Haisakee kakka kaikki Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitäs mielessä nussukat?

Mulla pelko aamuyön lennosta Mexikoon rakkaiden takia, ja se että pääsenkö huomenna hammaslääkäriin (IIIIIK) vai peruuko kummitäti senkin homman.

Huoh.

Sais jo nukuttua.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ooh! Joko torstai?! Aika käsittämätöntä. Tarveis vissiin pistää aa-aa - skarppina sit töisä. Tänää.
Brrrh.. Juupajuu... Glugluglu. *röyh*
Viimeksi muokannut Lapitii, 01.07.2010 0:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lomalla lomps. Aamulla auto huoltoon ja pienen kanssa neuvolaan 3-vuotistarkastukseen.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Pillu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumis

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jee!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ollaanpas täällä taas negatiivisia. Mä tykkään teistä melkein kaikista :h: Niistä en kyllä, jotka juuri jäävät lomalle. Omaan kun on vielä 9 viikkoa aikaa.

Menen vessaan nyppimään kulmakarvojani. Nää asiat kannattaa hoitaa työajalla!
nastamuumio

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

swirl kirjoitti:Ollaanpas täällä taas negatiivisia. Mä tykkään teistä melkein kaikista :h: Niistä en kyllä, jotka juuri jäävät lomalle. Omaan kun on vielä 9 viikkoa aikaa.
Mä en tykkää sustakaan. Ei loman lomaa koko kesänä eikä syksynä. Paitsi sitten vissiin vähän myöhemmin päivä tai kaks sairasvapaata, kun viisaudenhampaat poistetaan.
ninnithequeen

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jotain positiivista: mutsi oli nukkunu ekan yön ilman happea, ja sattaa päästä ens viikolla kotiin. Sytostaattihoitoja toki jatketaan, saapahan elinaikaa ainakin lisää.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aamutoimet kunialla läpi, nyt aamusali. Sitten Ideapark copingvöörldiin. Onpas lämmin aamu...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyt iski valtava tarve päästä kotiin siirtelemään huonekaluja! Mulla on visioita!
Manaaja

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Helou!!11 Kropassa ei tunnu olevan tänään yhtäkään ehjää lihasta. Voi anteroinen.
exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:copingvöörldiin.
Jaa että niinkun minne?
Kuulostaa mansesterilaiselta seksikaupalta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lasten pyöräretki päättyi ikävästi..
Löysin metsäpolulta pylvään tukivaijerin ja mukkelis makkelis, etukumi paska, etujarru sijoiltaan, polvi ja kyynärpää raamuilla, onneksi kävi lähellä meltsiä, ei joutunu taluttamaan kuin muutaman kilsan Metroasemalle..
Yöunetkin meni vituiksi.. mut ei se mitään pöyrä huoltoon ja mies minne lie..
Haluatte nähdä kuvia, odotellaan..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onpa outoa olla yksin kotona :shock:

Poika siis haettiin hoitoon ku mamma menee pelkokertoimeen (hammaslääkäriin)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Onpa outoa olla yksin kotona :shock:

Poika siis haettiin hoitoon ku mamma menee pelkokertoimeen (hammaslääkäriin)
Musta sun elämässä vähiten pelottava asia lienee kuitenkin hammaslääkärissäkäynti?
Minullakin oli jotain ajatuksia hammaslääkäreistä jollain kolmannella luokalla ala-astetta, muttei sen jälkeen..
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hei, mä tahon pois täältä toimistosta, tahon kotia. Tänään tulee vieraita vähän juoppoilee&musaa kuuntelee ja viikonlopuksi pariskunta Numba tuskailemaan 8)

Jee!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

ninnithequeen kirjoitti:Mitäs mielessä nussukat?
Rannalle voisi lähteä. :suihku:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
ninnithequeen

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jestas, vaan 2 reikää. Ja mulla on edelleen kaks maitohammasta :D Ihmekkös en kasvanut koskaan aikuiseksi.

Elokuussa putsitaan mustat hampaat vihdoin, jee. En pelkää enää hammaslääkäriä :]

Käyn kauppareissulla ihan pokkana juomassa yhden oluen terassilla ja lukemassa päivän lehdet. Poika tuodaan kotiin vasta illalla. Soittakaa jo ne sosiaaliviranomaiset, IIIIIIIK *paskamutsipaskamutsi*

:perse:
Dumis

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti: Käyn kauppareissulla ihan pokkana juomassa yhden oluen terassilla ja lukemassa päivän lehdet. Poika tuodaan kotiin vasta illalla. Soittakaa jo ne sosiaaliviranomaiset, IIIIIIIK *paskamutsipaskamutsi*

:perse:
En tajua tuota, miks sun pitää raportoida kaikki jos jengi vittuuntuu siitä.
Ja toi leikki-marttyrointikin on myöskin aika kulunut vitsi.

Tsemii vaan.

Nymmää kohta pääsen kotia, sit olut ja musik :h:
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja Sola »

Antaa Ninnulin vaan raportoida. Hupia kansalle! Sitä mä kyllä ihmettelen miks jumalauta joka kerran kun joku sit kuitenkin kuittaa takas, hän vetää herneet nenään.
Tää blondi ei vaan ymmärrä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

IHAN KAMALAA JA TÖRKEETÄ! Väsynyt äiti käy rentoutumassa ja ottaa vähän omaa aikaa. Kuule Ninni, tee kaikkea mahdollista kevytmielistä ja mukavaa nyt kun on kerrankin pieni mahdollisuus :]
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumis

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Sola kirjoitti:Antaa Ninnulin vaan raportoida. Hupia kansalle! Sitä mä kyllä ihmettelen miks jumalauta joka kerran kun joku sit kuitenkin kuittaa takas, hän vetää herneet nenään.
Tää blondi ei vaan ymmärrä.
Niin se on aikamoinen paradoksi-boxi.
Tietty hänellä ole kavereita, niin hän on sanonut ja kuulemma jonnekin on pakko höpistä... ehkä tulee vaan liikaa infoa, pärjäisin vähemmälläkin.
ninnithequeen

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aevan sama mitä mieltä ootte, mulla on aika vähän juttuseuraa kahtokaas.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Whiii, täältähän pääsee ihan kohta pois. Suunta vie keskustaan shoppailemaan systerin kanssa ja käyn samalla noutamassa naimaluvan maistraatista. Iiiik! Sushiakin pitää varmaan syödä :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tsiisus! :shock:

Harmi Ninni, perseitä et nyt ehdi mitenkään, mutta julkaistaan tämä vaikka lehdessä?

Ja kyllä nyt ihan turhaan lopetit hammaslääkärin pelkäämisen? On niitä muitakin pelokkaita ollut?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Haisakee kakka kaikki Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olipahan ihanaa :]

Lehdet luin, juttelin tunnin vanhan tutun rouvan (edesmenneen työkaverini ja hänen veljensä joka siis on viel henkissä ja baarialalla myös) äidin kanssa tunnin YLLÄTYS ruoanlaitosta. Hän teki myös Miskan ristiäisiin voileipäkakut :) Me ei muusta osatakaan puhua kuin ruoasta ja voi mitä vinkkejä hältä saakaan :h: Niin no puhutaan me raveistakin, tykätään heppasista ja pelata totoa :)

Jos tuol perkeleen parvekkeella ei tuulis noin saakutisti istuisin siellä kaffekupposen kans lukemassa Valittuja Paloja mut ei onnistu ja kaik kukat koko ajan nurin prkl...kai se on pakko si imuroida, pestä lattiat ja tiskata. Nyt tuuletetaan urakalla koska sain kissat huijattua kylppäriin, hähää.
Vastaa Viestiin