Lutkille lauantaita

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jalat venytelty. Kaljaa naamaan ja pokerit käyntiin. Kaksi viime viikonloppua mennyt kärvistellessä, joten känni päälle nyt tai ei koskaan!
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Tekisi mieli lutkastella mutta vituikshan tää on taas mennyt.
Dumis

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vendetta kirjoitti:Tekisi mieli lutkastella mutta vituikshan tää on taas mennyt.
Mää lähen lutkailee :twisted:

Broidikin meinaa lutkastella kun pölli mun puvun paidan, tulee kova kilpailu!
Viimeksi muokannut Dumis, 19.06.2010 17:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Dumis kirjoitti:
Vendetta kirjoitti:Tekisi mieli lutkastella mutta vituikshan tää on taas mennyt.
Mää lähen lutkailee :twisted:

Broidikin meinaa lutkastella kun pölli mun puvun paidan, tulee kova kilpailu!
Näytä niille mistä kukko kusee :twisted:
RP

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja RP »

RP kirjoitti:
RP kirjoitti:Ylermi, voin olla sun henkisenä tukena. Mutkin pistettiin pesemään ikkunoita, makkari jo valmis. Hitaasti hyvää tulee.
Nyt on olohuoneen ikkunatkin hoidettu. 4h kahden huoneen ikkunoiden pesuun. Olen selkeästi vedossa tänään. Josko saisi seuraavaksi keittiön ikkunat, varaan pari tuntia, voin tehdä samalla tähdellisiä asioita.
Edelleen ikkuna pesemättä. Otetaan seuraavat kaksi tuntia varaukseen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja aasi »

IngloriousBastard kirjoitti:Näemmä tänne valuu citystä ja eräältä toiselta palstalta kirjoittajia aika tasaisella tahdilla.
Eurosinkut? Thaiklupi? Kaksplus? Murha.info? Sexwork.net?

Aika monesta paikasta on taas kuluvan kuun aikana tullut kävijöitä tilastojen perusteella. Ei nuo kyllä kirjoittajissa ole mun mielestä mitenkään näkynyt.
Manaaja

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
Vendetta kirjoitti:Tekisi mieli lutkastella mutta vituikshan tää on taas mennyt.
Mää lähen lutkailee :twisted:

Broidikin meinaa lutkastella kun pölli mun puvun paidan, tulee kova kilpailu!
On se rankkaa kun on koko suvussa vaan yks puvun paita käytössä. :D
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Vendetta kirjoitti:Tekisi mieli lutkastella mutta vituikshan tää on taas mennyt.
Mää lähen lutkailee :twisted:

Broidikin meinaa lutkastella kun pölli mun puvun paidan, tulee kova kilpailu!
On se rankkaa kun on koko suvussa vaan yks puvun paita käytössä. :D
Hei ei kaikki voi olla rikasta eliittiä, niinku me.
RP

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper, millanen on sää nyt? Kaikki ok?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ylermi! Olitko se sinä kun ostit Jyskistä pimennysverhon ja kipeilit että reunoilta falskaa valoa? Ostin kanssa tänään, toimii hyvin kun asentaa väärin päin. Eli niin että rulla ylhäällä jää näkyviin ja verho mataa ikkunaa myöden. Tai sitten on vaan niin synkkä päivä ettei mitään näy vaikka olisi verhot aukikin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Sola »

Tuli jo teitä ikävä.
Manaaja

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Melnais kirjoitti:Ylermi! Olitko se sinä kun ostit Jyskistä pimennysverhon ja kipeilit että reunoilta falskaa valoa? Ostin kanssa tänään, toimii hyvin kun asentaa väärin päin. Eli niin että rulla ylhäällä jää näkyviin ja verho mataa ikkunaa myöden.
Täh? Eikö rullaverhot asenneta aina noin päin, että rulla jää näkyviin ja verho laskeutuu alas sieltä takakautta? Ainakin jos mä oon joskus kuviollisia verhoja ostanut, niin ei niitä ole voinut edes muuten päin asentaa tai naamalle olis tullut ainoastaan taustakangasta.

OOTTEKSTE NYT IHA URPOI HÄ?
ninnithequeen

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sola kirjoitti:Tuli jo teitä ikävä.
Kuki se siellä..?
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Sola »

ninnithequeen kirjoitti:
Kuki se siellä..?
Prinsessa Seinäruusunen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Vesper, millanen on sää nyt? Kaikki ok?
Sää on aurinkoinen ja tyyni, kaikki ok. Eiköhän mun lento lähde ihan normisti tänään. Uutisissa näyttivät just kuvia ytimestä, aika karua jälkeä. Ja onhan täällä pääsyt ihmisiä hengistäänkin, kun ovat jääneet kaatuvien juttujen alle.
Oli hauskaa käydä eilen kaupassa, kun sielätkin oli sähköt poikki lähes kaikkialta eikä kulmä/pakkaskaappeja saanut avata :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kuki se siellä..?
Prinsessa Seinäruusunen.
Kuka?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja swirl »

Oon nukkunut koko päivän krapuloissani ja nyt alkaa viimein olotila normalisoitua. Vedettiin näköjään Kreitsun kanssa kolmen litran tonkallinen punkkua. Ilta oli kyllä erinomaisen mukava :)

Huomaa, että eilen on käyty salilla ja jätetty venyttelemättä. Olen ihan järjettömän kipeä. Vielä pitäisi tänään tehdä sata vatsalihasliikettä, kun menin uhoamaan tekeväni sata päivässä seuraavan kuukauden alan. Eilisestä koitoksesta absit ovat kyllä ihan hiton kipeät.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Manaaja kirjoitti:
Sola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kuki se siellä..?
Prinsessa Seinäruusunen.
Kuka?
Epäilen vähän, että se seko, joka kirjoittaa hetken aikaa joka ketjuun ja häippäsee sen jälkeen vetämään Valiumia.
Paras päivä ikinä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Manaaja kirjoitti: Täh?
Meni vasta pimennysverhoneitsyys, ei voi tietää. Näissä oli ainakin toisella puolella kuviointi, joka siis nyt jäi näkymään ikkunasta ulospäin. Näkyköön sinne, ei ole tarkoitus verhoa tiirailla silloin kun se alhaalla on vaan nukkua, aaahh, pimeässä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:Ylermi, voin olla sun henkisenä tukena.
Taisit olla. Reissu anoppilaan oli vallan leppoisa. Vedin sitten viisi grillipihviä, ransuja, kasviksia, juustotomskuja sekä muurinpohjalettuja, jädee ja mansikoita. Sit hei tää: haalin rotevan tukun äijäpisteitä, kun ekaa kertaa heiluin moottorisahalla tehden polttopuita. Oli kaikki välineet ja vermeet viimosen päälle. Nyt vaan tankkaan kaikkee terveellistä ja epäterveellistä huomista 50:ä varten.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Melnais kirjoitti:Ylermi! Olitko se sinä kun ostit Jyskistä pimennysverhon ja kipeilit että reunoilta falskaa valoa?
Muija, muistit prikuulleen. Siis joo, ideasi kääntämisestä voi toimiakin, mutku meillä on sellanen vaalean lila ja toinen puoli on sitten harmaa, enkä haluis sillee harmaata katsella. Mut kiide ideasta!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:Vesper, millanen on sää nyt? Kaikki ok?
Sää on aurinkoinen ja tyyni, kaikki ok. Eiköhän mun lento lähde ihan normisti tänään. Uutisissa näyttivät just kuvia ytimestä, aika karua jälkeä. Ja onhan täällä pääsyt ihmisiä hengistäänkin, kun ovat jääneet kaatuvien juttujen alle.
Oli hauskaa käydä eilen kaupassa, kun sielätkin oli sähköt poikki lähes kaikkialta eikä kulmä/pakkaskaappeja saanut avata :]
Toivotaan että pääset pian kotimaan kamaralle! Katselin netistä uutisia ja hiukan funtsin että kai meidän Vesper on kondiksessa! Mutta mikä hotteuden tappais ;)

Keittiön ikkuna pesty.
IngloriousBastard
Kitisijä
Viestit: 13
Liittynyt: 23.11.2009 15:40
Viesti:

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja IngloriousBastard »

aasi kirjoitti: Eurosinkut? Thaiklupi? Kaksplus? Murha.info? Sexwork.net?

Aika monesta paikasta on taas kuluvan kuun aikana tullut kävijöitä tilastojen perusteella. Ei nuo kyllä kirjoittajissa ole mun mielestä mitenkään näkynyt.
Harva vissiin osallistuu keskusteluihin. Muutamalla saitilla vain nähnyt suorat linkit avauksissa Kitinään ja puhetta asiasta, sekä muilta palstoilta tuttuja nimimerkkejä rekisteröityneenä, mutta never mind. Kunhan vain havainnoin virtuaaliympäristöäni.

Nyt ulos! Jei.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Muija, muistit prikuulleen. Siis joo, ideasi kääntämisestä voi toimiakin, mutku meillä on sellanen vaalean lila ja toinen puoli on sitten harmaa, enkä haluis sillee harmaata katsella. Mut kiide ideasta!
Ei sitä verhoa voisi sitten rullata siihen "tangolleen" ensin toisinpäin? Olen nyt miettinyt ja pohtinut ja kontaktimuovirullan kanssa pyöritellyt, ja jos rullaverho toimii kuten muistelen, niin väärinpäin rullaus vaihtaisi väriä.

Testailen vielä vessapaperilla :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Lolita »

:doh:

Ei se mene niin tietenkään. Rullaa sen verhon minihn suuntaan tahansa niin tämä puoli on tämän värinen ja toinen toisen värinen. Idiootti!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin