LäskiLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: LäskiLauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Helsinki oli lämmin ja kaunis. Minä komea.

Ihana päivä tänään.

Torni & auringonpaiste. Roxor.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: LäskiLauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lsitoin koirani nimeksi Farmvillessä sami, en saamenkielen mukaan..
Pyyhin Netikettiin..
Chevilyn

Re: LäskiLauantai

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

..............
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: LäskiLauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamu alkoi vallihaudan kaivamisella.
Sitten pikaisesti kaupoille.
Iltapäivä ruoan valmistusta, naisen nauratusta ja intiimialueiden parturointia. Lyhyt kaava.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: LäskiLauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

huima kirjoitti:Ihana päivä tänään.
Homo!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: LäskiLauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Manis: se on mun pojan isä. Ja odottelen kovasti luvattuja rahoja ja lahjoja pojalle, köyhänä kun olen. Mut eiku ne ryypätään neki rahat vaimon kans. (vaimo oli kuulemma jo sammunu päivällä)
Siis miten tyhmä sä voit oikeasti olla? Kukaan muu kuin täysi talidomi olisi tajunnut noin vuosi sitten, että "luvattuja" rahoja ei tule koskaan näkymään, eikä mitään muutakaan positiivista ainakaan ratiolla 1:20 negatiivisuuden kustannuksella. Minkä vitun takia sä siinä roikut? Jotta sulla olis yksi nuora lisää sääliä itseäsi ja valittaa elämän ja muiden ihmisten paskamaisuutta?

Toistan kysymyksen: Miten tyhmä sä voit oikeasti olla? Ja sitten toinen kysymys: Miksi sä teet ton itsellesi? Ja sitten kaikkein tärkein kysymys viimeisenä: Miksi vitussa sä teet ton sun lapsellesi/lapsillesi?
ninnithequeen

Re: LäskiLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mullakin on Manis sulle yks kysymys: kuin vitun tyhmä SÄ voit olla? Tai no kaksi: millon sä lopetat ton mun vainoomisen? Facebookissa sentään jo lopetit, kiitos siitä. Lihavoidu keskenäs siellä ja repostele autoillas, onko sulla koskaan ollut perhettä/lapsia? EI.

Mutta eihän supermammaa kukaan hiljennä.
Manaaja

Re: LäskiLauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hienosti onnistuit jälleen kerran ignoraamaan lastesi tulevaisuuden.
ninnithequeen

Re: LäskiLauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Hienosti onnistuit jälleen kerran ignoraamaan lastesi tulevaisuuden.
Jälleen kerran onnistuit todistamaan idiotismisi.
Manaaja

Re: LäskiLauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jepjep. Valitettavasti taidat olla yksin tossa junassa. Muiden juna menee toiseen suuntaan.

Ja mitä facebook-vainoamiseeni tulee, niin en ole koskaan halunnut olla kanssasi siellä missään tekemisissä. Itse ruikutit minut useampaan otteeseen siellä ystäväksesi, vielä senkin jälkeen kun poistin sinut listoilta. Mutta hei, ihan pätevästi käännetty ja valehdeltu omaksi marttyyrivalitusvirreksesi. Niinkuin sun juttus aina.
Vastaa Viestiin