Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti: Mietin tuota vilkkaan mielikuvituksen mahdollisuuttakin, mutta tää nainen ei oo kyllä kiinnostunut tosta miehestä, vaan yhdestä toisesta yhteisestä tutusta, joka saattaa olla homo. Et säpinää riittää lautapelipiireissäkin. Show-time viikonloppuisin erinäisissä kahviloissa. Jälkiraportointi Kitinä-kanavalla normaaliin toimistoaikaan elokuun loppuun asti.
:D No varmasti riittää säpinää. Tiedän kuitenkin sen verran monta naista, jotka ovat jossain vaiheessa aloittaneet seurustelun sen alunperin kavereille "kuvottavana" kuvaillun miehen kanssa, että vähän tuollaiset jutut aina epäilyttävät...
ninnithequeen

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Same old siivousta, pyykkiä, blaablaa....huomiseks pitäis kehittää jotain hyvää herkkuruokaa - yhdelle. Lohi maistuis, mut taitaa olla aika hinnoissaan *huoh*
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:...huomiseks pitäis kehittää jotain hyvää herkkuruokaa - yhdelle
Oliks se niin, että sulla on Eikka Leikan päivänä synttärit? 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:...huomiseks pitäis kehittää jotain hyvää herkkuruokaa - yhdelle
Oliks se niin, että sulla on Eikka Leikan päivänä synttärit? 8)
Nu näin se on. Siks mä oon niin vitun runollinen 8)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:

Nu näin se on. Siks mä oon niin vitun runollinen 8)
Haa, niin juuri. Mullakin on Minna Canthin päivänä synttärit eli oon vähän semmonen tasa-arvonkannattaja. 8)


EDIT. Nyt tekee mieli graavilohta. Sairaasti.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Manaaja

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kyllä liiteristä ainakin taitaa saada sitä Heimon Kalan(?) ruodittua vakuumilohta aika edullisesti. Joku 6-8 euroa kilolta normisti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Aijai, kyllä kalliiksi käu. Parempi ostaa kaljaa, siitä sentään tulee hyvä olo. Tänään lähtö mummolaan, kovin on lämmintä.
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja RP »

Jotain positiivista eilisessä, mies ajoi vihdoin hiuksensa pois. Voi ihanuuksien ihanuus. Pitäisi siivota, viikonloppu vain löhöttiin ja kämppä on pommin jäljiltä. Viikonloppuna tulee vieraita, toivottavasti sää suosii nähtävyyksiä ja piknikkiä.

Pitäisi katsella miehelle hääpäivälahjaa, on toivonut Aku Ankan vuosikertaa, oiskohan niitä jossain saatavana alennuksella, voisin ostaa sitten useammankin. Itse toivon taas vakiosti jotain Hynysen kirjoittamaa kirjaa :D
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja annepa »

sipsi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:

Nu näin se on. Siks mä oon niin vitun runollinen 8)
Haa, niin juuri. Mullakin on Minna Canthin päivänä synttärit eli oon vähän semmonen tasa-arvonkannattaja. 8)
Mulla on Julian päivänä synttärit. Jos ois parveke, roikkuisin siellä riutuneen näköisenä ja räytyisin. Itseni meinasin jo tappaa, mutta vaikka jäi meinaukseksi niin sovin että se osasto on hoidettu ny.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja sipsi »

annepa kirjoitti: Itseni meinasin jo tappaa, mutta vaikka jäi meinaukseksi niin sovin että se osasto on hoidettu ny
Hei, tästä tulikin mieleeni, että miten sulle kävi silloin se tupakoinninlopettamisen kanssa? Onnistuiko? Itellähän vähän sama tilanne päällä ja tiukkaa tekee.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja annepa »

sipsi kirjoitti:
annepa kirjoitti: Itseni meinasin jo tappaa, mutta vaikka jäi meinaukseksi niin sovin että se osasto on hoidettu ny
Hei, tästä tulikin mieleeni, että miten sulle kävi silloin se tupakoinninlopettamisen kanssa? Onnistuiko? Itellähän vähän sama tilanne päällä ja tiukkaa tekee.
Huonosti :( Mutta peli ei ole vielä menetty :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ILIMAHÄLLYYTYS!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja sipsi »

annepa kirjoitti:
Huonosti :( Mutta peli ei ole vielä menetty :)
Mä oon alkanu ottaa päivä kerrallaan, beibi steps juu nou. 8) Tässä kuussa en oo polttanu yhtäkään röökiä, enkä viime kuussakaan ku muutaman. En oo ihan varma auttaako tuo laastari, mut ehkä sillä joku placebo-vaikutus vähintäänkin on. :wink:
Tsemppiä jos koitat taas! Ei tää kyllä mitään hauskaa puuhaa ole, mut jotenki kuitenki mahdollista. Uskon näin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:Pitäisi katsella miehelle hääpäivälahjaa, on toivonut Aku Ankan vuosikertaa
Varo vaan, ettei vastavuoroisesti vie sua miljoonapilkkiin 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
RP kirjoitti:Pitäisi katsella miehelle hääpäivälahjaa, on toivonut Aku Ankan vuosikertaa
Varo vaan, ettei vastavuoroisesti vie sua miljoonapilkkiin 8)
Se ei kalasta, valitettavasti. Me ollaan koettu nämä romanttiset lahjat ja sydeemit, ei ne vaan ole meidän juttu. Parhain hääpäivä on ollut ehdottomasti Metallican keikka, ei suinkaan mikään romanttinen illallinen hoitolassa, kynttilän valossa. Nyt mennään tod.näk. huvipuistoon.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja annepa »

sipsi kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Huonosti :( Mutta peli ei ole vielä menetty :)
Mä oon alkanu ottaa päivä kerrallaan, beibi steps juu nou. 8) Tässä kuussa en oo polttanu yhtäkään röökiä, enkä viime kuussakaan ku muutaman. En oo ihan varma auttaako tuo laastari, mut ehkä sillä joku placebo-vaikutus vähintäänkin on. :wink:
Tsemppiä jos koitat taas! Ei tää kyllä mitään hauskaa puuhaa ole, mut jotenki kuitenki mahdollista. Uskon näin.
On se mahollista, tietysti, mutta nyt menee näin. Minä otan nyt päivän kerrallaan leveän perseeni kanssa. On se ihmeellistä miten litistynyt maha kasvattaa (visuaalisesti) tissejä! Nyt mulla on siis helevetin leviä perse ja saatanan isot tissit! Olen tiimalasi, aika iso sellainen :D

Hyvin sulla menee, kyllä se siitä :komp:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP kirjoitti: Pitäisi katsella miehelle hääpäivälahjaa, on toivonut Aku Ankan vuosikertaa, oiskohan niitä jossain saatavana alennuksella, voisin ostaa sitten useammankin. Itse toivon taas vakiosti jotain Hynysen kirjoittamaa kirjaa :D
Ei helevetti mää nauran tääl. Aku Ankan vuosikerta häälahjaksi? :D

Jotenki ihQuu.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pikkasen turhan lämmintä täällä toimistolla. Nuuduttaa väkisin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tota....saisko pakastelohesta mitään hyvää aikaseks? Kerman ja creme friche vai mikä se on kans?
RP

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja RP »

ninnithequeen kirjoitti:
RP kirjoitti: Pitäisi katsella miehelle hääpäivälahjaa, on toivonut Aku Ankan vuosikertaa, oiskohan niitä jossain saatavana alennuksella, voisin ostaa sitten useammankin. Itse toivon taas vakiosti jotain Hynysen kirjoittamaa kirjaa :D
Ei helevetti mää nauran tääl. Aku Ankan vuosikerta häälahjaksi? :D

Jotenki ihQuu.
Mulla on tapana ostaa miehelle lahjoja joita se haluaa, mitkä tuottavat sille iloa. Ei lahjoja joita oppaiden mukaan (tai toisten ihmisten) pitäisi ostaa koska sitä ja tätä.

Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun lahjojamme ihmetellään, oikeastaan sitä jaksan ihmetellä, miksi jaksetaan ihmetellä.

On ne kellot, korut ja taskumatit ihan kivoja tuolla kaapissa pölyttymässä, jep. Ehkä niille on joskus käyttöä, vuosien päästä.

Miehen kaverit soittivat silloin väitöslahjaideaa ja totesin, jotta limpparikone ts. sodastreamer tjmv., ne oli jotta helvetin hyvä idea. On vaikka mitä helyä, maljakkoa sun muuta hienoa nyt hyllyissä, mutta arvata saattaa mikä oli mieluisin (ja kovimmassa käytössä).
Dumis

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Mua ei kyl juurikaan ihmetytä, miks pitäis ihmetyttää, parhaitenhan sitä oman puolison pitäs tietää mitä toinen haluaa.

Kaakuna tahtoi miulta syndelahjaksi viimeks että käytän sen kaupassa autollani, sopi loistavasti kummallekin... kun se tietää että lähestulkoon vihaan shoppailua. Silloin kun seukkailtiin, niin kyl mie silloin sille ostin söpöjä pehmoleluja mistä se tykkäs 8)
ninnithequeen

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
RP kirjoitti: Pitäisi katsella miehelle hääpäivälahjaa, on toivonut Aku Ankan vuosikertaa, oiskohan niitä jossain saatavana alennuksella, voisin ostaa sitten useammankin. Itse toivon taas vakiosti jotain Hynysen kirjoittamaa kirjaa :D
Ei helevetti mää nauran tääl. Aku Ankan vuosikerta häälahjaksi? :D

Jotenki ihQuu.
Mulla on tapana ostaa miehelle lahjoja joita se haluaa, mitkä tuottavat sille iloa. Ei lahjoja joita oppaiden mukaan (tai toisten ihmisten) pitäisi ostaa koska sitä ja tätä.

Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun lahjojamme ihmetellään, oikeastaan sitä jaksan ihmetellä, miksi jaksetaan ihmetellä.

On ne kellot, korut ja taskumatit ihan kivoja tuolla kaapissa pölyttymässä, jep. Ehkä niille on joskus käyttöä, vuosien päästä.

Miehen kaverit soittivat silloin väitöslahjaideaa ja totesin, jotta limpparikone ts. sodastreamer tjmv., ne oli jotta helvetin hyvä idea. On vaikka mitä helyä, maljakkoa sun muuta hienoa nyt hyllyissä, mutta arvata saattaa mikä oli mieluisin (ja kovimmassa käytössä).
Juurikin niiden "pakollisten" standardien takia tuo onki ihQuu :h:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja Lilo »

RP kirjoitti:

Mulla on tapana ostaa miehelle lahjoja joita se haluaa, mitkä tuottavat sille iloa. Ei lahjoja joita oppaiden mukaan (tai toisten ihmisten) pitäisi ostaa koska sitä ja tätä.

Joo siis eikös sen näin pidä mennä? Jos toinen on vielä selkeästi artikuloiden ääneen sanonut että haluaisi lahjaksi jotakin tiettyä, niin ei varmaan paljon lämmitä saada sitten jotakin ihan muuta, etenkin jos se jokin ihan muu on jotakin turhaa ja käyttökelvotonta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
RP

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja RP »

No ehkä olen hiukan herkkä tämän asian suhteen, siis ihan miehen takia. Kaksi kertaa olen nähnyt kun joku pyöräyttää silmiään kun olen avannut mieheltä saamani lahjan, ja kerran on jopa vihjattu, jotta kyllä tuossa vieressä olisi ollut helyliikekin (mä en käytä koruja, ainoastaan vihkisormustani). Mun mielestä se on aika ikävää toimintaa. Kaikki saamani lahjat ovat aina olleet sitä eniten toivomaani ja iloiseksi saavaa kamaa. Viimeiset neljä juhlalahjakertaa se on ollut jotain Hynysen kirjoittamaa, kuten taitaa olla tänäkin vuonna koska olen toivonut :lol: :h:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Voi kun aina vois olla MAANANTAI...

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mikähän taas on vikana? Monta tuntia puunannut kämppää ja kuitenkin täällä on yhtä sotkuista kuin aloittaessa.

No ainakin hiki tippuu solkenaan tässä puuhaillessa, taisi kertyä muutama kilo nestettä viikonloppuna.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin