UKn: torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SikaMika

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rekkishän se on aina mielessä, mutta nukutaan nyt ensin.

Huomenna koululle ilmoittautumaan palvelukseen. Sinne pitää toimittaa kopio yo-päästötodistuksesta. Koska se on kopio, eli ei aito, pitää kopiossa olla kahden täysi-ikäisen henkilön allekirjoitukset ja osoitteet yms. kengännumerot. Käytäntö jotenkin huvittaa mua, kai sillä jotkin pykälät pitää täyttää, mutta mitä tuolla oikeasti muka todistetaan? Omat nimmarit otin avokilta ja parturiltani, avokille tarjosin omani ja parturini.

Älysin kaivaa kellarista esiin siitti.. eikäku tuulettimeni. Vitullinen keksintö, pystyi katsomaan jalkapalloa laskematta alleen lammikkoa ja samaan settiin kyennee myöskin nukkumissuoritteen kanssa. Seisoo jaloillaan ja kääntyilee 180 astetta niin halutessa. Vähän niinq mä, paitsi etten ehkä käänny noin paljoa tai seiso jaloillani, ainakaan omillani.

EDIT: Ai niin perkele, mullahan on tänään synttärit! Naamakirjassa muistuttivat.
Viimeksi muokannut SikaMika, 08.07.2010 1:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jos nyt hyppäis ensin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sikamaiset onnittelut!
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Aah, ei hesaria! Voisiko aamu enää paremmin alkaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Paljon onnea Sikamika!
Ja UK:kin sit.

Mä en taaskaan saanu aamukahvia, ihan typerää. Et joskohan sitä heräis itestään vaikka ylihuomenna..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilisestä. Kaverilla oli kolmivuotishääpäivä. Kysyin sitten eilen hänellä kyläillessäni, safkaansa syödessäni ja matsia väijyessni, et mitä ihanuuksia teidän vuosipäivään on kuulunut, kun eukko oli jo lähtenyt illaksi töihin? Oli kuulemma aamulla aikaisin lähtenyt golfaamaan, eikä nähnyt vaimoaan sen jälkeen. Tämä vaimo muuten saapui juuri jälkeemme kotiin, kun lähdin kuskaamaan poikia ytimeen jatkoille.

Juttelivat puhemessa siinä ajomatkan aikana ja mulla tuli kaverin puolesta kylmä hiki pelkästä ajatuksesta, etten näkisi vaimoani koko hääpäivän aikana, vaan pelaisin golfia ja lähtisin vielä myöhään baariin.

Pojat on poikia...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vähänkö UK saa kuulla siitä et oon 2 pvä vanhempi :]

Yääh, asioille pitäs mennä. Ja siivota. Mie en jaksa...
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä oon miestä vähän yli neljä vuotta vanhempi. Pakko vähän naureskella sen alkavalle kolmenkympinkriisille välillä.

Torstai todellakin on toivoa täynnä. Vähän vähemmän angtinen olo kun eilen, en tahdo ainakaan vielä tappaa ketään tai heittää konettani ikkunan läpi pihalle. Tajusin vaan, että tukka pitää värjätä taas - ja vielä ennen viikonloppua, kun lauantaina pitää mennä häihin - jostain syystä se on kulunut ihan epämääräisen ruskeaksi, vaikka värjäsin sen mustaksi kuukausi sitten. Outoa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Uuh, pitäsköhän munkin vähän puumailla ja hommata joku nuori lover...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miun ex-mies, jonka kans asuin 4 v, oli mua 15 min. nuorempi. Ja sekin sai kuulla siitä. Uskomaton yhteensattuma, jonka takia en usko mihinkään horoskooppeihin, niin erilaisia ollaan, synnyttiin jopa samassa sairaalassa. Eli varmaan tavattiin jo siellä, mutta 18 v myöhemmin uudestaan :D
Chevilyn

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

...........
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Uuh, pitäsköhän munkin vähän puumailla ja hommata joku nuori lover...
Hanki ensiksi tämä Ford:


Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Suvinen kirjoitti:Meen nyt värjäämään tukkaa lapsen päiväunien aikana ja jätän toisaalla ketjuissa mouhoavat omaan arvoonsa. Toivotaan ettei lapsi katoa parvekkeelta sillä aikaa. Sitten vasta paska mutsi olisinkin!
"Harakka vei lapsen parvekkeelta!"
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Ei unohdeta aarnikotkia. Ne vasta vaarallisia ovat :shock:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja annepa »

^ Onneksi ei ole pääsiäisaika!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Mä oon ihan hirveä ihminen, mutta.. olen onnistunut näemmä taas sohaisemaan (vahingossa) muurahaispesää tms.. exällä on niin mahtava naismaku ettei tosikaan. Ei voi kantaa kaunaa mistää vanhoista, kun katsoo miten hyvin sillä nyt menee :D Silleen inhottava myöntään tää tunne, kun uskon karmaan ja silleen, mutta.. mä oon oikeasti vahingoniloinen.
Manaaja

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ No kerro?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kotiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
milli

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Manaaja kirjoitti:^ No kerro?
Ei oo mitään lyhyttä tapaa kertoa sitä mitä kaikkea tuolla on tapahtunut, mutta.. viimeisimmät on se, että tämä nainen lukee mun blogia, vetää herneet nenään, jos käsittelen jotain asioita, jotka se luulee käsittelevän jotenkin sitä... on meuhkannut kait vuorokauden mun exälle siitä, sitten laittoi mulle jotain viestiä siitä, että mun pitäisi jättää ne rauhaan :D Ja että mun exä on vapaaehtoisesti katkaissut välinsä muhun, (ööh, miksei sitten sillä nyksälle saa kertoa, että ollaan kyl ihan normaalisti väleissä). Ja sitten se oli jossain vaiheessa ihan varma, että mulla ja mun exällä on suhde.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuinka paljon tätä hikeä mahtuu yhteen pieneen ihmiseen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:Mites muuten, kun paketissa lukee se vaikutusaika esim. 15 minuuttia, lasketteko sen ajan siitä kun kaikki väri on päässä vai siitä, kun aloititte värjäyksen?
Oon ehkä jäävi tässä asiassa, mutta jos aineen vaikutusaika on esim. 30 min, pidän sitä vähintään kolme varttia (yleensä tuplat) päässä. Vaikutusajat on aina ylivarovaisia, ettei jouduta oikeuteen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä teen ton ylityksen ihan reippaasti vaalentamisenkin yhdessä, äireen käskystä :leuhka:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bluntly kirjoitti:Kuinka paljon tätä hikeä mahtuu yhteen pieneen ihmiseen?
Hyvä kysymys. Heti kun poistun tuulettimen vaikutuspiiristä, alkaa puskemaan hikeä täysin valtoimenaan. Kävin äsken pumppaamassa daamin polkupyörän renkaisiin ilmaa, koko settiin kului aikaa max. viisi minuuttia, mutta näytin toimituksen jälkeen kuin olisin ollut tulossa maratonilta.

Ilmoittauduin koululle palvelukseen ja hain kirjastosta kepeätä kesälukemista a´la Enqvist & Valtaoja. Taidan mennä pariksi tunniksi partsille ahmimaan niitä ja sitten pitäisi jatkaa loppatyön koneella suoritettavaa osuutta - jos siis en sen sijaan esim. hilpaise Hietsuun. :mrgreen:

Kiitoksia onnittelijoille, tunnen itseni nuoreksi ja kauniiksi!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: UKn: torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

SikaMika kirjoitti:jos siis en sen sijaan esim. hilpaise Hietsuun. :mrgreen:
Minä hilpasen juuri nyt ja juuri sinne. Hyvä kiertää jne... :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin