IhQu Keksiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: IhQu Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

annepa kirjoitti:Meillä ois kesäjuhlat tänään mutta mua vituttaa niin paljon että en tiiä meenkö.
No menin, söin ja varsinki join ja tulin kotiin ajoissa kosta pönteri.

Kesäjuhlissa oli vielä se hyvä puoli että aurinko paisto ja puhuttiin kaverin kans asioita halki. Meillä oli kommunikaatio-ongelma, jonka molemmat oli analysonu keskenänsä ihan oikeen, ja nyt ne analysoinnit sanottiin ääneen. On turvallista järkyttyä/loukkaantua/pöllämystyä/ihanmitävaan :h: ystävän kanssa. Sit kun vielä tuli kotiin ja kotona ootti pönteri jolla käänty korvat heti ihan selkää myöten ko se mut näki niin aika hyvä setti. Kiitos. Enää ei vituta yhtään niin paljon kuin eilen.

Ai ni ja pomo sanoi että "joskus on hyvä ottaa vähän rennommin" :D No kiva. Mut ens viikolla näköjään pitää alkaa tutustumaan uuteen projektiin. Which is nice, tämä "päivystysmoodi" alkaa jo syömään naista.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: IhQu Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aloitin Juhannukseen valmistavan lonkerotestin. Tänään vuorossa Otto karpalo, mustikka ja vadelma. Ja Alkosta bongasin uuden skumpankin! Sen testaan vasta aamulla osastopiknikillä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: IhQu Keksiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Töissä meni yli kuuteen. Ja nyt illalla takana kaksi tuntia puutarhan hoitoa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin