Kuinka vietät talvilomasi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
KGrilli

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Enthu kirjoitti:vaikka kaikilla ei ookkaan talvilomaa oisko talvella tilausta esim paloheinässä
pulkanlaskumiitti kityporukalla? ei tarvis olla megaluokan tapahtuma :P
avaa siitä vaikka ketju. se kannattaa.
ninnithequeen

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:vaikka kaikilla ei ookkaan talvilomaa oisko talvella tilausta esim paloheinässä
pulkanlaskumiitti kityporukalla? ei tarvis olla megaluokan tapahtuma :P
Hahaa, toi kuulostaa jo hyvältä!
Mä pöllin tyttären pulkan ja ilmestyn paikalle. NIH!
Enthu

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

KGrilli kirjoitti:
Enthu kirjoitti:vaikka kaikilla ei ookkaan talvilomaa oisko talvella tilausta esim paloheinässä
pulkanlaskumiitti kityporukalla? ei tarvis olla megaluokan tapahtuma :P
avaa siitä vaikka ketju. se kannattaa.

En mä nyt jaksa mtn ketjuja availla
ninnithequeen

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KGrilli kirjoitti:
Enthu kirjoitti:vaikka kaikilla ei ookkaan talvilomaa oisko talvella tilausta esim paloheinässä
pulkanlaskumiitti kityporukalla? ei tarvis olla megaluokan tapahtuma :P
avaa siitä vaikka ketju. se kannattaa.
Sanoo neiti "avaan ketjun onko Ann ja Myltsi yhdessä"?

Jösses....
KGrilli

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

ninnithequeen kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
Enthu kirjoitti:vaikka kaikilla ei ookkaan talvilomaa oisko talvella tilausta esim paloheinässä
pulkanlaskumiitti kityporukalla? ei tarvis olla megaluokan tapahtuma :P
avaa siitä vaikka ketju. se kannattaa.
Sanoo neiti "avaan ketjun onko Ann ja Myltsi yhdessä"?

Jösses....
aivan, siihenpä viittasinkin. kyllä ketjun avaamisesta saa kyytiä vähintään sen yhden pulkallisen verran :)
Enthu

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

:lol:
SingleMalt

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Patz kirjoitti:Pakko ei ole kuin..
..paskalle.

Luulen että mä en kyllä malta venyttää helmikuulle asti lomaani, joten eiköhän se tule käytettyä joulun välipäivinä. Syöden , juoden, saunoen ja vaikka pilkkien.

Ainiin, ja vanhuskin pitäisi katsastaa..
Runkkis

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Tammikuussa lähden testaaman yhtä halpalentoyhtiötä Käln-Milano-Köln-Pariisi-Köln-praha retkelle. (lennot 225 €)

Siihen on tosin taida käyttää lomapäiviä vaan ihan ylityötunteja tms. "virallinen" talviloma sitten keväämmällä.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Mikä vatun talviloma?
Jos sattuu pari vapaapäivää olemaan, niin toivottavasti nussin, tai nukun. Muuten ei kyllä kiinnosta yhtään...
Ja joo, en minä saa nusnusseuraa kuitenkaan, mutta ei hätää, ei mulla prkl ole varmasti vapaatakaan.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Kittys

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mä tykkäisin lähtee lappiin lomailemaan. Kelkkailua ja sellasta, ois vähä erilaisemmat puitteet kuin mitä täällä joka talvi. Mökki viikoksi ja kaverit/perhe mukaan, tät´s it.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Eipä ole lomaa pukkailemassa täällä... Hyvä jos pari päivää saa jouluna vapaaksi.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Joulun alla tulee pakattua kissat mukaan ja suunnattua tuonne napapiirin ylemmälle puolen. Siellä sitten saakin rauhoittua ensi vuoden puolelle. Ei hiihtämistä, kelkkailua tai muita aktiviteetteja. Voi sitä lunta ihailla ikkunan läpikin siemaillen kuumaa rommitotia.
Be a good animal, true to your animal instincts.
Avatar
Ehecatl
Kitisijä
Viestit: 8
Liittynyt: 01.11.2005 19:05

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Ehecatl »

Minusta talvilomalla tuntuu olevan liian perinteistä lähteä pohjoiseen; eli on talvi ja siispä teen talvisia asioita.. eh, not. En myöskään aio etelään, mikä myöskin on kovin liian perinteisen tuntuista, vaikka olisihan se toki hienoa tulla takaisin Suomeen kauniin rusketuksen kanssa kun muu Suomi loistaa nahka valkoisena. Itse päätin kuitenkin lentää Skotlantiin, Edinburgiin. Tuleepahan kerrankin vähän erilainen talviloma ja Skotlantiin lähtö on ollut jo pitkäaikainen haaveeni :). Oli se sää siellä sitten mikä tahansa.
"Kun todellinen nero ilmestyy maailmaan, tunnette hänet tästä merkistä: kaikki aasit ovat liitossa häntä vastaan."
Jonathan Swift
Hebuli

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Skimbailen ylämäkeen. Eli ei niin mitään hajua.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä en lähde mihinkään, mulla ei ole ollenkaan talvilomaa. Miehellä pari pitkää viikonloppua, jotka luultavasti viettää kotona laiskotellen, kuten kuuluu. Yritän, jos vain mahdollista, saada maaliskuussa samaan aikaan yhteisen viikon lomaa, palkatonta tosin, mutta pakko sitä lomaa on joskus pitää, ei aina voi tehdä satoja tunteja kuukaudessa putkeen...
The great club outshines the individual, always and forever.
HoundDog

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Ehecatl kirjoitti:...olevan liian perinteistä lähteä pohjoiseen...mikä myöskin on kovin liian perinteisen tuntuista
Niin. Jotkut pitävät kissoista, toiset koirista. Minä pidän perinteistä. Ja se vuodenaika noin pääpiirteittäin määrittelee sen mitä kotomaassa voi noin ylipäätään vapaa-ajallaan harjoittaa. Olen riittävästi kiertänyt palloa todetakseni ettei se ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolella. Ei sillä etteikö siellä olisi ollut mielenkiintoisia ihmisä. On niitä täälläkin. Heitä on kaikkialla ja joskus he jopa eksyvät tännekkin. Olen päättänyt pääsääntöisesti pysyä täällä. Toisaalta en kiellä maasta poistumista. Alpit ja kalliovuoret houkuttelevat...
Vastaa Viestiin