TaukoAattoTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: TaukoAattoTorstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Antibiootit pistivät jo masun sekaisin. Olin kuitenkin revetä, kun mummo tarjosi avuksi dena-leidejä :?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: TaukoAattoTorstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

exPertti kirjoitti: Amoksilliiniäkö sait, kun kerran korvatulehdus? Osta maitohappobakteereja, itsellä ko. antibiootti vetää kyllä vatsan ylikierroksille.
Juuh. Lääkärikin höpisi jotain maitohappobakteereista, mutten jaksanut kuunnella sitä, kun olin ihan pöhnässä.

Ja ylikierroksia tosiaan: Tässä ei paljon denaleidit auttaisi :P Täytynee harkita josko hankkis noita maitohappoja jostain. Tässä ei ihan lähellä ole mitään (paitsi yksi baari, mutta sieltä saa ihan muita happoja).
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: TaukoAattoTorstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Taisin antaa autoilijoille ja pyöräilijöille silmäniloa kun tulin töihin. Note to self: Älä käytä lyhyttä hametta pyöräillessä tai ainakin laita legginssit tms matkan ajaksi jalkaan :oops:
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: TaukoAattoTorstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Mä olen kaino :wink:
Dumis

Re: TaukoAattoTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Perttii... laita kiikarit pois!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: TaukoAattoTorstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kreitsu kirjoitti:Lääkärikin höpisi jotain maitohappobakteereista, mutten jaksanut kuunnella sitä, kun olin ihan pöhnässä.
Mulla auttoi asidofilus-juomat. Pari desilitraa muutaman kerran päivässä ja pörinät+kurinat pysy poissa. Terv. nimimerkki 7 viikon antibioottikuuri.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TaukoAattoTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hirmu määrä tavaraa kasassa muutaman päivän mökkireissua varten. Vanhuus ja mukavuudenhalu tai jotain.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: TaukoAattoTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oli kivaa eilen uintireissulla. Tai siis minähä en uinu, mut kakarat Nita ja tuttavamiehen kakarat kyllä ja rajusti. Ei pikkuinen tietenkään :D Paha äiti joi oikein oluen terassila auringossa mut mut omat eväät oltiin tehty ja siinä meren päälle rakennetussa laituriterassilla ne ihan pokkana syötiin :P

Tänään paan taas kakaran tiskaamaan, pesen vähän pyykkiä ja iuroin, laitan partsia ja keräilen taas lupiineja maljakoihin partsille. Sit UK hakee hakee tytsän juhannuksenviettoon ja mä mökötän koko jussin kotona :(
Dumis

Re: TaukoAattoTorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:Hirmu määrä tavaraa kasassa muutaman päivän mökkireissua varten. Vanhuus ja mukavuudenhalu tai jotain.
Kyllä. Ennen valitit vähemmän, toisaalta puhuit yleensäkin silloin vähemmän. Nyt enää pitääkin miettiä koostuuko nykyinen "puhumisesi" ainoastaan valituksesta :think: :twisted:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TaukoAattoTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Siperia opettaa näkemään pessimismin kauneuden.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: TaukoAattoTorstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kreitsu kirjoitti:Antibiootit pistivät jo masun sekaisin. Olin kuitenkin revetä, kun mummo tarjosi avuksi dena-leidejä :?
Sopiikohan Imodium antibioottien kanssa? Se pysäyttää ripulin kuin seinään.
Paras päivä ikinä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: TaukoAattoTorstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Sain huokaista helpotuksesta, kun Kreitsun manaamana pelkäsin kanssa jo korvatulehdusta - mutta sellaista ei olekaan. Duactia vaan naamaan, niin tukkoisuuden pitäisi helpottaa ja ennen pitkää paine korvissakin tasaantua. Epäilen että lääkäri oli Dave, sillä lääkäri ehdotti että tutkimuksen ajaksi olisi voinut ottaa housut pois. En ottanut.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: TaukoAattoTorstai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mun sosiaalisuus on selkeesti noussu nyt kun on kupeksinut kotona. Tai lähinnä into tavata ketään. Kaveri on tulossa käymään, ja mä mietin että riittääkö tarjottavaks 3 erilaiset täytetyt croisantit ja kääretorttuleivokset. Joo-o. Toukokuun alussa kun nimittäin vitutti ankarasti melkeen kaikkien naamat.
Me transmitte sursum, Caledoni!
RP

Re: TaukoAattoTorstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Vieläkin olo hutera. Univelkaa on ilmeisesti sen verran, että halu nukkua 24/7 on massiivinen. Ei jaksa edes jääkaapille kävellä. Odotan koska mies sairastuu, niin pitkän stressijakson purkautuminen varmaan tuo flunssaa jos toistakin eteen.

Äitee lähti tytsän kanssa ulkoilemaan, mennessään ilmoitti; vie roskat, vie lehdet, pese pyykkiä. No joo joo!1
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TaukoAattoTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Haistakaa Juhannus!

Se lähestyy teitä hoorjuvin askelin!!!

:lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TaukoAattoTorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olkoon pimpeissä hiekkaa ja kikkeleissä kirvoja hela jussi. Ketterää vointia kuitenkin!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain

Re: TaukoAattoTorstai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Juhannusta - t. Juhani.
Vastaa Viestiin