Lutkille lauantaita

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tupla :doh:

Sitä ei tarvitse kääntää, jos vaihtaa pyörimissuuntaa, eli olin aluksi sittenkin oikeassa. Jos rullaverho toimii kuten muistelen ja kiertosuuntaa voi vaihtaa pöyrittämällä toiseen suuntaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RP

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja RP »

:lol:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Siis Ylermi, kierrä verho tangolleen toiseen suuntaan, niin se laskeutuu ikkunaa myöten ja nätti väri pysyy sisällepäin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bhven

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Lolita kirjoitti:Siis Ylermi, kierrä verho tangolleen toiseen suuntaan, niin se laskeutuu ikkunaa myöten ja nätti väri pysyy sisällepäin.
Ja sille kadulle päin näkyvälle puolelle voi piirtää tussilla hakaristin tai kirkkoveneen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tää O'Haren kenttä on kyllä paskin ikinä. Tyhmät jenkit päästetään sisäisten lentojensa kanssa samalle puolelle hengaamaan, eli pelkkiä ravintoloita ja yksi noin postimerkin kokoinen Duty Free, jossa ei juuri mitään ostettavaa. No, sain sieltä kosmetiikkaa.. Nää ei kyllä tajua bisneksen ja eurooppalaisen rahan päälle hittojakaan. Missä kaikki laukut, helyt ja kuteet?! No, ehkä seuraavalla kentällä onnistaa...

Ja mistä lähtien laukku on saanut painaa vaan 25kg ja toisesta laukusta on alkanut mennä $50 lisämaksu? Sinisiä nappeja naamaan ja unta palloon, sano.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja more »

swirl kirjoitti:
Huomaa, että eilen on käyty salilla ja jätetty venyttelemättä. Olen ihan järjettömän kipeä. Vielä pitäisi tänään tehdä sata vatsalihasliikettä, kun menin uhoamaan tekeväni sata päivässä seuraavan kuukauden alan. Eilisestä koitoksesta absit ovat kyllä ihan hiton kipeät.
Wäänsiks niinku yhteenmenoon? Tuliko puke?:)
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja huima »

IngloriousBastard kirjoitti: Muutamalla saitilla vain nähnyt suorat linkit avauksissa Kitinään ja puhetta asiasta, sekä muilta palstoilta tuttuja nimimerkkejä rekisteröityneenä, mutta never mind. Kunhan vain havainnoin virtuaaliympäristöäni.
Url?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Tää O'Haren kenttä on kyllä paskin ikinä.
Mitäs tykkäsit windy citystä? Jos muistat, olin siellä pari viikkoa, kun veli opiskeli siellä. Asuttiin laitakaupungilla omakotitalossa, mut usein poikettiin keskustassa. Se pääkatu tais olla magnifient mile (tai jotain) ja kaikki putiikit oli siellä, varmaan pokkeilit kaupoissa? Kävikkö Searsin näköalatasanteella? Tai mis kaikis kohteis ja vempeleis kävit?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Tää oli mun kolmas visiitti Chicagoon, aika vähän vempeleitä siis tällä kertaa. Tykkään kyllä kaupungista. Ekat yöt asustin Magnificent Milella, pari kauppaa tuli koluttua... Parhaat shoppaukset silti Oak Brookissa ja jopa DesPlainesissa, jonne jouduin omien lippusekoilujeni takia. Ei oo kyllä enää mikään ostosparatiisi, kun euro heikentyny ja jenkit nostaneet hintojaan.

Manchesterin kenttä positiivinen ylläri ja sain vihdoin hajuvetenikin ostettua kohtuu hintaan :)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Vendetta kirjoitti:Tekisi mieli lutkastella mutta vituikshan tää on taas mennyt.
Mää lähen lutkailee :twisted:

Broidikin meinaa lutkastella kun pölli mun puvun paidan, tulee kova kilpailu!
On se rankkaa kun on koko suvussa vaan yks puvun paita käytössä. :D
On joo, varsinkin kun se ei edes vienyt sitä paitaa mitä kuvittelin, vei vielä paremman paidan. Mut joo, olipas ilta ja siinä ei paidoilla paljoa koreiltu kun oulunkylän paikalliseen sit lopulta mentiin kolmella taksilla porukka :D
Vastaa Viestiin