Maanantaimölli

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
elco

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja elco »

Olen hionut juhannustaktiikkaa. Tavoite on lähteä pelaamaan omaa peliä ja katsoa mihin se riittää. Koska hyökkäys on paras puolustus varaan mukaan kolme litraa vodkaa, pullon camparia, 16 kaljaa ja 18 lonkeroa. Katsotaan onko jussina meidän päivä.

Muutenkin setti on ihan kohdallaan: nuoria ihmisiä, muskelivene tai pari ja pyrotekniikkaa, tietenkin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mun juhannussuunnitelma on: ei mitään.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Piti tehdä tänään ilallla etätöitä, mutta PRKL en muista työkoneen ensimmäistä salasanaa!!1 aaRGhh! Kaksi päivää töitä ennen kesälomaa ja viiden päivän työt :apuva: No, tiedämpähän mitä teen huomenna illalla..

Aamulla auto toisen kerran uusintakorjaukseen pajalle. Josko nyt alkaisi värinsävy osumaan kohdalle?! Ja saa luvan lähteä toista puolta peittävä maalisumu samalla kertaa. Toisaalta, toi tarkoittaa lähes koko auton ilmaista myllytystä/maalausta :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Niba »

elco kirjoitti:Olen hionut juhannustaktiikkaa. Tavoite on lähteä pelaamaan omaa peliä ja katsoa mihin se riittää. Koska hyökkäys on paras puolustus varaan mukaan kolme litraa vodkaa, pullon camparia, 16 kaljaa ja 18 lonkeroa. Katsotaan onko jussina meidän päivä.

Muutenkin setti on ihan kohdallaan: nuoria ihmisiä, muskelivene tai pari ja pyrotekniikkaa, tietenkin.
Jyrvilehdon viitoittamaa väylää??

Ei saisi olla vahingoniloinen varsinkin kun tappoi viattoman? kaverinsa, mutta jos ei muuta rangaistusta saa niin, käy tämäkin..
Vesper kirjoitti:Mun juhannussuunnitelma on: ei mitään.
Onneksi oot riittävän epäsosiaalinen ihminen?
Kutsu vaikka veli kylään, se tekisi hyvää sille!
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Paska päivä, huomenna paremmin.
Zeb

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Manaaja kirjoitti:Jaaha, Citylle on näköjään perustettu nyt jo toinen pakojaostokeskusteluryhmä, http://banaanisaari.fi
Piti käydä nuuskimassa. Keskustelun taso vaikutti aika samanlaiselta kuin Cityssä, ei hirveän innostavaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Niba »

Zeb kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jaaha, Citylle on näköjään perustettu nyt jo toinen pakojaostokeskusteluryhmä, http://banaanisaari.fi
Piti käydä nuuskimassa. Keskustelun taso vaikutti aika samanlaiselta kuin Cityssä, ei hirveän innostavaa.
, NUUSKIJA!
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Zeb kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jaaha, Citylle on näköjään perustettu nyt jo toinen pakojaostokeskusteluryhmä, http://banaanisaari.fi
Piti käydä nuuskimassa. Keskustelun taso vaikutti aika samanlaiselta kuin Cityssä, ei hirveän innostavaa.
Vaatii vissiin rekisteröitymisen jos haluaa edes nuuskia? Ei hirveästi huvita.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:Tämä ei nyt ole se pointti vaan se, etten olisi aikanaan uskonut ikinä olevani tyytyväinen palkkaani.
Hyväksyn, onhan se tyylikästä olla kertomatta. Jos nyt innostuspäissäsi olisit moisen summan möläyttänyt.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Zeb

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Manaaja kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Piti käydä nuuskimassa. Keskustelun taso vaikutti aika samanlaiselta kuin Cityssä, ei hirveän innostavaa.
Vaatii vissiin rekisteröitymisen jos haluaa edes nuuskia? Ei hirveästi huvita.
Joo, pitää rekata. Ei ole iso vaiva, mutta ehkä sittenkin liian iso.
Vastaa Viestiin