Perskutarallaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitä mielessä nussukat?

Mulla uni, lääkkeet otettu, kekkulaatio nukkuu omassa sängyssään tai löytyy taas jalkopäästä mahallaan pää pystyssä. Ei ketään viekussa siis, snif.
SikaMika

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rekkishän se aina mielessä, mutta tehdään nyt ensin tämä lopputyö.

Väänsin puoli päivää yhtä esimerkkisovellusta. Sain sen äsken kasaan, eikä se yllättäen toimi. Latasin sitten samaisen valmiin sovelluksen netistä, linkin takana ei yllättäen ole mitään. Testasin sitten vielä samalla teknologialla väännettyä toista esimerkkisovellusta, sekään ei yllättäen toimi. Jos olisin myyntitykki, kokisin melkoisia vaikeuksia keksiä keinoja saada kyseinen teknologia kaupaksi. No, kyllähän se ihan toimiva juttu on, sattui vain tipahtamaan silkkaa paskaa rukkaseen esimerkkejä valitessani.

En mä oikeastaan osaa sanoa, miksi edes tärisen koko paskan takia, todennäköisyys että tarvitsen moisia taitoja joskus työssäni näyttää kohteena vedonlyöntikelvottomalta. Voisin lapioida kasaan jonkin puolivillaisen tekeleen joka pysyy natisten kasassa loppatyönvalvojan silmien alla ja sen jälkeen lämmittää teoksella saunan. Mutkun on vähän sellainen olo, että toivoisi näistä tämän koulun penkillä vietetyistä vuosista jäävän edes jotain luuta kummempaa käteen. Ihminen saa päähänsä omituisia ajatuksia heti kun jonkin asian tekemiselle ei löydy pakottavaa tarvetta, elämä vaikeutuu heti kun vaihtoehtoja on enemmän kuin yksi - tai nolla.

Nyt meen vittu nukkumaan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Haa, päädyin sitten vähän niinku viihteelle eilen..ja nyt ei oo yhtään kiva olla töissä. Voi, koskahan tästä viisastuis? (Hmm. Poikaystävä sanoi, että "eihän me myöhään oltu". No ei oltu juu, mutta sen jälkeen tultiin mun kämpille jatkaa iltaa.) Harmi naapureitten puolesta, mut onneks me muutetaan ihan juuri hemmettiin sieltä. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ihan järkyttävä määrä hyttysiä täällä. Olen täynnä paiseita. Mutta tänään voisi kai kokeilla sitä saunomista, jota joku ehdotti hyttysenpistojen kutkan taltuttamiseksi.
Charles Caldwell

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Kertokaas nyt jotain hyviä ruokaravintoloita Espoosta. Paviljonki ja Haikaranpesä tiedossa. Jotain muuta, kiitos!

Taidan kohta ryhdistäytyä ja lähteä dallaamaan Omppua kohti...
ninnithequeen

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Charles Caldwell kirjoitti:Kertokaas nyt jotain hyviä ruokaravintoloita Espoosta. Paviljonki ja Haikaranpesä tiedossa. Jotain muuta, kiitos!

Taidan kohta ryhdistäytyä ja lähteä dallaamaan Omppua kohti...
Sie on se hyvä kiinalainen ja se uus sushiravintola. Koithan niitä esim.

Sushipaikka Sports Academyn vieressä ja kiinalainen sisällä melkeen vastapäätä. Sushipaikassa hinnat ihan järkkyjä ja se kiinalainen AINA täynnä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

Onneksi on PORJANTAI! Huomenna häihin, onneksi vasta iltapäivällä, jotta saa nukkua pitkään. Toivottavasti eivät ole mitkään perinteiset häät, jossa leikitään hassunhauskoja leikkejä, joihin pitää kaikkien osallistua ja ryöstellään morsiamia tai niin vitun originellisti ja persoonallisesti sulhasia tms. Aaargh.
PlanBee
Kitinä paheena
Viestit: 41
Liittynyt: 19.11.2009 23:59

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja PlanBee »

Ompussa EI ole hyviä ravintoloita.
Minä oon tykännyt Heikintorin kalaravintolasta. Siis jos tykkää kalasta.
http://www.kalabaari.net/

Muita uutisia: arvaatteko kuinka paljon voi nahka kutista kipsin alla tällä säällä?
Charles Caldwell

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

ninnithequeen kirjoitti:Sushipaikka Sports Academyn vieressä ja kiinalainen sisällä melkeen vastapäätä. Sushipaikassa hinnat ihan järkkyjä ja se kiinalainen AINA täynnä.
Kiinalainen koitettu, mutta toi sushipaikka vois olla koittamisen arvoinen. Muuta? Muuallakin kuin Ompussa, kiitos!
Charles Caldwell

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

PlanBee kirjoitti:Ompussa EI ole hyviä ravintoloita.
Minä oon tykännyt Heikintorin kalaravintolasta. Siis jos tykkää kalasta.
http://www.kalabaari.net/

Muita uutisia: arvaatteko kuinka paljon voi nahka kutista kipsin alla tällä säällä?
Niin tykkää muuten Puotilakin. Se istuu siinä harva se päivä. Ellet sinä sitten...

Erittäin hyvä vaihtoehto. Miksi mä en itse muista näitä!
PlanBee
Kitinä paheena
Viestit: 41
Liittynyt: 19.11.2009 23:59

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja PlanBee »

PlanBee kirjoitti:Ompussa EI ole hyviä ravintoloita.
Minä oon tykännyt Heikintorin kalaravintolasta. Siis jos tykkää kalasta.
http://www.kalabaari.net/

Muita uutisia: arvaatteko kuinka paljon voi nahka kutista kipsin alla tällä säällä?
Tuo Heikintorin paikka ei siis ole varsinaisesti RAVINTOLA vaan baari, ja siltä saa ostaa kalaa myös mukaan. En kyllä ole käynyt pitkiin aikoihin siellä. Ja nyt kävi kalaruoka himottamaan, voi hiton ****.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Satsaa ilmastointiin? Vois jatkua kuukausia vielä nää kelit, kiitos.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Vois jatkua kuukausia vielä nää kelit, kiitos.
Yhdyn!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja elco »

Saisi kyllä olla lämpimämpi. On sellainen kylmä pohjaväre edelleen ulkona.
RP

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Meitin vanhassa asuinpaikassa oli eilen ollut lähemmäs +40 partsilla, kaveri soitteli. Me oltais delattu sinne, voi hitto että oli kesäsin kuuma kämppä, talvisin kylmä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla ei ole edes untuvapeittojen alla nukkuessa kuuma :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja milli »

^^^mä melkein harkitsen jotain ilmastointilaitetta ihan vain koiran takia. Mä taidan olla immuuni tuolle kuumuulle nukkuessa, mä oon koisannut kui tukki.

... tai jos ostaa tuulettimen koiralle, tykkäisköhän se siitä? Voiks siitä tulle sille flunssa :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Rakastan hellettä, mutta kieltämättä toi nukkumispuoli on alkanu vituttaa. Tai no, kärsin mä muutenkin unettomuudesta..niin ei sitä varmaan voi pelkästään sään syyksi laittaa. 8) Ja peitto vain yksinkertaisesti "kuuluu" nukkumiseen, en osaa nukkua ilmankaan vaikka lämpömittari sanois mitä.. Univammanen kuittaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Chevilyn

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

...............
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tonnilla mennään!

En valita kuumuudesta, mutta muutkaan ei sitten valita siitä että olen ihan lötkö ja saamaton.

Huolestuttaa hurttien takia, mun hurtta kyllä pärjää, mut ens vkolla mun vanhemmat ja nöffiherra on tulossa kylään. Miten nöffiherra pärjää automatkan jos lämpötila on +32? Me mietittiin jo sellaisia vaihtoehtoja että lattialle (siis farkun takapaksin) laitetaan kylmäkalleja, siihen pyyhe päälle ja koira pyyhkeen päälle. Tai isoon t-paitaan ommellaan taskuja ja ne kallet sinne ja t-paita koiran päälle.

Meillä se koira kyllä pärjää, se menee aina kylmimpään paikkaan mösöttään, tässä tapauksessa se on pesuhuoneen lattia, se kun on laattaa niin se pysyy viileempänä. Laitetaan sinne vielä läpiveto ja tuuletin pöriseen. Sit ajattelin ostaa pihalle jonkun lasten uima-altaan, saa molemmat hurtat sitten lutata siinä. Saa nähä kauan se allas kestää :D

EDIT: AINIIIIN eilen syötiin puoliksi eka vadelma omista pensaista! Kypsiä ei ollu ko yks. Se oli keltainen. :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ei voi olla todellista taas. Kaveri ilmeisesti luulee, että mulla on suhde sen miehen kanssa. Hmm. (Tiedän erään pariskunnan joka ei tule vierailemaan vähään aikaan mun kotona.)
Päivän sossupoke. Plääh.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Täält ei sossupokee tiedossa taaskaan, blaah. Paitti että kaveri on määrätty lepoon raskausmyrkytysepäilyn takia enkä saakaan nippusiteitä korjatakseni lasten vaunut. No kai pari tuttelia saa tuotua vaunuissa ihan hoitolaukussa vaan kotio asti. Muuta ei tarvita ku tyhjensin koko Lidlin eilen....ko autolla pääs.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja annepa »

sipsi kirjoitti:Ei voi olla todellista taas. Kaveri ilmeisesti luulee, että mulla on suhde sen miehen kanssa. Hmm. (Tiedän erään pariskunnan joka ei tule vierailemaan vähään aikaan mun kotona.)
Päivän sossupoke. Plääh.
Mikäs kaveri se tommonen on? Ei tainnu olla kaveri ensinkään. Ja tottahan sulla nyt ainakin jonkunlainen suhe siihen ukkoon onkin :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja milli »

sipsi kirjoitti:Ei voi olla todellista taas. Kaveri ilmeisesti luulee, että mulla on suhde sen miehen kanssa. Hmm. (Tiedän erään pariskunnan joka ei tule vierailemaan vähään aikaan mun kotona.)
Päivän sossupoke. Plääh.
^ hah, niin tuttua just nyt :D
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ninnithequeen kirjoitti:kaveri on määrätty lepoon raskausmyrkytysepäilyn takia
täällä vähän sama vika. Aamulla neuvolassa käskettiin levätä ja tulla heti sinne/ mennä synnärille jos olo huononee. Mulle nyt vaan on vähän epäselvää minkä asteista lepoa se tarkotti:
-pitäskö mun olla pötköllään?
-mites, voinko istuskella tietokoneen hehkussa ja tehä ns. toimistohommia?
-saanko mä köpöttää tohon lähikauppaan?
-mites ruoanlaitto? Vai onko syytä vaan keskittyä mikrottamaan?

Että häh.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin