Tiis-vitun-tai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

McJanne kirjoitti:Joo. Ärripurri. Vapise Vuosaari, täältä tullaaaaaaaaaan!
Apua, nyt jännittää!

Nyt on kyllä pitkästä aikaa oikein rehellinen vitutus, niinkuin siinä ismo alangon biisissä. Jotakuinkin yksikään asia ole liikkunut etiäpäin mitä tässä on yrittänyt säätää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ihan kaunis koillistaivas näkyy työhuoneen ikkunasta..
Töissä vielä persjantaihin asti..
Tai mitä ajankulua tämä nyt olikaan..
Onneksi tiedot mahtuu CDlle DVDtä en jaksaisi odottaa.. ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Sweet... lähden valokuvaamaan jotain maailman paskasinta ja kuvottavinta kämppää. Ja tietty mulla on paljaat sääret ja tilanteeseen sopimattomat kengät jalassa. Yääääk.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

swirl kirjoitti:Sweet... lähden valokuvaamaan jotain maailman paskasinta ja kuvottavinta kämppää.
Kyllä meillä on siivottu jo. Tervetuloa!
Mul oli muuten eilen sulle jotain asiaa, mutta en saanut millään päähäni mitä. Enkä saa vieläkään, joten tuskin se nyt sit oli mitään kovin tähdellistä. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lasten kaa kävelee ja poimimaan kukkia :h:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pelipäivä on juhlapäivä. Noin muutoin yritän karistaa vitutusta, jota äärimmäisen turhan oloiset mutta pakolliset työtehtävät aiheuttavat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ilman lapsia (niitä kun ei ole) terassille. :beer:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Noin muutoin yritän karistaa vitutusta, jota äärimmäisen turhan oloiset mutta pakolliset työtehtävät aiheuttavat.
Mulle on sanottu, että Suomen perustuslaissa sanotaan, että Tampereen Koskipuistossa kuuluu harrastaa ulkoilmaseksiä. Osaatko sanoa pitääkö tämä paikkansa?
(Ihan manselainen henkilö tämän taisi minulle kertoa.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen niin ällöttynyt, että olen sanaton. Onneksi asunnonhaltija on nyt viranomaisten hellässä huostassa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sipsi kirjoitti:Mulle on sanottu, että Suomen perustuslaissa sanotaan, että Tampereen Koskipuistossa kuuluu harrastaa ulkoilmaseksiä. Osaatko sanoa pitääkö tämä paikkansa?
(Ihan manselainen henkilö tämän taisi minulle kertoa.)
Pitää. Jos nainen on ruma mutta hyväperseinen, suosikaa takaapäin asentoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Pitää. Jos nainen on ruma mutta hyväperseinen, suosikaa takaapäin asentoa.
No mutta! Ethän sä ole mua koskaan nähny livenä!
Mut siis joo, jos kerran käsketään..ja laissa sanotaan (ei siis pelkästään järjestyssäännöissä); tän mä toteutan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Poliisi ei juurikaan tulkitse (Paatero ehkä poikkeuksena) lakia, kun ymmärtää vain juuri sen, että Pietari Suuren valkoinen hevonen on valkoinen. Perustuslaissa puhutaan yksilönvapaudesta, mutta toisaalta rajoituksia voidaan tehdä säätämällä laki. Teko rinnastettaisiin varmaan RL:n 17 luvun 21 §:n mukaiseen sukupuolisiveellisyyden julkiseen loukkaamiseen, josta voidaan tuomita sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi. Käytännössä poliisi kävisi lähinnä laittamassa viltin aktin näkösuojaksi ja tarjoaisi juomista hikisen urakan nestehukan korvaamiseksi.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Käytännössä poliisi kävisi lähinnä laittamassa viltin aktin näkösuojaksi ja tarjoaisi juomista hikisen urakan nestehukan korvaamiseksi.
Kyl mä jälkiliukkaille koittaisin. Jos en pääsis, niin menisin liki ja vemputtaisin simona.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

:kontrolli:
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

puistossa odottamassa kaveria leeikkimää!! Ziisös taasko joutuu hankkiin darran, hädintuskinhan täsä edellisestä toivuttu. No, ehkä mä pystyn, oon aika hyvä näissä. Notta eiku biitsille -> kännikätköilemään -> läksiäissaunaan, legendaariset tyhjän kämpän bileet. Ehkä kimppairstailua. Jos lämpee. Wooh. Life is goood.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Huristellen mökille.
Huomenna aamusta alkaen kummitädille apuna metsän kaadossa. Sen apumiehellä on hirttänyt ryyppy päälle jo muutaman viikon ja perjantaina pitäis olla valmista. Mutta eiköhän huhkiminen huomenna jo riitä.. Ei ainakaan ole liian kylmää :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kävin katsomassa uusimman Shrekin, söin sushia ja pelastin orvon kissanpennun varmalta kuolemalta kiikuttamalla sen ojanpohjalta löytöeläinkotiin. Ei pöllömpi ilta, vaikkei Shrek vaikutusta tehnytkään :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Mulle on sanottu, että Suomen perustuslaissa sanotaan, että Tampereen Koskipuistossa kuuluu harrastaa ulkoilmaseksiä. Osaatko sanoa pitääkö tämä paikkansa?
(Ihan manselainen henkilö tämän taisi minulle kertoa.)
Pitää. Jos nainen on ruma mutta hyväperseinen, suosikaa takaapäin asentoa.
No huh huh!
Tämä on ollut käytössä aina naiskonstaapelien kanssa?
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Tiis-vitun-tai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vesper kirjoitti:ja pelastin orvon kissanpennun varmalta kuolemalta kiikuttamalla sen ojanpohjalta löytöeläinkotiin.
:h:
Vastaa Viestiin