaleanpunaista kitaraa olis kiva rämpytellä.
Vastaa Viestiin