Maanantaimölli

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kreitsu kirjoitti:Melkein viikon kestänyt flunssantapainen, joka ehti jo melkein parantua, on nyt iskenyt uudella tavalla. Korviin koskee ja tuntuu kuin koko pää olisi "kuplassa". Onkohan tää vakavaa?!
Mulla on ihan sama. Viikko sitten sunnuntaina alko kurkkukivulla, sitten tuli maanantaina kurkkukivun lisäks se hirvee räkäkuume, joka vei vähän pois huomiota itse kurkkukivulta.

Eilen sitten alko jo olla ihan terve olo, paitsi mitä nyt aivoja saa vielä niistää jonkin verran säännöllisesti päästä. Nukkumaanmennessä huomasin vaan älyttömän korvakivun, ja sekin lähinnä vasemmassa korvassa. Tänään on vielä vähän sellasta pientä korvakipua ja just tollanen ilmapallomainen olo päässä. Tais olla toi korvan vihlominen vaan joku epätoivonen loppurykäsy. Sitä vaan vitutti etten kuollukaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Melkein viikon kestänyt flunssantapainen, joka ehti jo melkein parantua, on nyt iskenyt uudella tavalla. Korviin koskee ja tuntuu kuin koko pää olisi "kuplassa". Onkohan tää vakavaa?!
Mulla on ihan sama. Viikko sitten sunnuntaina alko kurkkukivulla, sitten tuli maanantaina kurkkukivun lisäks se hirvee räkäkuume, joka vei vähän pois huomiota itse kurkkukivulta.

Eilen sitten alko jo olla ihan terve olo, paitsi mitä nyt aivoja saa vielä niistää jonkin verran säännöllisesti päästä. Nukkumaanmennessä huomasin vaan älyttömän korvakivun, ja sekin lähinnä vasemmassa korvassa. Tänään on vielä vähän sellasta pientä korvakipua ja just tollanen ilmapallomainen olo päässä. Tais olla toi korvan vihlominen vaan joku epätoivonen loppurykäsy. Sitä vaan vitutti etten kuollukaan.
Niin meillä oli ihan oma ketju näitä pikku kipusia varten, älä nyt yritä kalastella jotain myötähäpeää itsellesi?
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oisko se Niban bannaaminen nyt loppupeleissä sitten niin väärin? Se on kuitenkin 9:lle/10:stä norattu, eikä norauksesta poisottaminen ole koskaan tuottanut varmaan kenellekään fiilistä että huh, kylläpä kannatti!
ninnithequeen

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

par-sky kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eläköön yksinhuoltajuus ja kusipää-isät!
Hmm, käsittääkseni UK ei ole tehnyt mitään saadakseen osakseen haistattelua tai muuta.
UK ei liittynyt asiaan millään tavalla. Mä vaan ärähdin kiukuttelevalle tytölle ja kaikelle siinä samalla kun mikään, ei niin vitun mikään toimi, onnistu, menis niinku pitäs.

UK sai osansa haistattelunsa jo äsken puhelimessa. Nyt tapellaan hakeeko hän tytsän pe vai la. Suksikoon vittuun prkl.

Ruokin juuri 4 lasta ja viihdytin heitä ja olin erittän ystävälinen, jonnekin tää pitää purkaa taas.

2 kakaraa lähti poimii lupiineja mulle just ku vanhat on kuihtunu maljakoihin. Söpöä :h:
ninnithequeen

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja rakkaalle Manikselle, tule elämään tätä elämää, edes päiväksi. Ota nää mun tunteet ja vastuut ja yksinäisyys ja ala sitten vasta kiukuttelemaan kuin vitun lihava sä oot vaikka syöt niin vähän?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eiköhän meistä jokaisen pidä eää niiden omien tekojen seurausten kanssa, oli ne sitten äpärälapsia tai liikaa läskiä varressa, turha kai tässä on kenenkään alkaa elämäntilanteitaan keskenään vertaamaan. Aina löytyy joku jolla menee vielä huonommin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onks tein kummitäti just haudattu, äiti saattohoidossa, faija ja broidi täysin rikki, pojalla sydänvika ja isänsä jota ei vittuukaan kiinnosta. Hei kamoon. Te SAMAT idiootit jaksatte kyllä.

Mut hei antakaa tulla vaan. Täs mikään auta enää.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 21.06.2010 18:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Ota nää mun tunteet ja vastuut ja yksinäisyys
Mene lataamoon jos tolta tuntuu.
ninnithequeen

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ota nää mun tunteet ja vastuut ja yksinäisyys
Mene lataamoon jos tolta tuntuu.
Ja hylkäisin lapseni ja karvlapseni? Ja asunto menis samalla? No way.

Apua, jota on joka saatanan suunnalta luvattu ja sitte peruttu on kyl ollu joo.

Mutta elämähän on pettymyksiä täynnä. Se on jo huomattu. Josko JOSKUS taas ois kivaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

ninnithequeen kirjoitti:Onks tein kummitäti just haudattu, äiti saattohoidossa, faija ja broidi täysin rikki, pojalla sydänvika ja isänsä jota ei vittuukaan kiinnosta.
Öh, kun kerran kysyit... Tätini makaa sairaalassa koomassa jo viidettä viikkoa jäätyään pakettiauton alle. Toinen mummoni on saattohoidossa ja olen nyt itse toisella mummolla yrittämässä auttaa häntä arjessa ja lohduttaa häntä. Tekee pahaa katsoa vierestä etenkin kun mummoni kaksi poikaa ovat tehneet itsemurhan.

Joten et sä nyt ihan ainoa ole, jonka lähipiirissä on murhetta. Moni ei vaan huutele niitä ääneen täällä ja itke miksi MINULLE aina käy näin.

Ai niin, ja kaiken lisäksi mulla on flunssa, snif. Miksi mulle aina käy näin, kukaan ei välitä musta ja lässyti lää. Voisko joku antaa mulle uuden käsilaukun ja vähän rahaa, pliis!?

Anteeks ja hei.
ninnithequeen

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreitsu, kaikki ei tosiaan huutele. Mä huutelen kun ei muutakaan ole ku tää vitun netti "aikuisena" seurana.

Oikein kaunis kiitos kommentistasi :doh:
Chap

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Chap »

:paijaa:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Juhannuksen ruokavalmistelut näyttää menevän päin persettä.

Avomaankurkut loppuivat kesken, lihasta ei taida tarvita paljoa odottaa ja mikä pahinta, miehellä on nälkä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ota nää mun tunteet ja vastuut ja yksinäisyys
Mene lataamoon jos tolta tuntuu.
Ja hylkäisin lapseni ja karvlapseni? Ja asunto menis samalla? No way.

Apua, jota on joka saatanan suunnalta luvattu ja sitte peruttu on kyl ollu joo.

Mutta elämähän on pettymyksiä täynnä. Se on jo huomattu. Josko JOSKUS taas ois kivaa.
Kato kun se että sulla menee sun mielestä erityisen huonosti ei nyt vain ole mikään syy eikä edes vitun paska tekosyy kohdella läheisiään väärin ja oikeuttaa sillä turvattoman kasvuympäristön luomista jälkeläisilleen.

Jos nyt ihan suoraan sanotaan niin kyllä, mun mielestä se olis kaikkien kannalta paras ratkaisu että sulta otettais lapset pois hetkeksi ja järkättäis sun henkinen kapasiteetti vähän parempaan balanssiin ennenkuin sä alkaisit yrittämään uudestaan noita perheen pystyssäpitojuttuja. Sekä sun, että sun lapsien, että sun ukkokulties kannalta. Tollasella vapisevin käsin suoritetulla raskaustesti-raivokohtausmeiningillä kun ei kasvatella yhtäkään tasapainoista jälkeläistä, joka ei joutuis kärsimään mutsinsa raivareidenpeloista ja muusta jatkuvasta siihen liittyvästä turvattomuudesta.

Sä itse järkkäät jatkuvasti itelles lisää stressiä just sen vuoksi, että sulla ei ole kykyä ottaa sitä vastuuta itsellesi, mitä sulla pitäisi olla, ja sä kapinoit perheenäitinä kuin 15-kesäinen teinikakara luetellen mihin kaikkeen easyliving-elämään sulla pitäisi sun mielestäsi olla oikeus ilman että täytyy olla jatkuvasti miettimässä ja itkemässä siitä seuraavia jälkiseuraamuksia. Sulla on mun mielestä tällä hetkellä identiteetti niin hukassa että hirvittää. Enkä sano tätä pahalla, enkä toivo sulle tai läheisilles huonoa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

McJanne kirjoitti:Ei vittu tätä mun elämää. Ei vitun vitun vittu.
No sentäs on elämää sulla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Ann »

Bluntly kirjoitti: Avomaankurkut loppuivat kesken, lihasta ei taida tarvita paljoa odottaa ja mikä pahinta, miehellä on nälkä.
Onnea!
Rotan aivot valtasivat pääni.
elco

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja elco »

Tuli elämäni suurin palkka. Vähän epäuskoinen olo tilille kolahtaneesta lomarahojen siivittämästä rahamäärästä; varmaan eka kerta elämässäni noin positiivisessa mielessä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Tuli elämäni suurin palkka. Vähän epäuskoinen olo tilille kolahtaneesta lomarahojen siivittämästä rahamäärästä; varmaan eka kerta elämässäni noin positiivisessa mielessä.
Vietkö mut shoppaamaan?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Vietkö mut shoppaamaan?
Sä oot kyllä kyltymätön.
ninnithequeen

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manis. Sä oot uskomaton idiootti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:Tuli elämäni suurin palkka. Vähän epäuskoinen olo.
Kerro nyt muillekin kuinka iso, niin ollaan joukolla epäuskoisia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Manis. Sä oot uskomaton idiootti.
Hyvä, siitä se paraneminen lähtee, neiti latvalaho!
elco

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja elco »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Kerro nyt muillekin kuinka iso, niin ollaan joukolla epäuskoisia.
Tämä ei nyt ole se pointti vaan se, etten olisi aikanaan uskonut ikinä olevani tyytyväinen palkkaani. Homma kummentaa sekin, että olen jo vuoden verran mennyt enemmän tai vähemmän samalla liksalla (joku 3% korotus taisi tosin tulla).

Hyvin siis menee, mutta menköön.

Freelanceriys olisi kyllä aika typerryttävä visio: nykyansiotason voisi saavuttaa tekemällä vuodessa 8kk töitä. Jättämällä säästämisen pois olisi teoriassa mahdollista tehdä 6kk vuodessa duunia ja olla 6kk vapaalla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Manis. Sä oot uskomaton idiootti.
Toistettua, mutta niin makaa kuin petaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Vietkö mut shoppaamaan?
Sä oot kyllä kyltymätön.
Nooh, ei tartte kaikkea täällä paljastaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin