Maanantaimölli

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Tulivatko uudet pultit sitten myös tuohon kaikkiin renkaisiin? Arvelin juuri, että et taida satasella selvitä. Mutta pistitkin kunnon luvun pöytään.
Mulla oli lukkopultit takakontissa eli eivät tulleet, ihan pelkkä kumi töineen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lolleroinen, oon viimeisenä firman kisaveikkauksessa eli 70/70.
Siirryin meitin kisan johtoon Brazilian, Paraguain ja Tanskan voitokkaiden pelien lopputuloksen osuttua nappiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lolleroinen, oon viimeisenä firman kisaveikkauksessa eli 70/70.
Siirryin meitin kisan johtoon Brazilian, Paraguain ja Tanskan voitokkaiden pelien lopputuloksen osuttua nappiin.
Keskimäärin siis ok 8) Kitinä ei petä koskaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lolleroinen, oon viimeisenä firman kisaveikkauksessa eli 70/70.
Siirryin meitin kisan johtoon Brazilian, Paraguain ja Tanskan voitokkaiden pelien lopputuloksen osuttua nappiin.
En laittanut taaskaan mitään vetoja kun olis kuitenkin ihan arpapeliksi mennyt. Omat suosikit näyttävät juurikin konttaavan joten perseelleen olis männyt.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oma suosikkini on jo tippunut jatkosta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:210€ renkaasta töineen, aika kallista. Ja kaiken lisäksi kesärenkaat vaihtanut Vianor oli laittanut renkaisiin jotkut väärät pultit, paskiaiset!
Tulivatko uudet pultit sitten myös tuohon kaikkiin renkaisiin? Arvelin juuri, että et taida satasella selvitä. Mutta pistitkin kunnon luvun pöytään.

Siis ovatko ne eripituiset eri vanteille? Ei voi tietää, kun Rellussa ovat aina samat orkkisvanteille olivat sitten "peltiä" tai "alumiinia".
Moi "tietäjä"!
Sä olet niin väärässä, mun coupe meganessa on nimenomaan eri pulttonit, pelti ja alut erikseen, molemmat ovat renaultin omia vanteita, et mene nyt vaan ittees syvälle ja takaapäin? :lol: :lol: :lol:

joo 2000 mallia
Viimeksi muokannut Niba, 21.06.2010 14:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:210€ renkaasta töineen, aika kallista. Ja kaiken lisäksi kesärenkaat vaihtanut Vianor oli laittanut renkaisiin jotkut väärät pultit, paskiaiset!
Joo ei oo tullu Vianorilla eikä Euroshopperilla asioitua sen vuoksi että mun mielestä noi kaksi firmaa yhdistävät aivan erityisellä tavalla seuraavat ominaisuudet:

- Kallis
- Ylimielinen
- Ammattitaidoton

Rengasmaailma on palvellut kympillä paremmin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Euromasterilla olivat kuitenkin rehellisiä ja sanoivat ettei kumia löydy. Vianor taas oli laittamassa mun Continentalin pariksi jonkun testivoittajanokian, ja Tikkurilan Renkaassa ilmoittivat ettei pitää vaihtaa molemmat eturenkaat, jos yhtä aletaan vaihtamaan eikä samanlaista löydy.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Euromasterilla olivat kuitenkin rehellisiä ja sanoivat ettei kumia löydy. Vianor taas oli laittamassa mun Continentalin pariksi jonkun testivoittajanokian, ja Tikkurilan Renkaassa ilmoittivat ettei pitää vaihtaa molemmat eturenkaat, jos yhtä aletaan vaihtamaan eikä samanlaista löydy.
Joo siis Vianorin ehdottelema temppu oli jo suorastaan rikollinen. Katsastusmies voi hylätä koko kiesin jos on eri fillarit samalla akselilla, eikä sitä voi muutenkaan millään tavalla suositella sen vuoksi, että erilaisissa renkaissa on erilaiset vesiliirto- ym. ominaisuudet. Aivan käsittämätöntä että koettavat myydä "tää on parasta" -kortilla alle eri kumia.

Euromasterilla tuntuvat olevan "rehellisiä" koska eivät jaksa tehdä minkäänlaisia töitä. Katsovat korkeintaan omasta maahantuontivarastosta ja sanovat että sori ei oo, mee muualle. Mulla on itelläni ihan samanlaisia kokemuksia euroshopperin palvelusta. Niitä ei yksinkertaisesti kiinnosta, niillä on liikaa asiakkaita tms.

Rengasmaailmaan kun oon ongelmieni kanssa menny, niin ne on soitelleet jopa saksalaisille tukkureille perään jos oon jotain tiettyä yhtä rengasta halunnut, ja tilanneet sieltä sitten rahtina seuraavan kuorman yhteydessä kaipaamani erikoisrenkaan, jonka toimitusaika on yleensä ollut 1-2 päivää. Nää euroshopperit vois mun käsittääkseni vieläkin isompina rengasketjuina tehdä ihan samat jos todella olisi halua palvella asiakasta, mutta kun sitä asiakaspalveluhalua ei nimenomaan tunnu löytyvän vähimmissäkään määrin. Itse asiassa ainakin tonne Suomenojan Euromasteriin kun menee, niin tiskin takana tulee ihan sellanen fiilis että anteeks että oon tässä tuhlaamassa järjettömän tärkeetä koneennäpytys-iltalehdenlukuaikaanne.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kesäloma, ja ulkona on 12 astetta lämmintä ja kylmä tuuli. Brrr! Onko tää ollut jotenkin normaalia viileämpi kesä?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja annepa »

aasi kirjoitti:Kesäloma, ja ulkona on 12 astetta lämmintä ja kylmä tuuli. Brrr! Onko tää ollut jotenkin normaalia viileämpi kesä?
Ei. Mut kohta läpsähtää kaksymppiä ja yli mittariin :wink:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:
aasi kirjoitti:Kesäloma, ja ulkona on 12 astetta lämmintä ja kylmä tuuli. Brrr! Onko tää ollut jotenkin normaalia viileämpi kesä?
Ei. Mut kohta läpsähtää kaksymppiä ja yli mittariin :wink:
Niin, 20m/s ja yli.
Manaaja

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jaaha, Citylle on näköjään perustettu nyt jo toinen pakojaostokeskusteluryhmä, http://banaanisaari.fi
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vittuun autonrenkaat - nyt tekis kunnon pano terää!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:
aasi kirjoitti:Kesäloma, ja ulkona on 12 astetta lämmintä ja kylmä tuuli. Brrr! Onko tää ollut jotenkin normaalia viileämpi kesä?
Ei. Mut kohta läpsähtää kaksymppiä ja yli mittariin :wink:
Niin, 20m/s ja yli.
No eipä ois sääskiä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kreitsu kirjoitti:Vittuun autonrenkaat - nyt tekis kunnon pano terää!
Aika iso vittu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Bluntly kirjoitti:Oma suosikkini on jo tippunut jatkosta.
Suomi?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NIG
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oli taas Vuoden Äiti ja karjui keskellä suojatiellä hajonneille vaunuille, tai lähinnä tytölle että sinähän työnnät poikaa kun kannoin neljää kassillista tavaraa rikkoutuneesta ala-osasta. Mummo sanoi ettet noin voi rumasti sanoa lapselle ja multa pääs "Vittu ku tietäsit tilanteen ni oisit saatana ihan hiljaa!"

Nimimerkillä 7 e rahaa ja kahdet rikkinäiset (tosin ilmaiseksi tietty,kiitos siitä) saadut vaunut. Eläköön yksinhuoltajuus ja kusipää-isät!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:Vittuun autonrenkaat - nyt tekis kunnon pano terää!
Kuulostaa hyvältä!

Ihan tunteettomasti vaan antaisit mennä?

Naiset aina pitää mölyt mahassaan eikä oo toiminnan ihmisiä!

Hyvä, hyvä lisää tätä!
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ninni. Mummo oli ihan oikeassa. Ei omaa paskakäytöstä voi maailman tappiin saakka puolustella paskoilla elämäntilanteilla joihin on itse itsensä järjestänyt.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ninnithequeen kirjoitti:Eläköön yksinhuoltajuus ja kusipää-isät!
Hmm, käsittääkseni UK ei ole tehnyt mitään saadakseen osakseen haistattelua tai muuta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:Ninni. Mummo oli ihan oikeassa. Ei omaa paskakäytöstä voi maailman tappiin saakka puolustella paskoilla elämäntilanteilla joihin on itse itsensä järjestänyt.
Ja vielä purkaa sitä viattomiin luontokappaleisiin. Eri asia jos aikuiselle rähjäis kun aikuinen saattaa ymmärtää että mulle nyt vaan rähjätään koska olen kuulolla, ei kyse ole siitä että olen tehnyt jotain väärin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ninni. Mummo oli ihan oikeassa. Ei omaa paskakäytöstä voi maailman tappiin saakka puolustella paskoilla elämäntilanteilla joihin on itse itsensä järjestänyt.
Ja vielä purkaa sitä viattomiin luontokappaleisiin. Eri asia jos aikuiselle rähjäis kun aikuinen saattaa ymmärtää että mulle nyt vaan rähjätään koska olen kuulolla, ei kyse ole siitä että olen tehnyt jotain väärin.
Niin. Jos joku tuntematon mummokin jo puuttuu sanailuun, niin kyllä siinä on vähän pahempaakin taidettu syyttä viattomalle kakaralle sanoa kuin "siinähän työnnät poikaa". Tollaset vitun ja saatanan heittelyt vielä päälle niin voi terve.

Vituttaa nitskun ja nitskun tulevaisuuden puolesta, todella. Tälleen se piiri pieni pyörii ja käytösmallit periytyy.
RP

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja RP »

Hyh hyh.

Miehen väitös meni hyvin, nyt juhliin ja sit viinaa. Hyvä plään.
Vastaa Viestiin