Keskimaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eilen oli pakki ja pää sekaisin sekä 38c cuumetta. En jaksanut mennä töihin, varasin jollekin Ibrahimille ajan Diacoriin, kaippa se osaa saikkulapun kirjoittaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta! Semmosta semihyvää/huonoa. 8)
Positiivista on se, että sain jotenkuten nukuttua..negatiivista se, että en saanu aamukahvia vielä (lintsaako ne tuolla keittiössä?) ja se että armas avomieheni oli niin pahalla tuulella heti aamusta.
Poltin tupakkaa viimeksi viikko sitten. Jee!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Manaaja

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tekis mieli syvää penetraatiota.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Niin tekis.
Tosin nyt on kyllä muutakin mietittävää..en saa sormusta pois! (Voiko keskisormi turvota parissa tunnissa näin paljon? Hmm.) Hemmetti. Mikä avuksi? Saippua?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Manaaja

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Fairy. Toimii kaikkeen!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

sipsi kirjoitti:
Poltin tupakkaa viimeksi viikko sitten. Jee!
:komp:

Painonpudotushelvetinperkeleen ensimmäinen välietappi siintää kilon päässä. Viikossa on lähtenyt 4 kiloa. Tai jotain. En muista mitä painoin silloin viime viikon tiistaina, mutta perustan mielipiteen siihen paljon painoin ennen juhannusta, noin suurinpiirtein.

Ei tämä olekaan kovin hankalaa. Hankalampaa oon syyä tarpeeksi. Nyt on menty 800-1000 kcal:lla päivässä. Ei ole nälä kun syö lihaa ja rasvaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En voi käsittää. Söin vajaat 2h sitten ja taas on nälkä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:Nyt on menty 800-1000 kcal:lla päivässä
Ei taida tämä olla ihan terveellistä. Mutta ei mennä sen syvemmin laikkarikeskusteluihin, pliide!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kuuden lapsellisen biitsipäivän ihana oma rauha, ihana hiljaisuus yksin kotona.
Työnteko on sangen vittumaista epävakaalla koneella, huudan apuva! nörttiketjussa.

Mökkikuume nousee, korjaan asian perjantaina. Raipa rai.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Toi "vaikeeta syödä tarpeeks" on ihan puppua. Esim. ne kuuluisat pari kourallista pähkinöitä niin homma muuttuu jo terveelliseks.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
annepa kirjoitti:Nyt on menty 800-1000 kcal:lla päivässä
Ei taida tämä olla ihan terveellistä. Mutta ei mennä sen syvemmin laikkarikeskusteluihin, pliide!
Ei käy, ite alotit.

Miten joku 800kcal on epäterveellistä jos puhutaan VAIN kaloreista, kun ihan lääkärin valvonnassa voi suorittaa VLCD:tä viikkotolkulla? Vai oliko tää se että lääkärit ei tiedä yhtään mitään laihdutuksesta?

Mun homma ei ookaan terveellistä, söin viime viikolla vain lihaa ja vähän juustoa (tyyliin ohut siivu auraa pihvin päällä) ja rasvaa. Nyt lisään rehuja vähitellen eikä niistääkään tule hirveästi kaloreita. Seuraavaksi lisään mansikit mukaan. Tänään. Ehkä. Jos löytyy hyviä.
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Toi "vaikeeta syödä tarpeeks" on ihan puppua. Esim. ne kuuluisat pari kourallista pähkinöitä niin homma muuttuu jo terveelliseks.
Tuota, mikä sinä olet kertomaan miltä musta tuntuu?
Pähkinät tulee mukaan joskus ajan päästä. Nyt mennään lihalla ja rehuilla (ja mansikeilla).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Toi "vaikeeta syödä tarpeeks" on ihan puppua. Esim. ne kuuluisat pari kourallista pähkinöitä niin homma muuttuu jo terveelliseks.
Mulla on kyllä ihan oikeasti vaikeeta syödä tarpeeksi, jos ajatellaan kalorimääriä (en ole suklaan- tai karkinmussuttaja). Siksipä aloin tehdä proteiinismootheja, että saisin lisää kaloreita.

Kysymys on siis siitä, etten jaksa syödä. Ja nyt ei edes huvita - on ruokahalut olleet kateissa jo useita viikkoja.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jumalautaaah! Olin just lähdössä torille vetäseen lohilautasen, mut Äiti Taivas alkoi squirtaamaan. Sätänän lepakko!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sexytime! Yes?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:Ei käy, ite alotit.

Miten joku 800kcal on epäterveellistä jos puhutaan VAIN kaloreista, kun ihan lääkärin valvonnassa voi suorittaa VLCD:tä viikkotolkulla? Vai oliko tää se että lääkärit ei tiedä yhtään mitään laihdutuksesta?
Eipä nyt pillastuta ja aloiteta vittuilua.

Eikös ne VLCD-tyypit ole yleensä ihan sairaalloisen lihavia, ja painoa pudotetaan aluksi reippaasti ja sitten tasoitellaan? Näin oon ainakin kuvitellut. Aloituksena noin suuri kalorivaje on varmaan ihan ok, mutta pidemmän päälle kroppa alkaa kyllä jarrutella vastaan ja tulee turhautumista kun paino ei putoakaan. Ja ehkä jos pelkällä liha&kasvis-valiolla olet, pitäs kiskoa ravinteita purkistakin. Noissa VLCD-seteissähän ne on huomioitu.

Mutta siis tee toki minkä itse parhaaksi koet, suosittelen silti tilkkaa rypsäriä tai pähkinöitä valioon mukaan :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Aika hirveät lihanhimot. Kun ei kerran edes piparia saa, voisi 500g marmorifilepihvi medium miinuksena helpottaa. Hmm...
Chevilyn

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Puppua. Minun on ainakin vaikeaa saada kaloreita täyteen kiireisenä tai stressaantuneena. Paikkaan kalorivajetta joskus iltaisin pähkinöillä tai jäätelöllä, mutta ei se sitä tosiasiaa muuta etteikö toisinaan olisi vaikeaa saada kaloreita täyteen.
Viimeksi muokannut Chevilyn, 07.07.2010 12:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Chevilyn kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Toi "vaikeeta syödä tarpeeks" on ihan puppua.
Puppua. Minun on ainakin vaikeaa saada kaloreita täyteen kiireisenä tai stressaantuneena. Paikkaan kalorivajetta joskus iltaisin pähkinöillä tai jäätelöllä, mutta ei se sitä tosiasiaa muuta etteikö toisinaan olisi vaikeaa saada kaloreita täyteen.
Eiköhän se ole siitä samasta viitsimisestä ja itsekurista kiinni kuin laihduttaessakin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Tähän laikkarikeskusteluiden lomaan onkin hyvä tulla kertomaan, että Ben & Jerry maistuu ihan törkeän hyvältä näin kesälämmöllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ :finger:
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Eiköhän se ole siitä samasta viitsimisestä ja itsekurista kiinni kuin laihduttaessakin.
Haribon esitteestä saa myös jotain kosmista säteilyä, joka siirtää hemut sivuilta suoraan bagaraan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Onko väärin toivoa uskomattoman kusipäiselle ihmiselle kaikkea pahaa, kuten satelliitin putoamista päähän, karkotusta Siperiaan ja hullunlehmäntautia? Mä oon ihan yllättynyt omasta ilkeydestäni, mutta mun on varmaan koettava näitä fiiliksiä pysyäkseni järjissäni. Nyt on alkanut keittää niin pahasti yli. Mut tuleeko tästä pahaa karmaa?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eikun onhan pakastimessa jäätelöä. Maailma on pelastettu.

Ei kylläkään B&J.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskimaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

swirl kirjoitti:Onko väärin toivoa uskomattoman kusipäiselle ihmiselle kaikkea pahaa... Mut tuleeko tästä pahaa karmaa?
Ihan normaalia. Huolestuisin, jos en tuntisi noin aina silloin tällöin. Ylipäätään ilkeiden tunteiden ja ajatusten kieltäminen on vain vahingollista, tulee möykkyjä. Ei saa yrittää olla liian kiltti. Karma-jutuista en tiedä mitään, en edes tiedä mitä karma tarkalleen tarkoittaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin