Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Millä irtoaisi piparia parhaiten?

Vanhalla avo-Cadillacilla
1
6%
60-luvun jenkkimuskelilla
2
11%
Moottoripyörällä
6
33%
Toivonne on jo Nibattu
9
50%
 
Ääniä yhteensä: 18

Manaaja

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
elco kirjoitti: Noissa autoissa voi pitää elvispaitaa.
Ja TT:ssä minihametta.
Minulla ei ole ollut tapana pitää minihametta.
Rohkeasti vaan. Kyllä munakas mies uskaltaa kaikkea kerran kokeilla, vaikka itsensä likoon pistäen.
elco

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Rohkeasti vaan. Kyllä munakas mies uskaltaa kaikkea kerran kokeilla, vaikka itsensä likoon pistäen.
Hmm, ne kaksi kertaa kun olen sinut nähnyt oli sulla toisella kerralla sirkustirehtöörin pikkutakki Rocksissa ja toisella kerralla elvispaita Amarillossa. Varmaan sitten ensi kerralla sulla on se minihame.

Yritetään kuitenkin välttää.
Manaaja

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Rohkeasti vaan. Kyllä munakas mies uskaltaa kaikkea kerran kokeilla, vaikka itsensä likoon pistäen.
Hmm, ne kaksi kertaa kun olen sinut nähnyt oli sulla toisella kerralla sirkustirehtöörin pikkutakki Rocksissa ja toisella kerralla elvispaita Amarillossa. Varmaan sitten ensi kerralla sulla on se minihame.

Yritetään kuitenkin välttää.
Kauheen lapsellista tollanen ainainen habitukseen liittyvä arvostelu sulta. Mäkin voisin sanoa että ne kaksi kertaa mitä olen sut nähnyt sulla oli levottomat hörökorvat, ruma kyömynenä sekä hessuhopomainen ryhti, etkä sä voi edes illalla kotiin tultuas riisua niitä pois. Olisko sellanen sitten ihan kauheen mukavaa?
elco

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Kauheen lapsellista tollanen ainainen habitukseen liittyvä arvostelu sulta. Mäkin voisin sanoa että ne kaksi kertaa mitä olen sut nähnyt sulla oli levottomat hörökorvat, ruma kyömynenä sekä hessuhopomainen ryhti, etkä sä voi edes illalla kotiin tultuas riisua niitä pois. Olisko sellanen sitten ihan kauheen mukavaa?
Ainainen? Pointteria peliin vaan siitä kerrasta kun olen niitä ulkonäköjä haukkunut? Ja on tossa nyt vähän eroa kommentoida jengin topgun-lippiksiä ja sirkustirehtöörin takkeja, kun niiden ulkonäköjä.

Tää on vähän taas tätä osastoa, missä sä loukkaannuit kun joku sanoi jotain toista hulluksi. Hyvin sä vedät.

EDIT: Ei muuten tullut kaljuksi haukkumista? Taitaa sitten manalalta lähteä fleda.
Manaaja

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mua kyl jäi vähän hämäämään kyllä toi sun sirkustirehtöörijuttu. Oon muistaakseni käynyt tasan kahdesti Rocksissa, ja molemilla kerroilla oli kyllä sen verran lämpimät kelit, että mitään pikkutakkia ei olisi kyllä tullut mieleenkään raastaa niskaan. Varsinkaan kun en sellaisia käytä muutenkaan kuin äärimmäisen pakon edessä. Eikä varsinkaan mitään tirehtööri/frakkimallista, kun en sellaista ole edes koskaan omistanut.

Ja kun en muista muutenkaan tavanneeni sut kuin yhden kerran, oletkos nyt ihan varma ettet sekoita taas niitä eroottisia unihommiasi näihin tosielämän hommeleihin? Tiiän kyl, unet voi joskus olla varsin todentuntusia. Kouluttikos sirkustirehtööri sua silloin niin kuin tuhmaa pikku tiikeriä? :p:
Manaaja

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jumalauta. I just jizzed my pants. Tämä on s-e-k-s-i-k-ä-s mustana. Ei voi edes puhua samana päivänä mistään mopoista.

sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

En jaksa lukea, on olevinaan liian pitkä ketju. 8)
Mut siis vene. VENE! Moottorivene. Kyllä pitäis irrota. Mä ainakin antaisin. Ainakin jos saisin reissun kaupanpäälle.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Manaaja

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vene on ehkä homoin keksintö sitten rantaruotsalaisten.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Manaaja kirjoitti:Vene on ehkä homoin keksintö sitten rantaruotsalaisten.
Miten sulla nyt on tänään pelkät homojutut mielessä? Mikäs sen maskuliinisempaa ku semmonen hustler/bustler vai buster-vene?
Soutuvenekin on aika romanttinen. Ja jopa kirkkovene menettelee. Kumivene olis muuten hyvä, mutta kun se saattaa karata tuulessa.. Lisäksi tahtoisin kovasti kanootin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja huima »

Kesällä vene on kyllä aikamoinen kaataja.

Mutta kesää on vain vähän aikaa vuodesta.
Dumis

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

huima kirjoitti:Kesällä vene on kyllä aikamoinen kaataja.

Mutta kesää on vain vähän aikaa vuodesta.
Mut on se sen arvoista, oikean kaliiberin jahti hoitaa kyllä piparia kesällä sen verta että penis tarvii talven lepolomaksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Keltainen muoviankka >>> vene.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
huima kirjoitti:Kesällä vene on kyllä aikamoinen kaataja.

Mutta kesää on vain vähän aikaa vuodesta.
Mut on se sen arvoista, oikean kaliiberin jahti hoitaa kyllä piparia kesällä sen verta että penis tarvii talven lepolomaksi.
No eikä. Toi on vähän sama kuin että bostailisi vapaaehtoisesti homobaarissa koko kesän vain koska sieltä on helppo noukkia piparia homojen keskeltä. Nöyyy!
Dumis

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
huima kirjoitti:Kesällä vene on kyllä aikamoinen kaataja.

Mutta kesää on vain vähän aikaa vuodesta.
Mut on se sen arvoista, oikean kaliiberin jahti hoitaa kyllä piparia kesällä sen verta että penis tarvii talven lepolomaksi.
No eikä. Toi on vähän sama kuin että bostailisi vapaaehtoisesti homobaarissa koko kesän vain koska sieltä on helppo noukkia piparia homojen keskeltä. Nöyyy!
Jos rinnastat veneen homobaariin, niin kyllä on nyt mekaaniset ahtimet ja turbot menny sekaisin!
Manaaja

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Mut on se sen arvoista, oikean kaliiberin jahti hoitaa kyllä piparia kesällä sen verta että penis tarvii talven lepolomaksi.
No eikä. Toi on vähän sama kuin että bostailisi vapaaehtoisesti homobaarissa koko kesän vain koska sieltä on helppo noukkia piparia homojen keskeltä. Nöyyy!
Jos rinnastat veneen homobaariin, niin kyllä on nyt mekaaniset ahtimet ja turbot menny sekaisin!
No onhan se vähän epäreilua homobaareja kohtaan, varsinkin jos veneilijällä on purkkarit.
Dumis

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: No eikä. Toi on vähän sama kuin että bostailisi vapaaehtoisesti homobaarissa koko kesän vain koska sieltä on helppo noukkia piparia homojen keskeltä. Nöyyy!
Jos rinnastat veneen homobaariin, niin kyllä on nyt mekaaniset ahtimet ja turbot menny sekaisin!
No onhan se vähän epäreilua homobaareja kohtaan, varsinkin jos veneilijällä on purkkarit.
Vaikka olis Crocsit, niin en vieläkään pysty käsittää että kuinka alas sä voit mennä pilden takia, näköjään håmåbaariin :D
Manaaja

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Ai minäkö se tässä nyt alas olen menossa, kun en ole menossa homobaariin ENKÄ veneilemään. Mietitäänpäs nyt uusiksi!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Otsikon kysymykseen: rahalla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Otsikon kysymykseen: rahalla.
Toimii varmasti!

Mikä on sun hintas?
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:^ Ai minäkö se tässä nyt alas olen menossa, kun en ole menossa homobaariin ENKÄ veneilemään. Mietitäänpäs nyt uusiksi!
En tajua millään että mistä sä revit ton rinnastuksen håmåbaareihin, joten looginen ajattelu johti siihen että sä olet ollut joskus håmåbaarissa pilde-jahdissa. Siellä sitten menevät seiloripojat ovat kertoneet kaikkien pöydässä olevien kesken kuin hienoja nykypäivän takatuupparit ovat ja olet ollut "pakotettu" kuuntelemaan veneilytarinoita Jarkko-Petterin ja Jånaksen "seikkailuista"merillä mahdollisen saalin ollessa liikahtamatta mihinkään.
Traumat ovat syviä, näemmä.

Sherlock out.
Manaaja

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niin no. Kaikkihan noi purjehtijat on jotain rantaruåtsalaisia homoskuukkeleita. Minä en oikein sovi veneeseen ellei se käy joko ahdetulla V8:lla tai ydinreaktorilla. Sellaiset maksaa ihan liikaa.
Utale

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Utale »

Manaaja kirjoitti:Vene on ehkä homoin keksintö sitten rantaruotsalaisten.
Aidon punaniskan tunnistaa aina!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Epäilen että purjehtijat ovat itse asiassa hyvin usein suomalaisia, koska tuuli on persaukisten polttoainetta ja me suomenruotsalaiset olemme tunnetusti helvetin varakkaita. Elän myös siinä luulossa että purjehtijat eivät juurikaan pillua saa. Oletan näin, koska ovat aina niin huonolla tuulella. Erittäin usein ajellessani ahdetulla 255 hevosvoimaisella jetillä ihan vierestä ohi niin näyttävät hapanta naamaa ja keskisormea. Näin ei käyttäydytä jos on juuri saanut piparia.

Enkä ole muuten moottoripyörällä ajaessani saanut koskaan pillua. En usko että huono flaksi johtuu moottoripyöräni mallista, onhan se miehekäs 1400 kuutioinen trendiretromuskelinakupyörä. Olen ehkä ajanut niin kovaa ettei naiset ole saaneet minua kiinni.

Omien kokemuksieni valossa luulen siis että parhaiten saa pillua avo -Cadillacilla tai vanhalla jenkkimuskelilla.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kimmen kirjoitti:Omien kokemuksieni valossa luulen siis että parhaiten saa pillua avo -Cadillacilla tai vanhalla jenkkimuskelilla.
Mitä, eikö sittenkin Fiudella? ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Millä näistä saisi parhaiten piparia?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

^Ihan unohdin tuon pillumagneetin. :D
Älä löi! En ole hurrit!
Vastaa Viestiin