Kuinka vietät talvilomasi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Lähdetkö Lappiin vai suuntaatko etelään? Vai kävikö niin ikävästi, ettei talvilomaa kertynyt ollenkaan?

Itse ajattelin lähteä viikoksi siskon kanssa Egyptiin tiirailemaan pyramideja.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Arvaapa paljon meidän ei-äkkilähtö maksoi? 277 euroa! Hullun halpaa!
ninnithequeen

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mikä ihmeen loma? Mikä hemmetin etelä? Ai Tallinna vai? Joo sinne vois mennä joskus ens vuonna...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mikä talviloma?!!

Vastahan mä otin omaa lomaa ja vietin syyslomani karhunkierroksella.

Ehkä sinne Tallinnaan joo joskus ensvuonna... vaiks nyt sieltä vois kyllä käyä shoppaamassa uuen talvipipon, jos vaan.... :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Patz

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Olen varannut helmikuun alussa firman mökin Rukalta. Vielä on vapaita paikkoja miellyttäville "nuorille" miehille...

EDIT:houkutusta lisätäkseni kerrottakoon että pakettiin kuuluu mm. hissiliput, moottorikelkka ja luonnollisestikin shampanjaillallinen karhuntaljalla takkatulen äärellä. Seuraa ei voi vaihtaa.
Leilah

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Jos kaikki menee tosi hyvin (eli perillinen on terveenä ja saan töistä vapaata), niin lähden Las Palmasiin helmikuussa. Siellä on toivottavasti lämmintä ja aurinkoista ja minä saan maata rannalla lukemassa kirjaa tai vain höpötellä joutavuuksia mieheni kanssa.
Mida

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Ei tässä oikein erota mikä on lomaa ja mikä ei kun hommia on pari iltaa viikossa ja ne pitää omalla ajalla itse suunnitella etukäteen.

Voisin mennä hiihtämään tonne 25km päähän maalle jos sattuis vaikka tänä vuonna tulemaan tarpeeksi lunta.
Mulli75

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Olen säästänyt ylityötunteja jotka pidän vapaana ja viikon kesälomaa talviloman jatkoksi.

Lentoreittinä Helsinki-Peking-Bangkok-Singapore-Kuala Lumpur-Peking-Helsinki.

Käyn tuolla reissulla myös Laosissa.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Think »

Camilla kirjoitti: Itse ajattelin lähteä viikoksi siskon kanssa Egyptiin tiirailemaan pyramideja.
Mietin tuota samaa, mutta taitaa Italia tai Kreikka viedä voiton. Joka tapauksessa tammikuussa täytyy päästä viikoksi pois täältä...johonkin lämpimään siemailemaan viikoksi viiniä. Ehkä yksin matkaan, ehkä ei.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Think »

Mulli75 kirjoitti: Lentoreittinä Helsinki-Peking-Bangkok-Singapore-Kuala Lumpur-Peking-Helsinki.
Muista huudella paikanpäällä: "Syökää Kanaaaa-aa!!!" :roll:

Tai jos henkikulta on kallis ja vapautesi on arvokas niin jätä väliin. Paikanpäällä tuontyyppisiin vitseihin suhtaudutaan suunnilleen samaan tapaan kuin huutaisit JFK:n lentokentällä kovaan ääneen "Onkos tämä pommi vai mikä?" ...Lontoon murteella, naturally.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Suvinen kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Arvaapa paljon meidän ei-äkkilähtö maksoi? 277 euroa! Hullun halpaa!
Mitähäh, mikä yhtiö?! Ja minnepäin Egyptiä?
Porukat käväisi juuri Hurghadassa, 490 e.
Finnmatkojen kautta ja El Gouna oli paikan nimi. Ja satasen kun maksaa lisää saa vielä all inclusive-rannekkeen kaupan päälle! Ah, rannalla 24h drinksuja siemaillen :)
Vinc

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Vinc »

Patz kirjoitti:Olen varannut helmikuun alussa firman mökin Rukalta. Vielä on vapaita paikkoja miellyttäville "nuorille" miehille...
Tämähän olisi varteenotettava matkakohde lomanviettoon. Valmis pakettimatkakin!
Täshän vois jo melkein laittaa hakemustakin sisään. :)
Matkakaan ei ois kovinkaan kummoinen.
Nimitz

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

Patz kirjoitti:Olen varannut helmikuun alussa firman mökin Rukalta. Vielä on vapaita paikkoja miellyttäville "nuorille" miehille...

EDIT:houkutusta lisätäkseni kerrottakoon että pakettiin kuuluu mm. hissiliput, moottorikelkka ja luonnollisestikin shampanjaillallinen karhuntaljalla takkatulen äärellä. Seuraa ei voi vaihtaa.
:yo: ... tai ei sittenkään, mä mitään osaa laskea tai kelkalla ajaa :roll:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Isäukko vihjaili että rantahuvilan kehikonpystytys olisi talvilomaviikolla. Luulenpa että menen sinne.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
HoundDog

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Patz kirjoitti:miellyttäville "nuorille" miehille
Syrjintää kele! Saat itse valita minkä kohdan noista katson olevan syrjintää.

Mutta kyllä pohjoiseen täytyy päästä. Ja mieluiten Pallakselle. Ja mieluiten pääsiäisenä. Oravan nahoillahan nämä tietenkin järjestyy...
SingleMalt

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Patz kirjoitti:Olen varannut helmikuun alussa firman mökin Rukalta. Vielä on vapaita paikkoja miehille...
Pitääkö siellä muka hiihtääkkin vai saako olla etunojassa leuka baaritiskiä vasten koko reissun?
Patz

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Patz »

SingleMalt kirjoitti:Pitääkö siellä muka hiihtääkkin vai saako olla etunojassa leuka baaritiskiä vasten koko reissun?
Pakko ei ole kuin kuolla. Itse ajattelin aiheuttaa pahennusta naapurustossa pärräämällä kelkalla pitkin tunturia... ja ehkä lasken muutaman mutkamäenkin.
Kid

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jos ois talviloma niin haluaisin rentoutua mökillä saunoen, pilkkien, hiihtäen (jos vie osaisin), grillaten takkatulen ääressä makkaraa ja söpöillä siinä samaisen takan edessä mussun kanssa... *huoh*
Mutta toisaalta tällä menolla mun elämähän on yhtä lomaa.. Jospa mussu sais pitää talviloman ni vois jostain mökin vuokratakkin... *unelmoi*
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei voi vielä tietää. Tänään alkaa ensimmäinen syyslomaviikko ja joulukuun alussa on toinen. Ensi vuoden puolelle jäävästä talvilomasta ei ole vielä hajuakaan. Tuskin teen mitään erikoista, löhöän kotona.
Aito_Johanna

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Hiihdän kotona Etelä-Suomessa. Kyllä, täällä voi hiihtää.
KGrilli

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

tammikuussa taas viikoksi New Yorkiin. kolmas kertaa viimeisen 1 1/2 vuoden aikana. jano ei sammu koskaan.
Dumari

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Aito_Johanna kirjoitti:Hiihdän kotona Etelä-Suomessa. Kyllä, täällä voi hiihtää.
No totta munassa voi! Paloheinän mäet on kohta helppoa kauraa, enkä pirkkolaankaan enää eksy...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Talviloman? Tarkoitatte joululomaa?
Jaa-a, eipä kyllä havaintoa vielä. Vaasassa mummolassa ainakin jonkun aikaa.
En hiihdä tai tee muutakaan ruumiinkulttuurillista, makaan ja syön. Ainoa oikea tapa viettää joulua.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Enthu

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

vaikka kaikilla ei ookkaan talvilomaa oisko talvella tilausta esim paloheinässä
pulkanlaskumiitti kityporukalla? ei tarvis olla megaluokan tapahtuma :P
Quarter

Re: Kuinka vietät talvilomasi?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

valtion kustantama talvileiri on edessä.. "jippii" :sir:
Vastaa Viestiin