Keski-vitun-viikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Töis, Tuska-TJ2, wipii! :cheer:
Dumis

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Töis, Tuska-TJ2, wipii! :cheer:
Olisikin. Koetan silti perustaa jaksamiseni historiaan. Muut alkavat jo palata takaisin töihin lähitulevaisuudessa, kun perttipoika se vaan porskuttaa lomalla.
Olin jo 3vkoa lomalla, nyt reilu 4 vkoa 2vkon lomaan. Pamdi-dam. Kyllä tää tästä.
ninnithequeen

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aamukaffe rauhassa partsilla lehtiä lueskellen kun tytsä viihdytti poikaa, ihanaa.

Tänään saan tytön mummolta kasan Vlittuja Paloja, jee! Ja sit paha UK hakee tytön pois kaheksi viikoksi kun he lähtevät aikasin aamulla Meksikoon - jossa on se pirun hirmumyrsky muuttumassa hurrikaaniksi just nyt :shock:

Minut löydetään siis huomenaamuna viiden maissa Helsinki-Vantaan lentokentältä roikkumassa kiinni kahdessa jalassa kiinni ja kiljumassa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Taidan olla tulossa wanhaksi, kun Tuska jää väliin jo tokan vuoden putkeen. Eikä edes harmita muu kuin se, että olis kiva nähdä kavereita siellä. Tällä kertaa muutama bändikin olis kyllä kiinnostanut, mutta rahat pitää säästää muihin reissuihin.

Tällä viikolla varattu hotellit sekä LA:issa että Vegasissa 8)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Viimeinen työpäivä ennen lomakuukautta. Tästä se lähtee...
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Leppoisaa lomailua. Neljä päivää kaupungissa ja huomenna taas maalle. Ilmakin on aikas hyvä. Hirvee pistopaukama korvassa, kolmatta päivää antihistamiineja siihen vetelen kun jomottaa, ihan järkkyy. Huomenna varustaudun verkkohatulla. Mut tärkeintä että on lämmintä ja hyvää ruokaa :)
Prepare for the worstest.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Höh, jäin just pomolle kiinni kitinöinnistä. 8)

Mut siis jee, byrokratia ei tullutkaan mun ja mun uuden luksuslukaalin väliin. Meen huomenna kirjottaa vuokrasopimuksen! (Ärsyttää vaan se, että äijänkäppänä olis innostunu pystyttelee tähän nykyiseen yksiöön jotain Lundioita sun muita, vaik ollaan siinä enää kuukaus.. Miksi sitä pitää sisustaa? Vaikka on mulla kyllä hyvä mies, ei sillä.)

Kaks ja puol viikkoa kesälomaan. Jaksaa jaksaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mä kirjoittelen yhen akkelin kanssa kaikennäköisiä viestejä jo kolmatta päivää putkeen... vähän piristää jonkun kivan kans jutella, uus tuttavuuskin. Kaipaa joo vähän sutinaa ja vaihteluu.. üü¨!
Dumis

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Suvinen kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Mä kirjoittelen yhen akkelin kanssa kaikennäköisiä viestejä jo kolmatta päivää putkeen... vähän piristää jonkun kivan kans jutella, uus tuttavuuskin.
Säikähdin jo että sinäkö se oot, kun oon tehnyt samaa myös kolme päivää, mutta tää ei kyllä oo uusi tuttavuus. Phuuh!
Joo, mun mesenicci on Mr.Oikeampi :D
ninnithequeen

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo. Piti tehä vaik mitä kivaa tytön kans mut kaverit ulkona kiinnosti enemmän. Ois viihduttäny poikaa ku äiti imuroi ja pesee lattiat, tehä yhessä koriste-asetelmia ja ja ja....mut ei. Täs sitä ollaan vittuuntuneena poika sylissä. Likka lähtee kaheks viikoks hirmumyrskyn kouriin mut kaverit on tärkeempii ku äitin kans puuhailu.

:cry:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Niin lapset ovat kiittämättömiä. Aluksi aiheuttavat vaivaa ja sen jälkeen aiheuttavat vaivaa, eivätkö vietä edes aikaa vanhempiensa kanssa. Onneksi lapsia voi pukata aina uusia, niin on aina joku itsestä täysin riippuvainen.
Paras päivä ikinä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:Täs sitä ollaan vittuuntuneena poika sylissä. Likka lähtee kaheks viikoks hirmumyrskyn kouriin mut kaverit on tärkeempii ku äitin kans puuhailu.

:cry:
Jep. Maailma ei edes lapsiesi mielestä pyöri sinun ympärilläsi.

:cry:

Kannattaisiko sen marttyyrilinjan sijaan siis vaikka iloita näistä päivittäisistä hyvistä asioista?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ihana ihana ihana naapurinlikka haki tyttöseni leikkimään ja saan nautiskella itseni grillailusta kaikessa hiljaisuudessa. :h:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:Niin lapset ovat kiittämättömiä. Aluksi aiheuttavat vaivaa ja sen jälkeen aiheuttavat vaivaa, eivätkö vietä edes aikaa vanhempiensa kanssa. Onneksi lapsia voi pukata aina uusia, niin on aina joku itsestä täysin riippuvainen.
Eli sekin on täysin itsekäs motiivi..
Onse ihme minä en kyllä halua että kukaan on niin riippuvainen minusta, onneksi olen löytänyt naisia jotka osaavat huolehtia itsestään, ettei tarvi käydä pesulla, paskalla tai pisulla heidän puolestaan..
Ja lapsia ei ole kylläkään näkynyt, ehkä nuo kaksi asiaa korreloivat?
Samasta syystä en hanki lemmikkejä, ne olisivat koko ikänsä riippuvaisia eli aivan tietysti heidän ikänsä olisi paljon rajoitetumpi, paitsi suurien matelijoitten ja kilpikonnien, mutta mitä iloa niistä on yleensäkin ottaen jos yrittää koskea ilman ruokkimistarkoitusta niin pirulaiset purailevat vain ja puraisevat vaikka ruokaankin tarjoaisi..
Kyllä on niin epätyydyttävä tilanne sekin..
Olkoot eläimet eläimiä ja inmiset ihmiseläimiä!
Sitäpaitsi ei meitä tänne ole miksikään kruunuksi tuotu vaan omassa paskassa ja kusessa velloviksi vittupäiksi aivan vain..
Ei se ole kuin puff! vaan ja sadantuhannen vuoden päästä meistä ei ole jäljellä kuin ydinjätteet siisteissä siiloissa, toisaalta maapallon pintakerros myllertyy joka kohdastaan n. kerrran 200 miljoonassa vuodessa eli sitten siistit siilotkin oli taas epäjärjestyksen kuorissa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos lähtisi ostamaan musiikki- ja tanssitapahtumaa varten nestemäisiä ei-virvoikkeita.

Johan sitä luuhasinkin kaupoissa pari tuntia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Täs sitä ollaan vittuuntuneena poika sylissä. Likka lähtee kaheks viikoks hirmumyrskyn kouriin mut kaverit on tärkeempii ku äitin kans puuhailu.

:cry:
Jep. Maailma ei edes lapsiesi mielestä pyöri sinun ympärilläsi.

:cry:

Kannattaisiko sen marttyyrilinjan sijaan siis vaikka iloita näistä päivittäisistä hyvistä asioista?
Haise vitulle.

Mä yritän järjestää jotain kivaa yhteistä puuhaa ni sit kaverit onki tärkeempiä ku mikään tyhmä puuhastelu ja laittelu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Se on lapsi, ei niillä ole tilannetajua. Ne tekee sitä, mikä on niiden mielestä kivointa just sillä hetkellä. Alle 10v likalla se sattuu aurinkoisena päivänä olemaan ulkona juokseminen kaverin kanssa - itse siinä iässä olisit sanonut äidilles piutpaut ja painunu pihalle.

Ps. Huimalla on vitun tuoksi varmastikin Hugo Boss-pullotettu.
Viimeksi muokannut Elppis, 30.06.2010 20:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:
Haise vitulle.

Mä yritän järjestää jotain kivaa yhteistä puuhaa ni sit kaverit onki tärkeempiä ku mikään tyhmä puuhastelu ja laittelu.
Lolleroisista hyvää päivää! Enää sinä ja pienempi juniori "samalla puolella", kohta sekin tehnee jonkin peruuttamattoman mokan vain sinua lyödäksesi. Eikös silläkin jo ole joku ikätuttu naapurista, poitsukin on siis jo vähintään puoliksi soluttautunut "niihin muihin". Traagista...
SikaMika

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Elppis kirjoitti:Se on lapsi, ei niillä ole tilannetajua. Ne tekee sitä, mikä on niiden mielestä kivointa just sillä hetkellä.
Ilman jatkoa tästä ei olisi millään pystynyt päättelemään, onko kyse äidistä vai tyttärestä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ninni on itse pahin pyövelinsä, mutta lapsi ei tosiaan ole pelkästään vanhempi..pansa jatke vaan ihan oma yksilönsä joka alkaa tehdä omia päätöksiään jo paljon varhemmin kuin kouluikäisenä..
Jos lapsi alkaa tehdä äitinsä töitä liikaa, niin jossain vaiheessa hänestä voi kehittyä liian vastuuntuntoinen joka kantaa äitinsä taakkoja vielä äitinsä poismenon jälkeenkin, pahimmassa tapauksessa..
Viimeksi muokannut Niba, 30.06.2010 20:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Se on lapsi, ei niillä ole tilannetajua. Ne tekee sitä, mikä on niiden mielestä kivointa just sillä hetkellä.
Ilman jatkoa tästä ei olisi millään pystynyt päättelemään, onko kyse äidistä vai tyttärestä.
:D
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vittu anteeks että harmittelin tänne kuin ottaa päähän kaikki kiva sovitut jutut, kun hän häipyy toiselle puolelle maapalloa 2 viikoksi.

UK sentään halas ja onnitteli synttäreistä, jee...
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ninnithequeen kirjoitti:Joo. Piti tehä vaik mitä kivaa tytön kans mut kaverit ulkona kiinnosti enemmän. Ois viihduttäny poikaa ku äiti imuroi ja pesee lattiat
Niinno, emmäkään osais arvostaa kivana yhteisenä tekemisenä kiljuvan pennun vahtimista sillä aikaa kun toinen tekee perusteellista siivousta. Ihme juttu.

Oishan se tietty varmasti kiva saada siivottua kunnolla ja harmittaa kun ei voi sitä tehä, mut ei nyt ehkä kauheen yllättävää jos tyttö ei taho viettää vikaa päivää suomessa pariin viikkoon siivous/huuto/kakka-sisältöisenä vaan kavereitten kanssa hyvässä säässä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kumpi on äiti ja kumpi on tytär, kas siinäpä pulma. Pari vuotta kun vielä menee, niin kakaran on pakko ottaa aikuisen rooli perheessä, kun äiti käyttäytyy kuin uhmaikäinen narsistinen pikkukakara.

Mulla oli tosi kiva päivä. Muutin serkkua. Neljännestä kerroksesta toiseen taloon neljänteen kerrokseen. Kummassakaan ei hissiä. Bonuksena kierreportaat. Triplabonuksena kaksion normitavaroiden, -kalusteiden, ja -laitteiden lisäksi 50+ isoa muuttolaatikkoa CD- ja DVD-levyjä, VHS-kasetteja ja kirjoja. Se jätkä hamstraa ihan kaiken. Ja polttaa ihan kaiken CD:lle tai DVD:lle. Ja ostaa niitä myös aivan käsittämättömiä määriä.

Fiilis on kuin olisi ollut salilla tekemässä jalka-, selkä- ja haukkaritreeniä. Kahdeksan tuntia putkeen.
Manaaja

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

SikaMika kirjoitti:Lolleroisista hyvää päivää! Enää sinä ja pienempi juniori "samalla puolella", kohta sekin tehnee jonkin peruuttamattoman mokan vain sinua lyödäksesi. Eikös silläkin jo ole joku ikätuttu naapurista, poitsukin on siis jo vähintään puoliksi soluttautunut "niihin muihin". Traagista...
Mitä vittua. Enkö mä olekaan se ainoa hourupää joka näkee ton rajattoman splittingin.
Vastaa Viestiin