Perjantai aikuisille ihmisille

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Taidan olla parantumassa. Tekee mieli kaljaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja huima »

Vieläkin flunssassa sohvalla.

Vituttaa.
aimohaiku

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Ollaanpas täällä alakulotetuissa tunnelmissa. Perjantai sentään.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja annepa »

Siis MITEN teksti "jos teet niitä leipäsiä niin niihin ainekset" on vääntynyt muotoon "ainekset on jääkaapissa, ei tarvi ostaa" kun puhutaan kauppalistasta ja siitä mitä pitää ostaa?
No ei saada leipäsiä sit vissin :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohta hakemaan auto uusintakorjauksesta. Josko nyt olisi oikea sävy ja osien sovitukset kohdallaan.
Sovitukset onnistui, mutta sävy vieläkin perseellään. Miten ne viittii edes tarjota tollasta? "Joo nyt on tosi hyvin sävy kohdallaan" Okei, parani. Mutta pitäis parantua vielä kaksi samanlaista mokomaa, jotta olisi hyvä muttei erinomainen. Nyt näen selkeän eron vielä 10m päästä. STNA!
Soittavat sitten maanantaina, kiva kuulla mitä ehdottavat.

Siivoomaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
aimohaiku

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Pulkannaru kirjoitti: Siivoomaan.
No niin pitäis. Ehtiihän sitä huomennakin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ei ehdi !!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
aimohaiku

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

^

Ei kyllä ehtis. No ens viikolla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Manaaja kirjoitti: Tekee mieli kaljaa.
Samoin, mutta juon eilisen viinin jämiä. En tykkää tästä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Niba »

huima kirjoitti:Vasta nyt tajusin että Kim Cattrall, joka on Sex in the cityssä Samantha oli myös ekassa Poliisiopistossa.
Toi on paha, aika paha sanoisin ..

Niin sitten varmaan tajuat myös etttä Officer Mahoney(Steve Guttenberg) näytteli myös ranskalaiselokuvan kolme miestä ja vauva amerikkalaisversiossa?

Toivottavasti et saanut Hang Overia tästä?
Vendetta kirjoitti:Kuolen vitutukseen.
Älä nyt noin positiivinen ole!
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:En tykkää tästä.
No mikset?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei maistu meikäläisen suuhun hyvälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Ei maistu meikäläisen suuhun hyvälle.
Kyllä pitäisi aina tallata viinipullon korkin päälle, seuraavana päivänä käy lähinnä ruuanlaittoon..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Niba kirjoitti:
Vendetta kirjoitti:Kuolen vitutukseen.
Älä nyt noin positiivinen ole!
Positiivisuus on toinen nimeni.
Manaaja

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Aloittelijan virhe: Ei ole muistanut norata Nibaa heti kättelyssä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tylsää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Manaaja kirjoitti:Aloittelijan virhe: Ei ole muistanut norata Nibaa heti kättelyssä.
Kukaan muu ei leiki mun kaa ja oon kiukkunen.
ninnithequeen

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sossupokee iloksenne: hullu 8 v murhasta istunut skinhead haluu tulla kylään hakee huppariansa huomenna, jäi tänne ku oli saunomassa ku rekkis viel asu täällä. Ja lainas mulle rahaa tilille ku meni hiukan hautajaisjuttuihin omista vähistä. Nii ja hänen vaimonsa muuten on istunut 2 v puukotettuaan rekkistä aikanaan. Ihanii kavereita mulla, eikö? Ja toisaalta mun "oma" pappikin soitteli ja kyseli kuulumisia. Kyl on jengii laidasta laitaan mun kaveripiirissä, jestas :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä lähden nyt kotimatkalle :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja RP »

Mun naapurissa asuva pohattaskini on kovempi kuin sun skini. Se niin rakastaa lapsiaan, leikkii iltaisin pihalla. Olen salaa ikkunasta vakoillut. Mutta en varmana mene samalle hiekkalaatikolle saatana, olen niin vitun suvaitsematon. Ja kun se päivitteli mulle naapuruston rattijuoppomenoa kun täällä on lapsiakin, niin olin ihan et vittu saatana älä tule lähelle, olen suvaitsematon. So not.

Monta tuntia automatkaa takana. Ihanaa taas kaksin reissata, en muistanutkaan kuinka hauskoja meidän automatkat onkaan. Hyvää syömistä, hauskaa jutustelua, vielä parempaa musiikkia, kauniita maisemia. Me like.
ninnithequeen

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Helvetti soikoon, hyvää Tapion päivää kaikille! Onkohan Nibsu yksin pallogrillinsä kans Koffin puistossa?
RP

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja RP »

ninnithequeen kirjoitti:Helvetti soikoon, hyvää Tapion päivää kaikille! Onkohan Nibsu yksin pallogrillinsä kans Koffin puistossa?
Aika törkeetä ohittaa mun huomiohuorausviestini. Just sayin´.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Sossupokee iloksenne: hullu 8 v murhasta istunut skinhead haluu tulla kylään hakee huppariansa huomenna, jäi tänne ku oli saunomassa ku rekkis viel asu täällä. Ja lainas mulle rahaa tilille ku meni hiukan hautajaisjuttuihin omista vähistä. Nii ja hänen vaimonsa muuten on istunut 2 v puukotettuaan rekkistä aikanaan. Ihanii kavereita mulla, eikö? Ja toisaalta mun "oma" pappikin soitteli ja kyseli kuulumisia. Kyl on jengii laidasta laitaan mun kaveripiirissä, jestas :D
Nyt alkaa olla aika jo vähän miettiä keneltä rahaa lainaa, mutta kukapa ei olis sulle lainannu, mutta mä en lainaisi murhamiehelle enkä murhamieheltä, jos se alkaa perimään rahojaan? Enkä myöskään ihmettele miksi pisti "sun" rekkistä tikulla keuhkoon se muija. Nyt on varmaan vakka kantensa viimein löytänyt? Odotellaan kumpi fileeraa ensin? Löisin vetoa skinin puolesta koska sillä jo asianmukaista kokemusta jutusta eikä pelkkää yrittämistä?
ninnithequeen kirjoitti:Helvetti soikoon, hyvää Tapion päivää kaikille! Onkohan Nibsu yksin pallogrillinsä kans Koffin puistossa?
Valitettavasti joudun menemään Tammelaan grillaamaan makkaramestarikisoihin, olen hesassa vasta klo. 18 mutta tulen pullon kanssa vierailemaan ehkä puistoon, kiitos vaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Niba »

RP kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Helvetti soikoon, hyvää Tapion päivää kaikille! Onkohan Nibsu yksin pallogrillinsä kans Koffin puistossa?
Aika törkeetä ohittaa mun huomiohuorausviestini. Just sayin´.
Kuka sä olet?
Onko sulla jotain merkitystä?
Ja mahdollisesti kenelle?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai aikuisille ihmisille

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesper kirjoitti:Mä lähden nyt kotimatkalle :h:
Joo ei ihan menny niinku elokuvissa. Aloin limossa kyyläämään lentolippuani ja ihan huvikseni tarkistin päivämäärän kalenterista, olipa yllättävää että lento olikin seuraavalle päivälle. No, ei muuta kun AA:n tiskille vinkumaan, josko paikka heltiäisi kyseiselle päivälle. Olishan se irronnut, mutta sellaista summaa vastaan etten alkanut. Ei muuta kun tädin mukavalla hotlakupsalla läheiseen Radissoniin. No, koska ei olla Strömsössäkään, alkoi tossa muutaman mailin matkalla ihan järkyttävä myrsky. Koko auto heilui kun Lintsillä konsanaan, taivas pimeni ja salamoi aivan tolkuttomasti. Niinhän siinä sitten kävi että siinä silmien edessä alkoi sähkölinjaa kaatua, tolpat napsui poikki kuin hammastikut ja linjaa kaatui sekä tielle että junaradalle. Eipä siis yllättänyt, ettei hotellissakaan ollut sähköjä eli sisäänkirjautuminen ei onnistunut. Siinä sitten odoteltiin viranomaisten määräyksiä, pitääkö kokonaan evakuoitua jonnekin huitsin kuuseen, mutta taas suomalainen rauhallisuus palkittiin. Siinä missä paikalliset järjesti kohtauksen toisensa perään, meikäläinen odotteli rauhallisesti tilanteen selkiintymistä. Ja kas, pari tuntia ihmeteltyäni sähköt jostain ihmeen syystä palasi ja olinkin sitten ensimmäisenä tsekkaamassa sisään. Kukaan muu ei ole saanut sähköjä takaisin, poliisin mukaan 300 000 ihmistä on ilman virtaa. Ruokaakaan ei saa mistään muualta kuin hotlan ravintolasta, paras juustoburgeri minkä olen koskaan syönyt.

Hotelli on täynnä, ovat peruneet melkein kaikki O'Haresta lähtevät lennot. Olis paree lähteä huomenna...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin