Kännijuttuja Pertin keralla

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja Zeb »

exPertti kirjoitti:Pitäisiköhän käydä lähiökuppilassa?
Et voi, olet känniketjun kantava voima.
RP

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja RP »

Ei mitään kuppiloita. Elämässäni on vain yksi vakiomesta jossa bestiksien kanssa aina kokoonnutaan kun tois puol jokkee kyläilen. Varmaan pidetään se pulju pystyssä niillä illoilla, voi niitä aikoja. Samat jutut vuodesta toiseen, mutta aina yhtä hauskaa. Se on sitä ystävyyttä. Kuukausien hiljaisuus, mutta juttu jatkuu niin kuin eilen oltais nähty.

Mies katselee asuntoja, mä ajattelin josko naukkailis niitä sen lahjatapsoja. Konjakkejaan, viskejään en viitsi tuhlata. Tosin huomenna pitäis juhlistaa sen tänään saapunuttu tutkintotodistusta ja yllättävää apurahaa, jota oli hakenut joskus vuoden alussa vaikka tiesi ettei varmaan saa kun hommat pian ohi. Iloinen yllätys, ilmasta massii hei!

Tota jennyn miehen munaosastoa haluaisin päästä rusentamaan. Yleensä murskaan ne henkiset pallit, mutta tuo ukko vois vaatia jo sen fyysisenkin. Olen lojaali, ihkuille ei tehdä paskoja. Stn.
Manaaja

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mua vähän ärsyttää toi ketjun otsikon posketon muotovirhe!
Zeb

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RP kirjoitti:Ei mitään kuppiloita. Elämässäni on vain yksi vakiomesta jossa bestiksien kanssa aina kokoonnutaan kun tois puol jokkee kyläilen.
Nimiä! :)
Zeb

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kuohis *poks*
RP

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:Jaha, bussikin meni jo.
Niin ne elämän hyvät asiat ajaa ohi.
Zeb

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Miten se meni "piip ja linja-autojen perässä voi juosta, tai odottaa seuraavaa", en muista. Aimohaiku muistaisi.
RP

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja RP »

Zeb kirjoitti:
RP kirjoitti:Ei mitään kuppiloita. Elämässäni on vain yksi vakiomesta jossa bestiksien kanssa aina kokoonnutaan kun tois puol jokkee kyläilen.
Nimiä! :)
Old Texas, ei oo kyl turun puolel, mut melkke. Viskissä taas turkkusen puolel. Vaik oonkin ihan ulkopuolinen siel viskis pitkälettien seassa vaaleanpunaisissain, mut maailman paras jukari ja frendit nyt on tommosii synkkii nahkatakei, joten kotoisaa juu.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Mua vähän ärsyttää toi ketjun otsikon posketon muotovirhe!
Jos mä alkaisin vonkaa JennyGeetzuu, niin samalla voisin alkaa vonkaa Superioria. Viimeksi sain tän kysymisestä IP-bannia, mutta vastuu olkoon sulla jos kerrot millanen Superior on punkassa, siis sukupuoliyhdynnässä?
Viimeksi muokannut Gat, 02.07.2010 22:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
RP

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja RP »

Kello on jo melkein 23 joten pertsa sammahti, ei se yleensä pidemmälle jaksa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Mua vähän ärsyttää toi ketjun otsikon posketon muotovirhe!
Jos Pertillä on kera ja Pertti on vapauttanut sen kitinöinnin alustaksi niin ei, paitsi ketjun aloittajalla menossa jo toinen skumppa..

Vittu että osaan tehdä hyvää PASTAA, siitä tulee varmaan hyvää!
Pyyhin Netikettiin..
RP

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Kello on jo melkein 23 joten pertsa sammahti, ei se yleensä pidemmälle jaksa.
Kannattaa vain aloittaa aiemmin. Juu, en hämmästyisi jos olisi viimeinen juttu.
Amatööri. Toisaalta, sulle sopisi brittiläinen aikataulu. Mulle ei. Aina kun pääsin vauhtiin niin valopilkut tuli ja keimit oli sitten siinä.

No, aika tylsää. Olisin halunnut fiilistellä sulle kun pääsin toteuttamaan sen yhden fantsuni eli tarjoomaan miehelle privaesityksen tissibaarissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja Niba »

Saatanan hauska musiikki!!!!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=u3hBSobjBjU&NR=1[/youtube]
Pyyhin Netikettiin..
Zeb

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Whisky oli ihan jees joo, entisessä elämässä. Fiilistele vaan Pupu vapaasti. Me miehen kanssa privassa Reperbahnilla vaan tirskuttiin. Ja Pertsa ei nyt sammu perkele!
RP

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja RP »

Zeb kirjoitti:Whisky oli ihan jees joo, entisessä elämässä. Fiilistele vaan Pupu vapaasti. Me miehen kanssa privassa Reperbahnilla vaan tirskuttiin. Ja Pertsa ei nyt sammu perkele!
Mä en tirskumisista tiedä, enhän mä mukaan mennyt. Mä käytin ajan ryypiskelyyn ja paskanjauhamiseen eli oleelliseen. Oli kyllä hotti nainen. Tietty, en mä mitään rutjaketta miehelle valkkais. Ei kyl meinannut aluksi mennä, olin et joo mee nyt mun takii. Tää on sentään helpoimmast pääst mitä siltä kauniist pyydän. Oon siel niin usein tyttöjen kans käynynnä ettei siin itel mitään hohtoo sinänsä ollut. Toivottavasti mies ei tirskunut, se oli kiva strippari. Kyl se tarinoi jälkikäteen, en vaan hirveest muista.
RP

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja RP »

Kepeät mullat Tomppa Tabermann.
Zeb

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kuåliko se? Arvas kyllä kun kuuli diagnoosin mut silti :(
elco

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja elco »

Zeb kirjoitti:Kuåliko se?
Pertti vai?
Manaaja

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mua vähän ärsyttää toi ketjun otsikon posketon muotovirhe!
Jos mä alkaisin vonkaa JennyGeetzuu, niin samalla voisin alkaa vonkaa Superioria. Viimeksi sain tän kysymisestä IP-bannia, mutta vastuu olkoon sulla jos kerrot millanen Superior on punkassa, siis sukupuoliyhdynnässä?
Mun moraali ja yksityisyydensuoja parisuhteen pyhintä kohtaan ei normaalisti anna periksi vastata tällaisiin kysymyksiin lainkaan, mutta kun olet noin sinnikkäästi jaksanut tätä jo vuosikausia minulta penätä, niin olkoon menneeksi. Superior on punkassa, siis sukupuoliyhdynnässä usein alaston.

PS. Sä oot mun parhaan ymmärrykseni mukaan vongannut molempia jo pienen ikuisuuden.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Superior on punkassa, siis sukupuoliyhdynnässä usein alaston.

PS. Sä oot mun parhaan ymmärrykseni mukaan vongannut molempia jo pienen ikuisuuden.
Kerro omalla bannivastuulla Supen tisseistä ja pillunhuulista ja yhdyntäkäyttäytymisestä!11 (Pepunkuvanhan olen nähnyt julkisena, tosin pikkareissa)

Mutta siis hei, en mä ole JennyGeetzuun keskittänyt vonkuuta enkä mielestäni (paljookaan) vongannut ollenkaan (köh), enkä yksityisviestitellyt "sen" takia, enkä nakukuvia saanut. (Sinä oot varmaan)

Superioriakaan en ole mielestäni suoraan vongannut, kunhan Tykätään. Mutta silläkin on ihan vonkaamattakin mulle Pyhä vonkuueste.
Zeb

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gat kirjoitti:Mutta silläkin on ihan vonkaamattakin mulle Pyhä vonkuueste.
:?:
Zeb

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja Zeb »

elco kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Kuåliko se?
Pertti vai?
Näköjään.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja Gat »

Zeb kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mutta silläkin on ihan vonkaamattakin mulle Pyhä vonkuueste.
:?:
En tiiä onko se totta, vai sepitelmä estää mua vonkimasta, mutta kelaa itse, mikä se voisi olla. Ultimately. Eikä ole, että onkin Mies :D
Zeb

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Naikkarissa tai kuppa?

Viinapää on pehminnyt. Ei taida pystyä kuin yhden kuohiksen.
Manaaja

Re: Kännijuttuja Pertin keralla

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Kerro omalla bannivastuulla Supen tisseistä ja pillunhuulista ja yhdyntäkäyttäytymisestä!11
Tisseissä on nännit. Pillunhuulissa on väli. Yhdyntä on käytöstavatonta. Hope this helps!
Vastaa Viestiin