Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Novittu, hyvää maanantaita part II, päästin just suihkussa pari litraa räkää keuhkoista ja nenästä.
Dumis

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Joku umpihullu Volga-kuski lähti ohittaa mut Roihuvuorentiellä, siis semmoinen 2-kaistainen normipikkutie joka menee koko roihikan läpi.
Tuli jotain 60:tä ajaen 40:n alueella, niin että jäin sit vissiin vähän jalkoihin risteyksestä tultuani ja normi tyyliin laitoin kaasua etten jää jalkoihin, niin seuraavassa nään takapeilistä kun dorka siirtyy rinnalle...
Seuraava katse eteenpäin, niin auto tulee esiin n. 200m päästä mutkassa, sitten vaistomaisesti jarrutin ja päästin pösilön ohitse ettei tarvinnut alkaa pelkäämään henkensä puolesta.
Dumis

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:^ PP Peteliuksen sanoin, kaikkia meitä tarvitaan.

Onko sinulla joku RS tai vastaava teksti edelleen autosi takaluukussa? Tai joku muu idioottimagneetti? :)
Onhan siinä RS:n logo skodan tilalle laitettuna sekä tummennetut takalasit ja reilumman spoilerinkin edellinen omistaja oli laittanut. Ei kyllä se V70 classic-kuski oikein teiniltä vaikuttanut.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta! Ei kiitos maanantaita uudestaan. Viime yönä sain jo pikkusen nukuttua, kuitenki tosiaan vaan pikkusen..mutta ehkä se vuorokausirytmi jostain sitten löytyy. Joskus.

Hyvää Syntymäpäivää Ninni!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
nastamuumio

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Taidan hankkia isona kultakalan, niin olis kotona joku, jolle jutella. Niska-hartiaan sattuu, vanhuus painaa ja perse latistuu tässä matalapalkkapakkopenkissä ihan latistumistaan. Paska fiilis.
Dumis

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Saatanan saatana, sain sit jonkun kesälenssun vielä kaupan päälle, perkele.
Dumis

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei nyt paljoa naurata kun on rapulaa ja sit lenssu, vittumaiset työtkin vituttaa. Keuhkot meinaa välistä tulla ulos kun yskittää.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ai, taas maanantai. Olis nyt vaikka sunnuntai mieluummin. Tänään mennään taas uimaleikkikouluun, jee!!!1
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja aasi »

Heräsin painajaiseen, näin unta TÖISTÄ!
milli

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja milli »

Mulla taisi olla tosi tehokas loma, kun ei vituta yhtään olla töissä :)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Niin no, olis edes jotain töitä.. Jos joku, niin se ärsyttää että työpaikalla pitää hengata 8 tuntia päivässä. Aika ei kulu sitten niin millään. Onneks on Kitinä ja Facebook.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
milli

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Kaikkea sitä kuuleekin, no onnea siitä.

Itsellä on vielä loma edessä.
No kaiken rehellisyyden nimissä, harvemmin mua vituttaa ylipäätänsä olla töissä :)
Mulla on kans nyt tämä + kaksi viikkoa ja sitten on taas kaksi viikkoa lomaa, joista toinen vietetään ulkomailla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesisade, whaaaaat?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Oli pakko juosta kalsareissa nauttimaan moisesta ihanuudesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aivan ihana rankkasade äsken :h:

Kai te tiedätte miks tänään liputetaan :]
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mua taas vituttaa melkein aina olla töissä, mut nyt ei. (Erityisemmin. 8) ) Oikeasti kyllä huomaa eron meiningissä, ku on kiva työkaveri edes vähän aikaa. (En saa mitenkään tosta edellisestä suomenkielistä lausetta.) Oon siis kesätytön kaa täällä kahestaan lomaan asti. Ei tartte nähdä sitä yhtä ärsyttävää lehmää, öö siis ilmanpiirinpilaajaa, seuraavaan viiteen viikkoon.. JEE!

Ninni: Olihan siitä jo eilen puhetta, kyl me tiedetään. Pus. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Jeij! Tänään tulee kitisijä pohjoisesta osastosta viihdyttämään mua. Mukava nähdä taas pitkästä aikaan, harmittaa vaan että en voi tarjota niin mukavaa vierailua kun tahtoisin: en oo edustavimmillani, kävelen kuin halvaantunu ankka joten tarjoilut on surkeat (kaupassa käynti yllättävän haastavaa) ja vieraspatja onneton. Mut ehkä tää hakkaa autossa nukkumisen :D
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lomailin eilen ja nyt on sellainen maanantaiahdistus päällä... onnistuin saamaan pienen auringonpistoksen ja polttamaan nenäni. Oli niin heikko olo, kun menin kotiin, että onnistuin laattaamaan vessanpöntön kannelle. Auts.

Muuten ihana viikonloppu. Lauantaina näin ystäviä, joita en ollut nähnyt puoleentoista vuoteen ja tanssittiin Rocksissa hiki päässä tuntikausia. Ihan mahtavaa. Sunnuntai meni vähän heikossa hapessa, mutta oli sen arvoista. Eilen hengasin oikein mukavassa ex-kitisijäseurassa koko päivän.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^ Mä kutsuin juuri samaa henkilöä EX-kitisijäksi :D
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja huima »

par-sky kirjoitti: en oo edustavimmillani, kävelen kuin halvaantunu ankka
Ensi kerralla enemmän liukkaria ja paremmat lämmittelyt.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

On taas naisena olo vaikeaa. Mun luottokynsiteknikko on lomalla, joten varasin jo viikkoja sitten ajan sijaiselle. Tänään tämä sijainen sitten ilmoittaa sairastuneensa ja ehdottaa varaamaan korvaavan ajan tältä vakitekijältäni. Haloo!? Onneksi työkaveri osasi ehdottaa erittäin kiireistä omaansa, ja sainkin tältä paniikkiajan kun olin niin sopivan suostutteleva. Kynsikriisi ohi! Huh.

Seuraava kriisi pukkaakin kokoustilojen varauksesta, jäi nakki mulle kun assari lomailee koko kesän ja olen projektin pääjehu. Syvältä, saatana!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oikeen hyvää syntymäpäivää Ninnille. Joku tosiaan, yksityinen henkilö, oli soittanut lastensuojeluviranomaisille, sielt tuli soitto. Kutsuin samantein kahville katsomaan miten asiat on oikeesti. Tulevat torstaina vaikka olisin voinut tavata heidät muuallakin. Näkevätpähän kuin "helvetin huonosti" täällä lasta hoidetaan. Eivät tienneet että mun kotiavustaja on ees ollu tai että sitä ei kuulemma tarvita enää. Ja että olen lekurissa itse käynyt murheitani hoitamassa. Hyvin pelaa yhteistyö täällä Espoossa.

Kerroin jokaikisen yksityiskohdan elämäni murheista ja sanoin että olen todellakin väsynyt ja murheellinen, mutta saanut pidettyä itseni, perheeni ja kotini kasassa, hakenut itse apua, koti on kunnossa, lapset ja kissat kunnossa. Tervetuloa vaan.

Ja tiedän tasantarkkaan kuka mulkku on tuon ilmotuksen tehnyt, nimettömänä.

Jotain positiivista: äiti pääs kotiin sairaalasta!!!! Vasta maanantaina takas hoitoihin ja verikokeisiin, pärjää ilman sitä lisähappea jo yöt. Ja kävelee. Tosin rollaattorin kans mut enivei :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

^ No huh!

Mutta puhu ne akat pyörryksiin ja yritä saada kotiapu takaisin. Sä olet hyvä äiti lapsillesi.

Hyvää syntymäpäivää!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Hyvää syntymäpäivää Ninnille.
Hyvää Eikan päivää kulttuuriperseille.
Hyvää tiistaita muille.

Kunpa Arska jo palaisi böndeltä niin mentäisiin pelaamaan minigolfia... 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja tiedän tasantarkkaan kuka mulkku on tuon ilmotuksen tehnyt, nimettömänä.
No johan on. Siellä saadaan sitten kahvitutella sossutätejä ja vakuutella omaa hyvyyttään.

Kenestähän voisi olla kyse?
Sama paskanhaju!
Saadaan nyt ossutädit paikalle ja toteamaan tilanne..
Jos Epsoossissa ei toinen käsi tiedä kun toinen tekee retkiä anukseensa niin ei voi edes nauraa! Surkeaa!

Kitinä onnea Ninnille!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin