Juhannussuunnitelmanne?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

En löytäny tämmöstä täältä, oho.

Retostelkaa ny kunnolla hianoilla menoillanne, mä nyhjötän ktotona pojan kanssa, syön pakkasesta jauhelihakeittoa ja pesen pyykkiä. Pitää sitä kai kukkia taas käydä keräämässä ja poikaa ukoiluttaa. Siinäpä se.

Mut grillatkaa ja ryypätkää ja uikaa ja juhlikaa munki puolesta, mutta elekää nussukat hukkuko :D

Hyvää jussia siis kaikille.
Dumis

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Känni, mökilläni.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Vanhempien mökille itä-suomeen, lyllerrän ja syön.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohta kauppojen kautta mökille jossa laituri järveen, kalastusta, kokko jne.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
elco

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja elco »

Muskeliveneitä, ilotulitteita, brenkkua ja 96-pack rennietä Lohjanjärvellä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

ninnithequeen kirjoitti:En löytäny tämmöstä täältä, oho.

Retostelkaa ny kunnolla hianoilla menoillanne...
Pyynnöstänne: Vietän juhannusta lähes 9kymppisen ihanan mummoni kanssa selvinpäin keskellä ei-mitään. Varmaan ripuloin puolen tunnin välein, ellen saa aikaiseksi hankkia niitä maitohappoja ja kenties käyn lenkillä (jos ripuli sallii) merenrannalla.

Tänään tosin pidetään juhannuskinkerit tuossa pihalla: Juhlijoiden keski-ikä noin 80 vuotta :P

Hyvää juhannusta kaikille!
RP

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja RP »

Kotona. Kutsuja on sadellut sinne sun tänne, mutta nyt ei perseet liikahda yhtikäs minnekään. Sen verran on tullut reissattua lähikuukausina, että nyt haluaa olla kotona eikä istua autossa useita tunteja suuntaansa. Yh.

Grillailua, kohtuullisesti alkomahoolia, ulkoilua. Todennäköisesti myös siivoilua ja kämpän kuntoon laittoa. Laatuaikaa siis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Heti töiden jälkeen ampaistaan perheenä porukoiden kesähuvilalle Kangasalle. Tiedossa tissuttelua, kulinaristisia orgasmeja, loistavaa seksiä sekä naurettavan mukavia juhannusvieraita perjantaina.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Äijänkäppänän kaveriperheen luokse Valkeakoskelle. Lapsia on kolme, jotka kaikki vielä pieniä ja nuorimmainen noin 10 kuukautta..joten täytynee ottaa kiltistí. Konsultoin kyllä etukäteen perheen äitiä pienestä räkätaudistani..mutta koska tuntuu menevän pikkuhiljaa ohi, oon kuulemma ihan tervetullut.
Suunnitelmana on se, että miehet rakentavat aitaa ja me plikat otetaan aurinkoa ja uidaan uima-altaassa. :D
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

exPertti kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Vanhempien mökille itä-suomeen, lyllerrän ja syön.
Oletko sinä joku karjalan heili?
Syntynyt ja kasvanut Espoossa, molemmat vanhemmat kyllä Imatran tietämiltä alun perin kotoisin. Kuis?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vieläkin korvia särkee ja pää on 40% tukossa. Himassa ainakin tää ilta ja katsoo sitten huomenna josko sitä jaksais lähteä hankooseen vai ei. Ei vaan oikein mikään teltta/auto/eimajoitustaollenkaan -yö oikein kiinnostaisi.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kuulkas, nyt ottaa päähän ja rankasti. Ulkona on kaunis ilta, ei ole viinaa eikä seuraa ja panettaakin aivan vitusti.

Tai siis onhan mulla mummo tuossa, mutta se menee kohta nukkumaan.
ninnithequeen

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä istun sisällä, partsilla käyn välillä tupakilla järkyttävässä auringonpaisteessa tupakilla ja luen vanhoja Kotivinkkejä. Kohta alkaa pojan ruokien soseuttaminen ja sit vaan töllöö. Saunaan ei tee mieli, perkele ku on kuuma. Kukkia poimitaan sit huomenna.

Mites ne taijat meni? 7 eri kukkalajia tyynyn alle juhannusyöks ja näet unessa tulevan miehesi? Mikä se ruispeltojuttu oli?

Sen muistan että kun juhannusyönä katsot kaivoon ja näet siellä miehesi kasvot, ni hukkunu se on perkele!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

ninnithequeen kirjoitti:Mä istun sisällä, partsilla käyn välillä tupakilla järkyttävässä auringonpaisteessa tupakilla ja luen vanhoja Kotivinkkejä.
No ei sullakaan mee hyvin :P Mutta jotenkin lohduttaa, etten ole ainoa joka on vähän "yksin".
Manaaja

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kreitsu kirjoitti:Kuulkas, nyt ottaa päähän ja rankasti. Ulkona on kaunis ilta, ei ole viinaa eikä seuraa ja panettaakin aivan vitusti.
No daa, tere tulemast tuntemaan sinkkuihmisen arkipäivä! Juhannus ei tee poikkeusta. Mihin sä miehes oot kadottanu?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Mies on kotona ja tulee kun tulee. Ja muutenkin vituttaa monistakin syistä johtuen. Itse asiassa tulee itku kohta :?
Manaaja

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ :ditchthepig:
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Voitte kaikki haistaa pitkän paskan! Ja juhannuken voi tunkea perseenreikään niin syvälle, että saadaan ainakin se yksi hukkunut sinne tilastoihin.
ninnithequeen

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ennen rakastin juhlapyhiä, nykyään vihaan niitä :doh:

Kukaan ei kutsu mihinkään ku on nuo kersat, tai no tuo pieni, sehän pilaa kaikkien juhlat, hautajaisiinkaan ei saatu mennä sen kans, jne. Murjotan mielummin yksin kun kutsun ketään kylään vaikka, kas kun kaikilla muilla on elämä ja menoja aina pyhinä.

No Joulu oli kiva ku UK tuli syömään ja availee paketteja ja pitämään seuraa. Se tietää kuin rakastan Joulua ja oisin varmaan hypänny partsilta jos ei seuraa ois ollu...oli kiva tehä iso hieno jouluateria ja olla perheen (ja ison mahan) kans :]
Manaaja

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Kukaan ei kutsu mihinkään ku on nuo kersat, tai no tuo pieni, sehän pilaa kaikkien juhlat, hautajaisiinkaan ei saatu mennä sen kans
Olen pahoillani, mutta en usko pätkääkään tätä(kään) ruikutusvirttä. Ihanko kiellettiin tuomasta lasta hautajaisiin? Älä nyt vittu viitsi.
ninnithequeen

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kukaan ei kutsu mihinkään ku on nuo kersat, tai no tuo pieni, sehän pilaa kaikkien juhlat, hautajaisiinkaan ei saatu mennä sen kans
Olen pahoillani, mutta en usko pätkääkään tätä(kään) ruikutusvirttä. Ihanko kiellettiin tuomasta lasta hautajaisiin? Älä nyt vittu viitsi.
Kyllä.

Ettei se rääkyis siellä. Ihan isäni ja äitini pyyntö (jotka eivät olleet paikalla koska olivat sairaalassa äidin hoitojen takia) Edustin siis täysin yksin äitini siskon ja sylikummini hautajaisissa, koska broidi joutui tekemään sekä kummitädin että äidin työt.

Kuin vitun pässi sä oot?
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 25.06.2010 9:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei helvetti. Mä en haluais alentua edes teoriassa tolle sun nimittelytasollesi, mutta kyllä täytyy tunnustaa että ääretön tyhmyys yhdistettynä äärettömään marttyrismiin taas vähän naurattaa. Mut enimmäkseen kuitenkin säälittää.
ninnithequeen

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Ei helvetti. Mä en haluais alentua edes teoriassa tolle sun nimittelytasollesi, mutta kyllä täytyy tunnustaa että ääretön tyhmyys yhdistettynä äärettömään marttyrismiin taas vähän naurattaa. Mut enimmäkseen kuitenkin säälittää.
Hyvä nin että ees säälittää. Voiko oikeesti tulla näinpaljon paskaa kerralla niskaan? Ja ai nii, sehän oli mun oma vika?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

You two, get a room! :P
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Juhannussuunnitelmanne?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riekkumiset vaihdettu rauhalliseen Juhannukseen omassa sekä sisarusten seurassa. Juuri notkuttiin muutama tunti broidin kanssa ruokakaupoilla ja ostinpa sille vähän kesävaatteitakin. Aamulla puutarhalle äidin kanssa, istutuspuuhia ja iltapäivästä sitten ruokaa ja juomaa tasaisen tappavaan tahtiin vatsalaukkua kohden. Lonkerotestit jatkukoon.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin