Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Pahaa huomenta! Tyhmä maanantai. Ensinnäkään en nukkunut ollenkaan viime yönä (kuolema kuittaa univelat..?) ja toisekseen en löytäny aamullla takkia ja kauluspaitaa mistään. Joko oon ite hukannu ne perjantaireissulla tai sit toi kämppä on syöny ne. Muutenki oli melko typerä viikonloppu ja kämppä on hyvin läheistä sukua hävityksen kauhistukselle, eli täynnä romua.
Jos nyt jotain posiivista..9 herätystä kesälomaan. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta, töissä tärisemässä. Olisin voinut kyllä jäädä kotiakin, ei ollut hirveää hinkua tulla töihin :D
nastamuumio

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Jep, hei, muistatteko kun oon kirjoitellut tästä tän yhden miehen kattelusta, niin ei se sen pidemmälle. On kuulemma tehnyt itteensä selkeesti tykö yhdelle toiselle naiselle, jonka mä myös tunnen. Että vittu joo. Tätä tää aina on. Mä oon vaan se ruma ystävätär, jolle täytyy olla kohtelias, mutta jonka oikeesti toivottais painuvan helvettiin ja heti.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Grääääh, koht on jo kesän puoliväli eiks vaan??
Pakko mennä takas riippumattoon.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Pakko mennä takas riippumattoon.
Me laitettiin sohva partsille ku riippumattoja ei ollu Uuno-mallia. :wink:
(Saahan sen sitten heittää kuukauden päästä pois ku muutetaan uuteen kotiin?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

sipsi kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Pakko mennä takas riippumattoon.
Me laitettiin sohva partsille ku riippumattoja ei ollu Uuno-mallia. :wink:
(Saahan sen sitten heittää kuukauden päästä pois ku muutetaan uuteen kotiin?)
Tuol on nyt MUN riippiksessä 3 pikkulikkaa, kerpelessentään. Mut olkoon, täs terden nojatuolis on huomattavasti helpompi nörtteillä. :]

Blandaan itelleni tähän aikaan aamusta viinaa, no siis tosi paljolla limpparilla menee mut hitto onkohan tää nyt sallittua ees. Jotenkin tosi pahis olo mut jos loraus alkoholia poistais jatkuvan hedarin kun ei migreenilääkkeetkään enää auta...
nastamuumio

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Missä kaikki on?! Säälikää mua mun edellisen viestin tiimoilta!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ensimmäinen lomapäivä!
Näitä jatkuu sitten elokuun puoliinväliin, Revetkää!
Hölmölän hommia tehdä töitä kesäkauniilla!!

Tarviiko minne säälimään Nastista?? Hei SÄÄLI on sairautta!
Musta sussa ei ole mitään vikaa ainakaan ppäällisin puolin, ellei ole tullut viime näkemän! Niin, moni kakku päältä kaunis! Ei kuitenkaan aina..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nastamuumio kirjoitti:Säälikää mua mun edellisen viestin tiimoilta!!
*säälii*
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja sipsi »

nastamuumio kirjoitti:Missä kaikki on?! Säälikää mua mun edellisen viestin tiimoilta!!
No totta hemmetissä säälitään! Miehet on tommosia, uutta matoa koukkuun ja silleen. 8) Mut nyt ku ei taas meinaa muistaa mitään, ni oliks täs nyt kyseessä se huoltomies vaimikäsenyoli? Ja kerro lisää yksityiskohdista..esim. että mistä tunnet sit sen "toisen naisen"? (Kyselykausi.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Blandaan itelleni tähän aikaan aamusta viinaa, no siis tosi paljolla limpparilla menee mut hitto onkohan tää nyt sallittua ees. Jotenkin tosi pahis olo mut jos loraus alkoholia poistais jatkuvan hedarin kun ei migreenilääkkeetkään enää auta...
Haha, mullakin oli eilen semmonen pahisfiilis ku join valkoviiniä partsilla, vaikka jätkät kanteli sohvia sun muita edestakasin.. En kyl voi luvata että se sitä hedaria poistaa, mut en mä ookaan Dave. :)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
nastamuumio

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

sipsi kirjoitti:Mut nyt ku ei taas meinaa muistaa mitään, ni oliks täs nyt kyseessä se huoltomies vaimikäsenyoli?
Eli kun en oo jauhanu tästä kaikkien silmiä, suita ja korvia täyteen, voin siis jatkaa mielin määrin. Ei tää oo se lvi-asentaja, kun vaan yks, joka vähän näyttää siltä. Tää kuulemma kuvottaa sitä yhtä mun ja sen yhteistä tuttua. En siis niinks tajuu. Ja kiitti hei säälistä. Tuli tarpeeseen!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja aasi »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Pakko mennä takas riippumattoon.
:komp: Virittelin eilen kahden rantakoivun väliin riippumaton, yhden dekkarin jo ehdin siinä hotkaista.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja sipsi »

nastamuumio kirjoitti: Ei tää oo se lvi-asentaja, kun vaan yks, joka vähän näyttää siltä. Tää kuulemma kuvottaa sitä yhtä mun ja sen yhteistä tuttua. En siis niinks tajuu.
Siis mitä? 8) No nyt meni mielenkiintoseks sossupokeks. Joku joka näyttää THE lvi-asentajalta..? Ja onks se yhteinen tuttu nainen siis sanonu että ko.heppu kuvottaa sitä? Miksköhän? Kyl mun mielestä pitäis olla hyvät perustelut että noin voi sanoa. Hmm.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Chevilyn

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

.............
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Chevilyn kirjoitti:Tänään alkaa hyvä elämä!
Tai ehkä huomenna..?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
prosessi

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:Jep, hei, muistatteko kun oon kirjoitellut tästä tän yhden miehen kattelusta, niin ei se sen pidemmälle. On kuulemma tehnyt itteensä selkeesti tykö yhdelle toiselle naiselle, jonka mä myös tunnen. Että vittu joo. Tätä tää aina on. Mä oon vaan se ruma ystävätär, jolle täytyy olla kohtelias, mutta jonka oikeesti toivottais painuvan helvettiin ja heti.
En sääli sinua. "Tehnyt itteensä selkeesti tykö." = Mitään ei oikeasti ole tapahtunut, vaan naisella on vilkas mielikuvitus. "Kuvottaa naista." = Nainen itse on kiinnostunut, mutta mies ei ole osoittanut kunnolla vastakiinnostusta. Lisäksi tuollaista teatteria tietenkin esitetään vain oikeasti varteenotettavalle kilpakumppanille, jotta tämä luopuisi taistosta.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja sipsi »

prosessi kirjoitti: Lisäksi tuollaista teatteria tietenkin esitetään vain oikeasti varteenotettavalle kilpakumppanille, jotta tämä luopuisi taistosta.
Joo, no nyt blondikin alkaa ymmärtää! Eli kyseessä on vähän semmonen Unelmien Poikamies/Rokkarille morsian-meininki? Ruususeremoniat ja kaikki? (Miltä kanavalta ja milloin, varaanko popparit jo valmiiks?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
nastamuumio

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

prosessi kirjoitti: En sääli sinua. "Tehnyt itteensä selkeesti tykö." = Mitään ei oikeasti ole tapahtunut, vaan naisella on vilkas mielikuvitus. "Kuvottaa naista." = Nainen itse on kiinnostunut, mutta mies ei ole osoittanut kunnolla vastakiinnostusta. Lisäksi tuollaista teatteria tietenkin esitetään vain oikeasti varteenotettavalle kilpakumppanille, jotta tämä luopuisi taistosta.
Mietin tuota vilkkaan mielikuvituksen mahdollisuuttakin, mutta tää nainen ei oo kyllä kiinnostunut tosta miehestä, vaan yhdestä toisesta yhteisestä tutusta, joka saattaa olla homo. Et säpinää riittää lautapelipiireissäkin. Show-time viikonloppuisin erinäisissä kahviloissa. Jälkiraportointi Kitinä-kanavalla normaaliin toimistoaikaan elokuun loppuun asti.
Chevilyn

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

sipsi kirjoitti:
Chevilyn kirjoitti:Tänään alkaa hyvä elämä!
Tai ehkä huomenna..?
Älä koskaan siirrä huomiseksi sitä minkä voit yhtä hyvin tehdä ylihuomenna. Eli josko vaikka aloittaisi suosiolla vasta ylihuomenna :)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Chevilyn kirjoitti:
Älä koskaan siirrä huomiseksi sitä minkä voit yhtä hyvin tehdä ylihuomenna. Eli josko vaikka aloittaisi suosiolla vasta ylihuomenna :)
Tuo on juuri oikea asenne. :wink:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jokseenkin kaikkiin lihaksiin sattuu. Auh. Tänään vedettävä kevyempi ja lyhyempi kaivuupäivä vallihauta-projektissa. Ja valmistauduttava vuokraamaan minikaivuri, muuten tätä ei ole kaivettu ennen syyskyyn alkua vuonna 2010..

Mutta nyt rautakauppaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nastamuumio kirjoitti:Missä kaikki on?! Säälikää mua mun edellisen viestin tiimoilta!!
Äh, emmä jaksa. Tota se munkin elämäni oli 20 vuotta kunnes päätin että musta tulee komea.
nastamuumio

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Manaaja kirjoitti:Äh, emmä jaksa. Tota se munkin elämäni oli 20 vuotta kunnes päätin että musta tulee komea.
Joo ja sit Gattis alkoi tykkään susta.
Manaaja

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nastamuumio kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Äh, emmä jaksa. Tota se munkin elämäni oli 20 vuotta kunnes päätin että musta tulee komea.
Joo ja sit Gattis alkoi tykkään susta.
Nii-i.

Kuva
Vastaa Viestiin