Tekopirteä-TIISTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Eikö ole tiistaita vielä?! No nyt on. Tiistai on perseestä, flunssa sen kun pahenee. Korvien lukituksen lisäksi on alkanut esiintyä yskää ja kurkkukipu on palannut.

Tää ei varmaan enää ole kankkusta. Täytynee oikeasti harkita hoitoon hakeutumista vielä kun pysyn tolpillani, nyyh. :?
Dumis

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

No eipä ollut paljoa ihkumpi aamu, mutta röihin selvis. Pari aamua viel ennen jussia, sit saa... nukkua miten pitkään huvidaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Pitäis tehdä töitä, mutten voi keskittyä. Lisäksi ottaa päähän urpot ihmiset, jotka eivät osaa lukea selkeää tekstiä. Mikä siinä on niin saatanan vaikeaa:?:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tänään on aika lohduttoman paska fiilis. Tahtoisin vaan kotiin peiton alle piiloon pahaa maailmaan. Olen valtavan huolissani äitistä, joka joutui eilen sairaalaan. Väittää ettei tarvi olla huolissaan, mutta en kyllä usko. Mies lentää tänään Japaniin, mut onneksi rakas systeri tulee Äänekoskelta mun luo viimeistään torstaina, ettei tarvi yksin murehtia.

Voisko joku leipoa mulle tällaisia? Pwetty please?!

Kuva
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Mä voin leipoa :]

Johan oli tuskaa herätä kuuden jälkeen, ei toi aikaerosta toipuminen oikeen meinaa onnistua. Ei ollut ihan vahvin idea ottaa autohuoltoa 7:30... Mutta on tainnu valitukset menny perille, kun vihdoin tuli asiallinen sijaisauto huollosta.

Jos muutaman tunnin ja lähtis nukkumaan...
Viimeksi muokannut Vesper, 22.06.2010 8:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vittu, pitäis tehdä töitäkin. *pitkittää ja keksii oheistoimintaa*
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää ottaa kakarat messiin, hyppää bussii ja metroon ja painuu Kontulaan ja Kivikkoon moikkaamaan kavereita. Ja ei en baariin vaan ihan heille kotiin ja torikahvilaan.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vesper kirjoitti:^ Mä voin leipoa :]
:h:
Dumis

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Rokki soinut kokoaamun mun päässä. Tahtois takas lomalle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

No niin makkaralähetys tulossa valmistajalta, torstaina sitten makkaran arviointia Harjuntorilla!
Huomenna on jossain iltapäivälehdessä makkarajuttu, A-luokan grillimakkarat? Siinä pienemmässä.. Hakkaan BB julkimot mennen tullen ja vielä kerran ympäri pyörähtäen!
ekstaattinen varaus!

Kreisitsu? Jos sauna viina ja terva ei auta niin, no kan doo..but cat man doo..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:^ Mä voin leipoa :]

Johan oli tuskaa herätä kuuden jälkeen, ei toi aikaerosta toipuminen oikeen meinaa onnistua. Ei ollut ihan vahvin idea ottaa autohuoltoa 7:30...
Aikaerosta toipumisen kannalta tämä oli erittäin vahva idea. Mulla tuppaa unirytmi meneen sekasin aina silloin tällöin ja kun palauttelen sitä ihmisten aikaan niin otan vasiten kokoukset puoli ysiksi tai ysiksi. Sitte on pakko noussa ajoissa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
elco

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Johan oli tuskaa herätä kuuden jälkeen, ei toi aikaerosta toipuminen oikeen meinaa onnistua. Ei ollut ihan vahvin idea ottaa autohuoltoa 7:30... Mutta on tainnu valitukset menny perille, kun vihdoin tuli asiallinen sijaisauto huollosta.
Lännestä itään aikaero on kertakaikkista vittua.

Oppikaa prolta ja aina tehkää maailmanympärimatkanne idästä länteen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oppikaa laiskalta ja pysykää samalla aikavyöhykkeellä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Täytyy ehdottaa toimarille, että jatkossa työmatka sisältää vaiheittaisen aikavyöhykepalaamisen tai vaihtoehtoisesti matkan jälkeisen viikon loman. Palkallisena tietenkin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja RP »

Ei ole vuosiin ollut tämmöstä krapulaa, mutta kyllä sitä kauhalla vedettiinkin. Sain pojat vihdoin (jo hiukan perinne) vonkaamalla suostumaan tissibaarikeikalle ja rahdattua miehen privaesitykseen. Oli se kallis kymmenen minsanen, mutta oli hotti blondi ja mä sain tehokasta drinksun kaato aikaa. Hauskaa oli, mutta kotiinlähtö on hiukan siinä ja siinä. Tässä taitaa vielä olla humalatila päällä, lasku sellainen.

Ei mitään, olen mielettömän ylpeä miehestä ja puheista päätellen mulla tosiaan on erittäin ainutlaatuinen ihminen vierellä kulkemassa matkaa. Toki sen olen tiennytkin. Hiukan siirappia.
elco

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Täytyy ehdottaa toimarille, että jatkossa työmatka sisältää vaiheittaisen aikavyöhykepalaamisen tai vaihtoehtoisesti matkan jälkeisen viikon loman. Palkallisena tietenkin.
Kunnon kännäys auttaa kanssa. Leikkaa sellanen diili, että firma maksaa aikaerokännit, taksit ja/tai hotlan tsadissa. Perustele, että tulee halvemmaksi kuin aikaeropsopeuttamisloma.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei huono idea. Taidankin lähteä kotiin kännäämään...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei saatana, kokataan mummon kanssa ja palohälytin laukesi eikä kumpikaan yllä sinne edes tuolin kanssa :shock:
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Kreitsu kirjoitti:Ei saatana, kokataan mummon kanssa ja palohälytin laukesi eikä kumpikaan yllä sinne edes tuolin kanssa :shock:
Kirjoitit sitten Kitinään sen sijaan, että olisit hakenut harjan tai mopin?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Crowbar kirjoitti: Kirjoitit sitten Kitinään sen sijaan, että olisit hakenut harjan tai mopin?
Juu, ei täällä mitään harjaa tai moppia ole, käsittääkseni. Sitä paitsi mummo sanoi, että se loppuu itsekseen jossan vaiheessa. Hän on pääkokki, en minä joka en erota paistinpannua kasarista, lol.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No voi hemmetti, tää se nyt tästä puuttukin. Ihan ku tää terveydentila ei ois muutenki jo ihan perseestä, niin iski joku outo kesäflunssapöpö. Viluttaa, kolottaa, pyörryttää, kurkkuun sattuu. No ei siinä muuten mitään..mutku oon saanu kutsun juhannukseks erään perheen luokse, jossa on kolme pientä lasta (nuorin alle vuoden)...ja enhän mä voi sinne lähteä jos oon kipeä. Plääääääh! (En ala.) Voishan sitä tietty hätätapauksessa omallekin landelle lähteä, mutta kun sielläkin on varmaan serkkujen muksuja. Hmm. (Helkutti, meen kohta karanteeniin enkä tuu sieltä ikinä pois.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaaha näitä löytyi?
Sola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Kuki se siellä..?
Prinsessa Seinäruusunen.
Sola gor up och ner up och ner hej doda dei!

Hej doda dei Hej doda dei!

Sola gor up och ner Hej dodadei!

JA rikkaat! Sai pitää KAFFILANSA!

Taidanpa käydä tänään, jos päästävät ovesta sisään? Olenhan kohta julkku enkä pelkkä mulkku.. Oikeestaan ei joo..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesper kirjoitti:Ei huono idea. Taidankin lähteä kotiin kännäämään...
No niin, olen kotona. Yksin ryyppääminen on tylsää, tulisko joku seuraks? Viinaa on, omat blandikset jos sellaisia kaipaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Täytegaggua kermavahdolla, om-nom-nom. Saa polkea salilla sit ilolla fillaria :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tekopirteä-TIISTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuijoteltuani pari tuntia paperia, jonka sisällöstä en tajua yhtään mitään, ryyppääminen kuulostaa loistavalta ajatukselta. Mutta olen kunnollinen ja istun työpisteellä tyhmänä kunnes delegoin nakin jollekulle toiselle.

Alle 10h työtä lomaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin