Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:Emmäkään nyt kaikkia fudis/lätkä-matseja ole kattomassa ja tarvittaessa voin karsia niistä osan pois, mutta jos toista ei niinku kiinnosta juuri olleskaan urheilu joka on ollut mun elämässä mutsin jälkeen toiseksi eniten, niin paska juttu... Ens kerralla tarkistan tämän asian yhteensopivuuden etukäteen.
Eli jos ei fudis kiinnosta, ei kiinnosta urheilukaan? Mitäs jos se mimmi haluaa tuijottaa telkasta kaikki luistelut ja hevospoolot, tapitatteko viekussa sohvalla?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Emmäkään nyt kaikkia fudis/lätkä-matseja ole kattomassa ja tarvittaessa voin karsia niistä osan pois, mutta jos toista ei niinku kiinnosta juuri olleskaan urheilu joka on ollut mun elämässä mutsin jälkeen toiseksi eniten, niin paska juttu... Ens kerralla tarkistan tämän asian yhteensopivuuden etukäteen.
Eli jos ei fudis kiinnosta, ei kiinnosta urheilukaan? Mitäs jos se mimmi haluaa tuijottaa telkasta kaikki luistelut ja hevospoolot, tapitatteko viekussa sohvalla?
Sit katellaan yhdessä kompromissina vuoron perään toistemme suosikkeja.
Ei se ole niin vaikeaa, kyllä mä voin tarvittaessa seurata luistelua, tennistä, golffia melkein mitä vaan. Mutta jos toinen ei edes tahdo ymmärtää miksi mä seuraan, niin sitten ole vähä huonompi homma.
Manaaja

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Votakka oli tuota mieltä kans... sitten kerroin että ovi löytyy tuolta eteisestä.
Yks miespuolinen frendi sano, että neljän vuoden välein täytyy erota, koska tulee fudiksen MM-kisat. Toivon syvästi, ettei se ollut tosissaan.
Emmäkään nyt kaikkia fudis/lätkä-matseja ole kattomassa ja tarvittaessa voin karsia niistä osan pois, mutta jos toista ei niinku kiinnosta juuri olleskaan urheilu joka on ollut mun elämässä mutsin jälkeen toiseksi eniten, niin paska juttu... Ens kerralla tarkistan tämän asian yhteensopivuuden etukäteen.
Mä en oikein tajua tätä. Että pitäis olla jotenkin yhteiset penkkiurheilumielenkiinnonkohteet että homma vois toimia. Ja onhan sekin ihan eri asia että kiinnostaako ihmistä urheilu vai penkkiurheilu. Ja että mitkä lajit sitten loppupeleissä kiinnostaa. Mäkin tykkään katsoa snookeria telkkarista, mutta en mä oleta tai vaadi että sen pitäis kiinnostaa toista pätkän vertaa. Ja onhan se ihan OK jos toisesta saa töllöseuraa vaikka lätkän MM-kisoihin, mutta ei se jostain syystä mua häiritse jos toinen ei diggaa katsella.

Kivempaa se on, jos sitten Oikean Elämän puolella voi vaikka yhdessä käydä salilla ja lenkillä, kuin vaatia toista tuijottamaan telkkarista jotain mitä itse haluaa tuijottaa. Kyllä mä ainakin tuntisin suurta epämiellyttävyyttä jos mua pakotettaisiin tuijottamaan fudista telkkarista kun pidän sitä ehkä maailmankaikkeuden tylsimpänä penkkiurheilulajina. Henkinen yhteensopivuus on muilla parisuhteen osa-alueilla niin harvinaista herkkua, että joistain asioista on vähän pakkokin olla kranttuilematta!
Dumis

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti: Mä en oikein tajua tätä. Että pitäis olla jotenkin yhteiset penkkiurheilumielenkiinnonkohteet että homma vois toimia.
Ei tarvi olla, ainoastaan hyväksyä että mä olen penkkiurheiluihminen, helpoimmiten asia onnistuu kun se toinenkin on, edes jotenkin.
Manaaja

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Mä en oikein tajua tätä. Että pitäis olla jotenkin yhteiset penkkiurheilumielenkiinnonkohteet että homma vois toimia.
Ei tarvi olla, ainoastaan hyväksyä että mä olen penkkiurheiluihminen, helpoimmiten asia onnistuu kun se toinenkin on, edes jotenkin.
Kaikkihan me käytännössä ollaan - lajit vaan vaihtelee. Ja sitä tulee helposti unohtaneeksi että Curlingin kaltaisten marginaalilajien seuraaminen kuningaslajien sijaan voi olla ihan yhtä tärkeää sille toiselle, vaikka niitä ei itse futis & lätkäfanina arvostaisikaan.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Mä en oikein tajua tätä. Että pitäis olla jotenkin yhteiset penkkiurheilumielenkiinnonkohteet että homma vois toimia.
Ei tarvi olla, ainoastaan hyväksyä että mä olen penkkiurheiluihminen, helpoimmiten asia onnistuu kun se toinenkin on, edes jotenkin.
Tai hankkimalla kaks töllötintä. Ei meillä oo mitään ongelmaa, hellu käy poikien kanssa katsomassa matseja ja minä en. Vaihtoehtoisesti molemmat töllöttimet on käytössä yhtä aikaa, toisesta ei tule urheilua. Kyllä me ehitään muutenkin nähä ja touhuta yhessä, eikä niitä matseja joka päivä tule. Tai olympialaisia. Tai lätkän MM:iä. Hellu kattoo urheilua, minä katon Bonekickersiä, Castlea, Chuckia ja muuta laadukasta viihdettä. Tai en kato ollenkaan vaan touhuan pönön kanssa.

Hyväksyn, mutta en itse ole mitenkään.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Maanantai revision II - Tiistainaattorin paluu

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Jees, hyvä noin. Mä olin havaitsin hampaiden kiristelyä kun kattelin fudista/lätkää tai kun kutsuin kavereita kotiini kattomaan matsia. Yhessä kun ei asuttu niin yks telkka vain oli...
Vastaa Viestiin